LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] In de Bonus bij Albert Heijn

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
SpecialPower
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2013 21:28

In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door SpecialPower »

Artikelen in de Bonus. Maar pas op, koop deze artikelen niet in aktieverpakking of doosverpakking .
B.V. een fles bronwater van AH is in de bonus (€ 0,37), maar koop de voordeelverpakking van 4 flessen kan krijg je de bonus NIET. Dit komt omdat de voordeelverpakking een andere streepjescode heeft dan de losse flessen. Dit geldt ook voor flessen wijn. Als een fles wijn in de bonusaanbieding is, koop dan geen doos maar losse flessen, of laat de flessen in de doos scannen i.p.v. de streepjescode op de doos.
Dus let op de kassabon of der bonuskorting wel verrekend is !!!!!! :x

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Barman »

SpecialPower schreef:Artikelen in de Bonus. Maar pas op, koop deze artikelen niet in aktieverpakking of doosverpakking .
B.V. een fles bronwater van AH is in de bonus (€ 0,37), maar koop de voordeelverpakking van 4 flessen kan krijg je de bonus NIET. Dit komt omdat de voordeelverpakking een andere streepjescode heeft dan de losse flessen. Dit geldt ook voor flessen wijn. Als een fles wijn in de bonusaanbieding is, koop dan geen doos maar losse flessen, of laat de flessen in de doos scannen i.p.v. de streepjescode op de doos.
Dus let op de kassabon of der bonuskorting wel verrekend is !!!!!! :x
Natuurlijk krijg je dan die bonus niet. Die fles is in de aanbieding. Niet de voordeelverpakking! Nu is 500gr koffiebonen in de aanbieding. Twee pakken voor 5 euro. Dat betekent niet dat het pak van 1 kg ook in de aanbieding is. Dat kost gewoon €7,59. Dat snapt toch iedereen wel. :roll:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door dhc »

TS niet....

Geldt overigens ook voor acties bij de Jumbo, C1000 en de rest. Omverpakkingen hebben een niet geregistreerde UAC.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door witte angora »

Toch blijf ik het apart vinden dat 4 losse pakken goedkoper zijn dan diezelfde 4 pakken waar een sealing omheen zit. Niet dat ik me er druk om zou maken, of ik nou het een of het ander in de winkelwagen gooi, koffie van dat merk is koffie van dat merk.

En desnoods, als de losse pakken op zijn, dan ligt er ineens een lege sealing in het schap, dat is niet zo moeilijk...

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Barman »

witte angora schreef: En desnoods, als de losse pakken op zijn, dan ligt er ineens een lege sealing in het schap, dat is niet zo moeilijk...
Waar denk jij dat die losse pakken vandaan komen? :wink:

Normaal gesproken zijn grotere verpakkingen altijd goedkoper, maar aanbiedingen kunnen een uitzondering vormen.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door tenormin »

Dus de 36 rollen toiletpapier dan maar stuk voor stuk uit het voordeelpak halen :mrgreen:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Barman »

tenormin schreef:Dus de 36 rollen toiletpapier dan maar stuk voor stuk uit het voordeelpak halen :mrgreen:
Toiletpapier per rol was vlak na de oorlog. Het wordt al heel lang niet meer per rol verkocht, maar wel weer om te gillen die humor.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door witte angora »

Toch, toen het communisme net gevallen was, ben ik naar Praag gegaan. 23 Jaar geleden dus. De papieren zakdoekjes werden daar per pakje verkocht. Eén zo'n pakje was daar net zo duur als toen in Nederland de gebruikelijke verpakking van 10 stuks. Geen idee hoe lang dat nog zo gebleven is.

SpecialPower
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jun 2013 21:28

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door SpecialPower »

@BARMAN : 1 voordeelverpakking AH Bronwater (4 flessen in krimpverpakking) = € 1,63
4 losse flessen voor de bonusprijs van € 0.37 = € 1,48.

Dat noem ik toch geen "voordeelverkakking " voor de consument.

witte angora
Berichten: 30837
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door witte angora »

SpecialPower schreef: Dat noem ik toch geen "voordeelverkakking " voor de consument.
Of juist wel... :lol: :lol:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door Barman »

SpecialPower schreef:@BARMAN : 1 voordeelverpakking AH Bronwater (4 flessen in krimpverpakking) = € 1,63
4 losse flessen voor de bonusprijs van € 0.37 = € 1,48.

Dat noem ik toch geen "voordeelverkakking " voor de consument.
Jij snapt het helemaal :roll:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: In de Bonus bij Albert Heijn

Ongelezen bericht door kweenie »

SpecialPower schreef:@BARMAN : 1 voordeelverpakking AH Bronwater (4 flessen in krimpverpakking) = € 1,63
4 losse flessen voor de bonusprijs van € 0.37 = € 1,48.

Dat noem ik toch geen "voordeelverkakking " voor de consument.
Nee, maar het zelfde kun je hebben als de flessen van een liter in de aanbieding zijn en die van anderhalf niet. Of als de losse perzikken in de aanbieding zijn en de voorverpakte kilobakken niet.

Dus goed opletten wat er precies in de aanbieding is. Maar wel goed om mensen er even op te wijzen.

Gesloten