LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wollepop
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mar 2011 16:31

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door wollepop »

Mijn dochter is telefonisch benaderd voor hotelbonnen, ze heeft duidelijk nee gezegd. 9 maart ontving ze een pakket met bonnen en een membercard, ze heeft zelf geprobeert te bellen maar werd afgescheept, ik heb hierop ook gebeld en duidelijk gezegd, dat wij hier niet van gediend zijn, kreeg geen antwoord op mijnvraag wat nu, ik moest volgende week nog maar een keer bellen, waarop ik de persoon attent maakte op de binnen 7 werkdagen, nu mag ik morgen bellen, heb inmiddels via het forum een emailadres gevonden en een telefoonnummer anders dan vermeld op mijn brief, kost 80 cent per minuut.

jacmeij
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2011 18:27

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jacmeij »

ja ook ik er vorig jaar in getrapt. Maar goed netjes betaald en in augustus 2010 de kaarten gekregen en op 16 september 2010 geactiveerd. ( let op de data's) Op 4 december 2010 een mail gekregen dat het abonnement bijna was afgelopen en ik kreeg een nw aanbieding. Daar had ik trek in dus een brief gestuurd ( niet aangetekend) met de opzegging. Niet aangetekend dacht ik ook van hmm. Maar ik kreeg een mail terug dat ze niet in konden gaan met mijn opzegging ( ja let wel een reactie op de opzeggings brief) omdat ik niet aan de hun gestelde voowaarden van binnen 6 maanden. Staat wel bij niet na activatie maar bij aanmelding. Maar goed ik nog ruim binnen de 6 maanden wat in hun voorwaarden op de site staat. Het frapante is dat hotelcoldcard beweerde dat het abonnement bijna was afgelopen ( was nog geen 4 maanden oud hmmm 2x) Natuurlijk gemaild en gemaild en gemaild. Geen reactie, ja nog 2 keer met dezelfd mededeling dat ik niet aan de voorwaarden voldeed. Ik blijf bij mijn mening dat ik er wel aan voldaan heb maar zij willen geen datum geven die ze daavoor hebben gehanteerd( beetje vreemd). Maar goed tijdje niet vernomen na nog wat mails ( heb gelukkig alles nog en gebundeld tot een soort dossier). Nu in maart 2011 ( abonnement is nog steeds geldig want die verloop pas in september 2011 lijkt mij) krijg ik weer een mail.
tsja wat moet ik hier nu mee. Ben overigens niet van plan ook maar iets te betalen!!
jac
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2013 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Plaatsen e-mailbericht

outsider68
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2010 14:27

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door outsider68 »

nou jac ik heb precies het zelfde weer op 5 januari alles aangetekend terug gestuurd en een mail gestuurd naar [email protected]
Tot op heden geen reactie ontvangen. Een brief gestuurd met de hand geschreven en gestuurd naar hgc. Vrouw aan de foon verwees me om een mail te sturen naar sell-it. Ook zij hebben niet gereageerd. Wel raar ik stuur een brief met de vraag of ze terug willen reageren. Nu na 2 maanden heb ik a geen kaarten en b geen reactie van hgc ontvangen wel krijg ik een mail dat ik binnen 3 dagen moet betalen incl. verhoging, anders krijg ik een deurwaarder op me dak of een incasso bureau. Nou ik bewaar alles en ben dus niet van plan om ook maar iets te betalen. Niet reageren op de aangetekende brieven maar wel zelf een mail sturen dat ik moet betalen. Het zal allemaal wel geautomatiseerd zijn dat je een mail krijgt. Weet niet hoeveel mafkezen daar zitten maar een goed gerenomeerd bedrijf reageerd wel op mailing, om klachten zo goed als ze kunnen op te lossen.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2013 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Plaatsen e-mailbericht

ufovivaxx
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2011 15:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door ufovivaxx »

nou outsider, dat bericht kreeg ik dus ook weer.

ik heb schijnbaar een abonnement hahahahahaha

toen ik ze verleden jaar verzocht er een rechtzaak van te maken, hoorde ik er niets meer van.

ik heb verleden jaar niet betaald en dat doe ik nu ook niet.

we moeten vooral niet bang worden van de dreigementen die ze doen.

ik heb het verhaal gisteren voorgelegd bij de politie en die lachten zich kapot.

mijn verhaal staat in de topic "hotelgoldcard blijft oplichten na uitzending radar"

ik ben voor een gezamelijke rechtzaak tegen deze oplichters.

dit bedrijf heeft 1000den mensen opgelicht en moet gewoon gesloten worden.

snuss
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2011 09:48

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door snuss »

Twee betalingsverzoeken met hetzelfde betaalkenmerk?

Tuurlijk, als dit geen bewijs van oplichting is...

dbrasser
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 mar 2011 09:26

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door dbrasser »

Mijn vrouw is ook gebeld door hotelgoldcard (of een instantie die voor hen werkt). ook inmiddels een incassobrief gehad. Loopt nu via mijn rechtsbijstand.
Even kijken hoe dit afloopt.

IkBeNut
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 jan 2011 21:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door IkBeNut »

Lieve mensen, niet stressen :!:
Laat je a.u.b. niet gek maken door Hotelgolddigger.
Als je volgens de voorwaarden hebt gehandeld hoef je je geen zorgen te maken, je staat gewoon in je recht hoor. En je kunt je dan afvragen wie de stap naar de rechtbank te ver vindt......

Ook ik heb er slapeloze nachten van gehad en achteraf had dat niet gehoeven.
Bovendien...we weten allemaal wel andere situaties te verzinnen die je uit je slaap kan houden..toch :wink:

:evil: Vecht voor(-tegen) je (on-)recht :!: :!:

Marcel60
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2011 22:48

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Marcel60 »

Hallo mensen,

Ook ik heb exact hetzelfde meegemaakt.
Vorig jaar in augustus een Hotelgoldcard aangeschaft,
maar na een email dat ik met 1 1/2 jaar MOEST verlengen
heb ik deze aangetekend opgezegd.
Dit was in december 2010, dus al na 4 maanden.
Tot op de dag van vandaag krijg ik steeds aanmaningen
en vandaag kreeg ik een email waarbij Hotelgoldcard
schreef dat hun bezig waren met een gerechtelijke procedure
voor de beslaglegging.

Wie heeft hier ook ervaringen mee?
Wie ken de namen van personen die achter Hotelgoldcard zitten?
Wie heeft eventueel een goed tip voor mij?

Vriendelijke groeten,
Marcel.

outsider68
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 dec 2010 14:27

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door outsider68 »

Ja hoor kreeg na 2 maanden alweer een mail. Goh een goed bedrijf weet je gelijk te vinden en sturen je geen mail maar een brief van het incasso bureau en dat vind ik knap hoor pas weer een mail na 2 maanden. affijn dit suren ze me vandaag dus gewoon niet reageren en morgen maar me rechtsbijstand op bellen hoe nu verder. Ik bewaar alle mail en zometeen blokeer ik ze gewoon weg met die spam en ja laten ze maar proberen om beslag te leggen hihihi van een kale kip kennen ze niet plukken.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 dec 2013 16:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reden voor wijziging: Plaatsen e-mailbericht / scheldwoord

kippie007
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2011 22:21

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door kippie007 »

IK GEEF NOG 1X DE TIP NERGENS OP REAGEREN EN JE HOORT NOOIT NIX VAN HUN WEER!!!
ZE SPELEN GEWOON BLUF POKER!! ZE PROBEREN JE BANG TE MAKEN MET EEN INCASSO BUREAU! EEN INCASSO BUREAU MAG HELEMAAL NIX ALLEEN PROBEREN HET GELD BINNEN TE KRIJGEN. EN ALS ZE DAT NIET LUKT DAN STOPPEN ZE ECHT WEL! EN EEN RECHTZAAK BEGINNEN ZE ECHT NIET TEGEN JE!! WAT DENK JEZELF WAT DE RECHTER ZEGT??? IK HEB 3BRIEVEN GEHAD VAN HET INCASSO BUREAU EN 1 TELEFOONTJE. TOEN ZE BELDEN HEB IK ZE GEWOON UITGELACHT! DE MAN WERD OOK NOG IS BOOS OP ME! HAHA GENIETEN!!

GEWOON NERGENS OP REAGEREN EN DAN IS HET ZO KLAAR!!!! ECHT 100%

GROETJES

lilSprite
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2012 18:35

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door lilSprite »

Heb zelf alles retour gestuurd ongeopend.

Vorig jaar benaderd simpelweg alles terug gestuurd kreeg toen een brief dat ik het niet via de algemene voorwaarden had gedaan. Heb vervolgens nergens meer op gereageerd alles meteen terug gestuurd. Niks meer van gehoord...

tot 29 december, een 'verlenging' van mijn abonnement... weer alles terug gestuurd nu mooie brief thuis dat het niet via hun voorwaarden is gegaan. Toch maar even politie gebeld wegens laster... schijnt toch te kunnen.

Outlander
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2012 08:55

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Outlander »

Beste mensen,
Wij hebben ook heel veel last van Hotelgoldcard en hun “partners’.

Ooit in 2010 hebben wij gebruik gemaakt van Hotelgoldcard. Meteen daarna en lang voor dat de contractuele grens van de opzegtermijn inging hebben wij de opzegging brief van de HGC naar HGC gestuurd. Stom genoeg, niet aangetekend. Wel hebben we enkele dagen later gebeld om te vragen of de brief aangekomen was. Na, zeker meer dan 30 min in de wacht te hebben gezeten kregen we een medewerkster aan de lijn die ons bevestigde dat de brief in goed orde ontvangen was en dat onze account was beëindigd.

Een jaar later, begin 2011, kwamen de eerste aanmaningen binnen. Dat wij nog steeds een HGC klant waren en het abonnement automatisch verlengd werd omdat wij de opzegging niet of niet op tijd hebben gestuurd. Meteen daarna werd de jaarlijkse bijdrage t.w.v. € 149 van onze rekening af geboekt t.g.v. HGC/Sell it.

Deze keer heb ik meteen een kopie van de afschrift gemaakt en de opzegging brief aangetekend naar HGC gestuurd. Voor deze aangetekende brief heb ik een bewijs bon ontvangen. Een kopie hiervan en van de bankafschrift heb ik daarna minstens 5 keer naar HGC ook per email gestuurd. Zij bleven mij manen voor de € 149 die zij zelf van mijn rekening reeds hebben geplukt.
Wel is mij opgevallen dat ze in de maningen eisten het bedrag over te maken op een totaal andere rekeningnummer dan het nummer waar op mijn geld werd geïnd. Ik heb ze daar herhaaldelijk attent op gemaakt en ze bleven beloven dat ze het zullen rechttrekken maar de maningen bleven maar komen.

Boos en ontdaan heb ik daar geen gehoor meer aan gegeven. Tot kort gelden toen opeens, eind 2011, begonnen de maningen via een incasso bureau binnenkomen. Nu ben ik het wel zat. Ik heb deze mensen ook meerdere malen uitgelegd dat ze hun huiswerk niet goed en volledig hebben gedaan en dat ze bezig zijn voor een klant (Sell it/HGC) die de zaken helemaal niet op orde hebben. Te vergeefs !
Vandaag een laatste maning ontvangen met een dreigende toon (!) dat als ik niet meteen € 224,94 (ha ! met verhoging n.b. !) overmaak dan stappen ze naar de rechter en een deurwaarder.

Wie heeft hier dezelfde ervaring mee aub ? Kan iemand hier over adviseren ?
Alvast bedankt !

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Jolijn »

Alle correspondentie goed bewaren, niet bellen, maar mailen (evt ook per reguliere post, maak daar dan melding van in de mail).
Je hebt al een jaar extra betaald, omdat de telefonische mededeling dat het account was beëindigd, niet is nagekomen.
Mocht er nog eens een telefoongesprek zijn, bevestig dan schriftelijk de inhoud, datum, tijd e.d. ervan.
Laat ze maar naar de deurwaarder stappen, als je gelijk hebt heb je gelijk. Laat ze niet meer oeverloos dreigen, als het meer dan duidelijk is dat jij niet gaat betalen, ga gerust akkoord met een rechtsgang waarin jij alle vertrouwen hebt, je je zult verweren en de gemaakte kosten zult verhalen op hen.

moleman
Berichten: 301
Lid geworden op: 02 mei 2008 11:38
Locatie: Amsterdam-West

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door moleman »


funkygirl29
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2013 10:01

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door funkygirl29 »

goedendag. ik heb via buckaroo een kruidenpreperaat besteld ik hoefde alleen de verzend kosten te betalen. ik kijk gister op mijn bank en er is gewoon 59,99 afgeschreven. ik bellen naar dat bedrijf zegt dat meisje dat ik toestemming heb gegeven voor nog drie vervolg recepten van 59,99 wand dat stond volgens haar in de voorwaarden. dus ik zeg nee er stond in dat mijn gegevens aan derden gegeven zouden worden voor informatie. kan iemand mij helpen met info wat ik moet/kan doen ben ik nu verplicht om die kosten te betalen??

Vuur-water
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2014 17:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Vuur-water »

Iedereen die problemen heeft met deze Ton van de Berg. Eigenaar van dit bedrijf, breng gewoon een bezoekje bij hem in Leersum. Lekkere koffie!! :lol:

Gesloten