Hoi iedereen,
ik weet niet of iemand hier al over heeft geklaagd.
Maar ok, laatst hoorde ik over de ing actie dat als je een studenten rekening hebt. je een Iphone3GS kan bestellen met 80 euro korting op het bedrag dat je moet bijbetalen. Ok, dus ik een actie aanvragen enzo. Heb ik het binnen wil ik gaan bestellen. Ok voordat ik verder ga op site van ing staat dat je tussen 16 en 30 jaar oud moet zijn. Ok, ik wil mijn geboortejaar selecteren gaat het alleen tot 1991 terwijl ik in 1993 ben geboren(En,ja mensen ik ben 16) . Ik bel de servicelijn van t-mobile zeggen je moet op iemand anders zijn naam bestellen want je moet 18 zijn. Dus wat denken jullie klagen bij ing&t-mobile of niet?
groetjes,
faarhaa
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING Actie Iphone
Re: ING Actie Iphone
Om een abonnement af te sluiten moet je 18 jaar zijn,dus op jouw naam kan geen abonnement afgesloten worden bij T- Mobile. Je voldoet voor de rest wel aan de voorwaarden?
* Je hebt een Betaal- of Studentenrekening van de ING
* Je bent tussen de 16 en 30 jaar oud
* Op je Studenten- of Betaalrekening van de ING dien je voortaan maandelijks een totaalbedrag van minimaal € 600 aan bijschrijvingen te ontvangen.
Ik zou de ING maar eens een brief sturen dat de reclame tekst niet klopt en moet zijn tussen de 18 en 30 jaar,omdat een 16 en 17 jarige geen abonnement kan afsluiten.
gr Henk
* Je hebt een Betaal- of Studentenrekening van de ING
* Je bent tussen de 16 en 30 jaar oud
* Op je Studenten- of Betaalrekening van de ING dien je voortaan maandelijks een totaalbedrag van minimaal € 600 aan bijschrijvingen te ontvangen.
Ik zou de ING maar eens een brief sturen dat de reclame tekst niet klopt en moet zijn tussen de 18 en 30 jaar,omdat een 16 en 17 jarige geen abonnement kan afsluiten.
gr Henk
Re: ING Actie Iphone
Ja, ik voldoe aan al die voorwaarden.
Ok, ga ik doen.
Ok, ga ik doen.