LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelgoldcard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door jor »

joozz schreef:
En waarom wordt het telefonisch allemaal heel anders voorgeschoteld? En blijkt retourneren bij bijna iedereen onmogelijk? U heeft het dan wel over 5/6%, maar ook op andere sites regent het klachten over uw bedrijf! En dan is er ook nog eens een grote groep die zich niet op internet manifesteert!
En volgens bij bent u gewoon eigenaar/op****** ipv klantenservicemedewerker! Dus wat betreft je inschrijving als St. Kindertehuis Afrika???? Vreemd....
Ik vind het jammer dat Hotelgoldcard alleen maar wijst naar de fouten van anderen en niet de moeite neemt om in te gaan op de hierboven gestelde vragen. Natuurlijk begrijp ik dat wel want de inkomsten van een 0900nummer van €0.80.- per minuut zijn niet misselijk. Hotelgoldcard verwijst naar energiebedrijven of internetproviders en dat is ook krom. Ten eerst hebben die heel veel meer klanten en je hoeft aan de helpdesk van deze bedrijven over het algemeen geen €0.80.- per minuut af te tikken.Advies is en blijft, begin er maar niet aan scheelt veel kosten en gedoe achteraf.

ickke
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2009 12:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door ickke »

zo, heb ondertussen al mijn vijfde brief van het incassobureau binnen en al tig telefoontjes gehad.
Als ik nu niet binnen 3 dagen betaal, wordt ik opgeroepen ter 'openbare' terechtzitting.
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit willen aanpakken, want ik ga toch echt niet betalen.
Als het tot een zitting komt, nodig ik jullie allemaal van harte uit. Kunnen we eens even kijken wat ze te zeggen hebben.

roases
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009 03:26

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door roases »

Ik ga graag op je uitnodiging in, ik wil dat meemaken!

Rach3l
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2010 20:40

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Rach3l »

Hey Allemaal!

Bij deze even een reactie, precies hetzelfde is bij mij gebeurd op 24/2. Hotelgoldcard, Silver+Gold Card toegestuurd gekregen (ontvangen 26/2) incl. 2 goldcard Vouchers (met activatiecode, dus niet papieren vouchers).

Stappen die ik heb ondernomen:
--> Klantenservice was niet meer bereikbaar
--> Forums afgepluist naar informatie
--> Email gestuurd naar alle vindbare adressen: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected]
alleen van [email protected] een ontvangstbevestiging gehad
--> rekeningnummers verzameld: Zowel die op deze site vermeld staan als die van Radar
--> Hele vriendelijke mevrouw bij ING: ALLE rekeningen laten blokkeren
--> Kaarten Aangetekend retour gestuurd: 3958 ZV Amerongen
--> Afwachten

Dit wou ik delen met de mensen wie dit nog meer zal overkomen of die hier geen raad mee weten. Dat wist ik in het begin ook niet, maar er wordt enorm veel informatie hier gegeven wat ontzettend nuttig is, maar verspreid over 5 pagina's (duurt even voordat je erdoor heen bent ;). Hier staat in ieder geval het belangrijkste (alle rekeningnummers) bij elkaar.

Zodra ik nieuws heb zal ik het uiteraard ook weer hier vermelden.

Hotelgoldcard
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jan 2010 11:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Hotelgoldcard »

@Rach3l


Geachte heer/ mevrouw,

Het pakket retourneren volstaat om te annuleren. Dat u het daarbij aangetekend heeft gedaan geeft u in ieder geval een bewijs van verzending zodat eventuele discussies achteraf vermeden worden.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk uw verzendcode (startend met 3s/r) door te mailen naar [email protected]. Dit zodat wij op voorhand uw annulering kunnen verwerken.

Ervan uitgaande u langs deze weg van dienst geweest te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bas van der Heuvel
Hotelgoldcard

callcentermedewerker
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2010 15:48

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door callcentermedewerker »

Er zijn vele bedrijven gevestigd in Leersum hierboven genoemd kunt u het adres vinden. Uit een klein onderzoekje van mij zelf heb ik op de website van de kamer van koophandel gevonden dat er vele bedrijven op dit adres aan (adres in dit forum al genoemd) waren gevestigd. Vele hiervan zijn failliet danwel niet meer actief. Het is zeker de moeite waard om te kijken voor je iets koopt middels marketing middellen eens te kijken of dit ook afkomstig is van het desbetreffende adres.

Succes!

Daniel'77
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2010 23:35

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Daniel'77 »

O
Laatst gewijzigd door Daniel'77 op 17 mar 2010 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

roases
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009 03:26

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door roases »

Hoi Daniel'77

Neem ff contact op als je wilt, je schrijft dat je 2 jaar geleden ook al benaderd bent en daarmee wordt aangetoond dat zij ongeoorloofd abonnement gegevens gebruiken van andere firma's. Los van het feit dat je destijds alles hebt geannuleerd boeken zij onder dezelfde naam weer geld van je rekening af.

I.v.m. een rechtzaak morgen is dit zeer welkom als je mij hiervan op de hoogte kunt brengen.

Thx.

ickke
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2009 12:50

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door ickke »

Voor iedereen de nog brieven en telefoontjes krijgt met dreigingen:
Ik heb niet meer gereageerd op de brieven die er komen en alle telefoontjes heb ik weggedrukt of gewoon niet opgenomen. Ze bellen niet anoniem, dus het nummer is makkelijk te herkennen. Na een brief of 5 en een aantal telefoontjes zijn ze gestopt met dreigen. Ik heb nu al een maand of 2 zekers niks meer van ze gehoord.
Gewoon negeren alles en dan komt het helemaal goed.
Heel veel succes ermee allemaal.

Pulcinella1
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2010 01:03

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Pulcinella1 »

@Jasper

Ik heb eveneens problemen met www.e-carnavalswinkel.nl Deze winkel leverde voor 30,- een zeer slechte pruik (haaruitval, pruiknet schemert er overal tussendoor, pruik lijkt niet voldoende op de foto) i.p.v. de beloofde kwaliteitspruik. Ook de meebestelde hoed kwam ingedeukt en beschadigd aan wegens ondeugdelijke verpakking. Bij een telefoontje dat ik de produkten wenste te retourneren werd ik zo ongeveer voor leugenaar uitgemaakt en de leidinggevende weigerde de artikelen terug te nemen en het aankoopbedrag terug te betalen, terwijl dit wettelijk verplicht is. Nu rest mij slechts het aanspannen van een rechtzaak, aangezien deze oplichters ook niet aangesloten zijn bij een branche-organisatie. Wees dus gewaarschuwd iedereen!!!

anromi29
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2010 15:19

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door anromi29 »

jahoooorr....ik herken het! :? heb je het binnen gekregen maar binnen 7 dagen heb ik ze gewoon gemaild en per mail gezegd dat ik per direct opzeg. en klantnr erbij vermeld ..want ook ik heb ze tig keer gebeld en het zelfde ja...er zit nog 1 gesprek vooru..en idd vervolgens is het schijnbaar tedruk en wordt gevraagd om op een ander tijdstip terug tebellen...of temailen...en vandaag bel ik smorgens en dan dus hetzelfde gedoe en vanmiddag om iets over half 3 bel ik weer.. krijg ik apparaat tehoren dat het kantoor op dit moment gesloten is.haaallooooooootjes!waarom staat er dan op het formulier:werkdagen an 10.00 tot 16.00uur.en op dat mailen heb ik niks teruggehoord.... :evil: ik wordt hier zo zat van ja intussen hebben we een herrinnering gekregen ja dikke neus ik ga niet betalen....ik en mijn man trappen echt noit meer in dit soort dingen.ja we hebben geluk dat het niet kon worden afgeschreven....ja dat rekeningnr gebruiken we verder niet meer nl dus ja er staat niks op....we gaan gewoon zeer binnenkort op vakantie .ik zal ze nog 1 keer mailen en bellen geef ik wel op...goh..wat een hoop herkenbaarheid dus over dat goldcard gezeik.....want het zijn gewoon oplichters.

fijne dag nog he dat van mij gaat echt wel lukken...grtjs romian

Anwar75
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2010 09:48

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Anwar75 »

Ja , ik was ook gebeld door een mevrouw van hotel goldcard.
Aan mij was ook hetzelfde verhaal verteld dat de reis all inclusive was en eenmalig
een bedrag van 140 euro zou worden afgeschreven.
Daarna een week bedenktijd, mocht er zijn dat ik het niet wil moet ik het terug sturen. Maar op heden heb ik geen brief of card van hun ontvangen ,maar er is wel een bedrag geincasseerd door Buckaroo ST. Derdengelden.
Ik heb mij bedrag terug laten storten en ik ga mijn bank op de hoogte stellen.
Ik hoop dat hiermee er wel iets gedaan.
Wat moet ik nog meer doen, heeft iemand een tip voor mij.
groet
M.A.Oedai

hoihoi1212
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2010 22:09

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door hoihoi1212 »

Heeyhallo

Bij mij hetzelfde verhaal alleen een stap verder...vorig jaar die telefoontje gehad akkoord gegaan en kaarten ontvangen geprobeerd te activeren wat niet lukte....geprobeerd te bellen werd niet opgenomen, brief geschreven dat ik het op zeg en die kaarten terug gestuurd niks meer van gehoord, weer bellen weer niks. Dus ik dacht laat maar zitten geld weg laat maar zitten( les geleerd dacht ik zo). Een jaar verder weer 150 euro van me rekening!!!! Van wie.....hotelgoldcard abonnement verlening weer een JAAR ;( terug laten storten en brief gestuurd ( een hele boze met alles en nog wat verwensingen) en nu een brief met incasso... Dus kreeg ik opeens een ingeving om wat onderzoek naar het bedrijf te doen....en kwam ik hier terecht en voel me nu nog stommer hier over dan ik al deed.

Nu weet ik niet wat ik moet doen politie/bellen/emails help??

groetjes

debteun
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2010 17:06

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door debteun »

Jaja nog een hotelgoldcard slachtoffer....
Na een misleidend telefoontje van zo'n broekie, de hotelgoldcard thuis ontvangen. Deze direct dezelfde dag nog retour gestuurd, in de hoop dat de zaak hiermee was afgedaan... Maar nee hoor, er werd een bedrag van 139,90euro afgeschreven, op het advies van de bank, betaling terug gehaald, ik dacht 'mooi' daar ben ik vanaf. Nee hoor, een dreigende betalingsherinnering. Op deze brief stonden op de achterkant de meest gestelde vragen, maar hoe je het ook wendt of keert, betalen moet je. Ik dacht laat bellen = onmogelijk, altijd de eerst wachtende en dan is het in eens te druk. Dan maar een brief zie onderstaand, in de hoop op reactie, maar nee. Nu vandaag een brief van Direct Incasso of ik binnen een week 195,81 euro wil betalen en anders komt er een rechtszaak. Toch nog maar een poging tot mailen, maar verwacht er weinig van. Ik heb contact gehad met de consumentenbond, waarbij de hotelgoldcard erg slecht bekend staat, zij geven aan dat ik er ingeluisd ben en dat er weinig kans is dat ik onder de betaling uit kom.
Hier moet echt iets aangedaan worden, dit zijn oplichters van de hoogste plank!!
Wat ze kunnen krijgen is een koude douche, waar ik ze nu direct voor ga aanmelden.


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de door u gestuurde betalingsherinnering, deze brief.

In het verleden heb ik inderdaad een overeenkomst met u gehad. Ik heb van u 16-07-2010 de Hotelgoldcard ontvangen. Deze heb ik echter deze zelfde dag retour gezonden. Dit betekent dat ik geen gebruik wil maken van de Hotelgoldcard en u niets meer verschuldigd ben. Ik heb een gesprek gevoerd met een van uw bel medewerkers, deze jongen was erg onduidelijk en niet direct, vandaar dat ik de hotelgoldcard direct retour heb gestuurd, nadat ik deze heb ontvangen. Ik heb telefonisch contact geprobeerd te zoeken, met het 0900 nummer wat nogal onmogelijk is. Nadat ik had geconstateerd dat er een bedrag door u van mijn rekening was afgeschreven, heb ik die betaling terug geroepen!

Nu heeft u blijkbaar mijn retourzending niet ontvangen en krijg ik van u een erg onprettige en dreigende betalingsherinnering.

Ik ben niet gediend van de intimiderende toon van uw correspondentie, die overigens ook in strijd is met de gedragscodes. Daarin is voorgeschreven dat debiteuren uitsluitend op gepaste wijze benaderd worden zonder dat bedreigende en/of intimiderende methoden worden gebruikt. Ik verzoek u derhalve uw toon te matigen en op correcte wijze te communiceren.

Ik ga er vanuit dat deze kwestie hiermee is afgedaan, dan wel dat ik binnen een week na heden van u de bewijsstukken ontvang waaruit blijkt dat en waarom ik toch iets verschuldigd zou zijn.

mar222
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2010 21:14

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door mar222 »

en hier hebben we er weer 1!!!!! :x :x :x
wij kregen ook het leuke welbekende telefoontje...
en helaas er ook ingetuind...


er is een bedrag van 139.40 van onze rekening afgehaald..
een dag na het eerste telefoongesprek wel te verstaan!

geen kaarten niets in huis!!!! dus ik gebeld... ( duurde wel een aantal minuten voordat ik door kwam)en daar werd verteld dat ze het nog een keer zouden opsturen.. ik heb gezegd hier niet van gediend te zijn en dat ik het vertrouwen in het bedrijf direct totaal kwijt was...
ze hadden inmmers al de centen geincasseerd terwijl wij nog niets hadden ontvangen... na een gesprek van 10 minuten x 0.80 cent... met een slecht spreken nederlandse vrouw genaamd saskia...
deze mevrouw stond erop en zei dat ze verplicht was om de geweldige hotelgoldcard nogmaals toe te zenden .... ze kon er niet onderuit... maar ja... ik ging hier niet mee akkoord... na een lang en pittig gesprek.. waarbij deze mevrouw mij een paar keer afsnauwde..en ik geen keus meer had en dus wel moest dreigen met mn advocaat e.d. kwam ze ineens met de zin... ik zal het allemaal wel gewoon anuleren.. u hoort niets meer van ons...ik dacht heeee heee moest dat nu zo lang duren..pfff ze zou het naar de manager door brieven en hiermee zou de zaak zijn afgedaan... ( het geld hadden wij direct laten stornere, dit was volgens de vrouw goed... ehmmm?) ok... nja ik dacht he he hebben we dat ook weer gehad.... :)

MAAR TOEN....

van het weekend kwam ik thuis... en pak ik de post aan van de postbode...
en mijn oog valt op een witte envelop...
ik open hem... en wat blijkt....

ik citeer:
Aangezien u ons product niet binnen de wettelijk vastgestelde termijn van zeven werkdagen aan ons heeft geretourneerd hebben wij op 26-8-2010 getracht het aankoopbedrag van de door u opgegeven rekening af te schrijven! Dit is zoals u weet niet gelukt.

wij verzoeken u vriendelijk om het aankoopbedrag voor 20 september 2010 over te maken op ING-rekening 5123765 ten name van SELL IT te Amersfoort, onder vermelding van 134136.

wij wijzen u erop dat, wanneer u geen gevolg geeft aan dit verzoek, de vordering uit handen wordt gegeven aan het met ons samenwerkende incassobureau. De daarmee gemoeid gaande kosten zijn voor uw rekening.

wij gaan ervan uit dat u binnen de gestelde termijn tot betaling zult overgaan.

:einde citaat


okkeeeeeeee dus nu laten ze ons toch niet met rust... en moeten we dus alsnog betalen... nou ik dacht het mooi niet... ik heb niets ontvangen... en dacht het van de week al geregeld te hebben met deze mensen.. maar niets blijkt minder waar...
HOTELGOLDCARD zijn de grootste oplichters!

mijn volgende stap is juridisch loket en dan aangifte doen bij de politie!

paul179
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 aug 2010 11:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door paul179 »

Ook ik heb inmiddels een brief binnen van het samenwerkende incassobureau Direct Incasso.
Met deze krijg je echter wel kontakt. De medewerkster verzocht mij om mijn brief als aangetekend verzonden naar Hotelgoldcard digitaal naar haar te verzenden. Vreemd als incassobureau werk je toch alleen met volledige dossiers was mijn vraag. Toch maar even verzonden.

Na controle bij de balastingdienst bleek echter het BTW-identificatienummer genoemd op de brief van Direct Incasso niet akkoord te zijn. Hiervan alsmede van de praktijken van Hotelgoldcard heb ik melding gemaakt bij de Fiod-ecd.

Na mijn vraag aan Direct Incasso om mij te voorzien van het BTW-identificatienummer kreeg ik via de mail een mooie uitleg uit welke vormen en namen Direct Incasso bestond.
Mooi stukje geschiedenis maar geen antwoord op mijn vraag.

Heb ze nogmaals verzocht mij het BTW-identificatienummer kenbaar te maken.
Begrijp niet dat Direct incasso met een bedrijf als Hotelgoldcard in zee gaat. Of zijn deze net zo INTEGER ?

paul179
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 aug 2010 11:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door paul179 »

Ik begrijp wel dat sommige mensen op straat zomaar wat aangedaan wordt. Als je zo iemand als hotelGoldcard bent is er niks aan je verloren. Die kan toch niet rustig leven... altijd achterom kijken.

debteun
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2010 17:06

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door debteun »

Vandaag contact gehad met Direct Incasso, ook al geen fatsoenlijk woord mee te voeren. Spelen onder 1 hoedje met Hotelgoldcard, beetje jammer.

Weet iemand wat er gebeurd als ik nou gewoon niet betaal? Wat zijn de gevolgen en hoever gaan ze hierin?

Ik word er moedeloos van. :(

paul179
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 aug 2010 11:45

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door paul179 »

Hoi,

Advies: absoluut NIET betalen. Hotelgoldcard zal uiteindelijk moeten bewijzen dat er diensten zijn geleverd. Dat kunnen ze niet.
Ik heb ook nog niet gehoord dat het uiteindelijk tot een zaak is gekomen. Op een gegeven moment krijgt Hotelgoldcard van directincasso de keus om een zaak te starten en dan haken ze volgens mij af. Dat gaan ze ook niet winnen. Eiegenlijk zouden we in grote aantallen gewoon aangifte moeten doen tegen Hotelgoldcard wegens oplichting. Heb moet toch een keer stoppen. Hoeveel mensen zijn er niet die uitendelijk maar betalen.

groet

Jesscindyka
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 sep 2010 16:24

Re: Hotelgoldcard

Ongelezen bericht door Jesscindyka »

Gister een dreigbrief in een gewone witte envelop binnengekregen,we maken hem open en het is van een incassobureau genaamd Credi Fin namens natuurlijk de HOTELGOLDCARD dat ik een bedrag van 160,90 moet betalen binnen 7 dagen
Letterlijk geciteerd

Geachte heer/mevrouw,

Via de website Hotelgodlcard.nl heeft u uw goldcard/vouchernummer geactiveerd en de gevraagde gegevens ingevuld. U bent hiermee akkoord gegaan met de algemene voorwaarden waarin o.a. is vermeld dat een goldcard of voucher automatisch overgaat in een abonnement met een jaarprijs van 149,-

Hotelgoldcard heeft moeten vaststellen dat de betalingstermijn van het abonnement inmiddels geruime tijd is verstreken.Cliënt heeft u meerdere aanmaningen verzonden,zonder enkel resultaat. Wij hebben van cliënt opdracht gekregen om de vordering verder af te handelen
Desalnitemin is mijn cliënt bereid deze zaak met u kort te sluiten zonder dat er verhogende incassokosten in rekening worden gebracht.Concreet betekent dit dat u in de gelegenheid wordt gesteld om het totale bedrag E 160,90 binnen 7 dagen te voldoen op een van de in de kantlijn genoemde rekeningnummers ten name van Credifin Nederland te Amsterveen onder vermelding van uw dossiernummer
Wij hebben de opdracht van cliënt om direct een incassoprocedure op te starten indien betaling zal uitblijven.De hiermee gemoeide gerechterlijke en buitengerechterlijke kosten komen dan voor uw rekening

heeft u vragen? belt u dan naar hotelgoldcard 0900-7770001
hoogachtend
credifin Nederland b.v.

Ik heb vorig jaar een voucher kado gehad en hoefde alleen maar een activatiecode in te voeren en dat kostte me slechts E 2,95 en dan kon ik eenmalig van die voucher gebruik maken voor een hotelovernachting van 3 dagen,2 nachten alleen ontbijt en diner verplicht,ik de voucher geactiveerd en dacht dat het zo dus klaar was,nee wordt ik gebeld door een of ander mens die mij een streek levert,was een vrouw van hotelgoldcard en ik moest mijn bankrekeningnummer geven,stom...heb ik gedaan,kreeg ik volgens dat mens een hotelgoldcard thuisgestuurd...nooit gezien,ik zou het binnen 10 dagen in huis hebben,11 dagen na activatie geen kaart wel 139,90 van mijn rekening gehaald ik dacht wat krijgen we nou dat was niet de bedoeling?dat was niet gezegd dus laten storneren en duidelijk gemaild dat ik niks met hun te maken wilde hebben en dacht dat het klaar was maar nee tot gister,ze sturen wel een incassobureau met de post maar de aanmaningen gingen via een mail die niet gebruikt werd,en een aanmaning gaat niet via de mail neem ik aan?Ik geprobeerd contact te leggen maar zonder resultaat wel een mail terug gehad van sell-it dat ze de gegevens niet in de database hadden dus graag meer informatie voordat ze de klacht in behandeling konden nemen,heb ik niet gedaan natuurlijk,maandag naar de juristen in mijn woonplaats,maar goed ik bel dat Credifin krijg ik ene meneer den Hollander en die kwam weer met een emailadres [email protected] maar ook niet met een telefoonnummer,ik zei nog kijk dan eens wat een oplichters het zijn kijk op tros radar,maar hij trok zich er niks van aan,als een robot zei hij dat hij notitie had gemaakt dat ik gebeld had,maar waarom komt hij dan niet met een telefoonnummer? en zoeken hun de zaak niet gewoon normaal uit? ik heb het juridisch loket gebeld kon pas over twee weken terecht daarom maar in mijn woonplaats,wel zei men van het juridisch loket ermee bezig te zijn omdat er heel veel gedupeerden zijn,dus degene die nog niet gebeld hebben met het juridisch loket,doe het aub.Kan hier niet gewoon een uitzending aan gewijd worden? ze kunnen klakkeloos hun gang gaan en wij worden allen bedreigd.maar nu zijn jullie dus ook op de hoogte van ook Credifin die met hun samenwerkt een non profit incassobureau dus betaald de deiteur(in hun ogen) dan betaald hotelgoldcard niets aan credifin,wie kan meer hiermee?

[Gegevens verwijderd door de Moderator]

hoe kunnen we dit stoppen? Hotelgoldcard moet gestopt worden!!!!!!!!!! is er niet iemand die van invloed kan zijn dat ze in de uitzending komen bij Radar?

Gesloten