LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] In de maling genomen ....
-
In de maling genomen ....
AH heeft het bij mij goed versmurft voorlopig ! Ik deed daar vanavond mijn boodschappen, en de kids zaten thuis te wachten op hun smurfjes.
Dus ik liep hoofdrekenend door de AH heen, en kom uiteindelijk met mijn wagen bij de kassa aan. En wat staat daar ..... op een minuscuul stickertje vlak naast het pin apparaat ? Juist ...... 'helaas, bij deze winkel zijn de smurfen op'. Dat stond niet bij de deur, niet bij de toegangspoortjes, niet bij de klantenservice, niet elders in de winkel, maar juist op die plek in de winkel waar je niet meer terug kan om de boodschappen terug te leggen. Ik voel me bekocht, in de maling genomen, kortom, gesmurft !
En mijn kinderen ? Die waren not amused.
Dus ik liep hoofdrekenend door de AH heen, en kom uiteindelijk met mijn wagen bij de kassa aan. En wat staat daar ..... op een minuscuul stickertje vlak naast het pin apparaat ? Juist ...... 'helaas, bij deze winkel zijn de smurfen op'. Dat stond niet bij de deur, niet bij de toegangspoortjes, niet bij de klantenservice, niet elders in de winkel, maar juist op die plek in de winkel waar je niet meer terug kan om de boodschappen terug te leggen. Ik voel me bekocht, in de maling genomen, kortom, gesmurft !
En mijn kinderen ? Die waren not amused.
Re: In de maling genomen ....
tjongejongejonge....
dit is otch niet serieus??????
dit is otch niet serieus??????
Ik ben bang van wel.dit is otch niet serieus??????
Holland op z'n smalst.
Tsja, dat zat er natuurlijk wel in. Als zo'n actie aanslaat, dan gaan de artikelen sneller dan dat de aktie maximaal zou duren. Vandaar, 'zolang de voorraad strekt'.
vreemde verdeling van de smurfen dan...
Ik deed ook gisteravond boodschappen, en kreeg zelfs extra smurfen mee (omdat ze er eerst te weinig meegaven ). Maar ik kreeg ook niet de indruk dat de voorraad bijna op was, ze hadden bij de kassa's echt nog bakken vol smurfen staan! Stond er ook niet bij dat ze nog weer een nieuwe zending zouden krijgen?
Ik deed ook gisteravond boodschappen, en kreeg zelfs extra smurfen mee (omdat ze er eerst te weinig meegaven ). Maar ik kreeg ook niet de indruk dat de voorraad bijna op was, ze hadden bij de kassa's echt nog bakken vol smurfen staan! Stond er ook niet bij dat ze nog weer een nieuwe zending zouden krijgen?
Mooi dat ze gisteren al op waren, was je al begonnen met je verzameling van 2 smurfen, kan je er weer mee stoppen, beter, ik haat dat soort achterlijke acties!!!
Pff kom nou toch. Ik heb er nog een stuk of dertig liggen. Betaal de portokosten en je mag ze hebben.. voor niks.
Wie wil er nou smurfen hebben?
Monopoliekaartjes van super de boer zijn veeeeel leuker.
Monopoliekaartjes van super de boer zijn veeeeel leuker.