LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING rentepunten met Pathe kaart

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Tizzer

ING rentepunten met Pathe kaart

Ongelezen bericht door Tizzer »

Wij kregen een mail van de ING dat het mogelijk was om met je rentepunten een Pathé kaart te bestellen. Deze aanbieding is mogelijk per betaalrekening. Dus ik denk ik ga er twee bestellen. Rentepunten genoeg en wij hebben 4 betaalrekeningen bij de ING. Maar wat blijkt nou, je kan er maar 1 bestellen. Ze zijn vergeten erbij te zetten dat het alleen gaat om de betaalrekening waaraan de spaarrekening is gekoppeld.

Maar de mail is dan toch misleidend en kan jij er als consument toch vanuit gaan dat je er meerdere kaarten kan kopen. Zijn zij dan niet verplicht dit alsnog aan jou te verkopen?

Als ik ING bel dan geven ze toe dat het niet correct is vermeld in de mail en dat ze er een klacht van zullen maken. En alleen als er genoeg klachten zijn dan gaan ze er actie op ondernemen. Daar heb ik niet zoveel vertrouwen in.

Ik voel me misleid :cry: Je gaat toch niet in je uppie naar de bioscoop.

NeoDutchio

Re: ING rentepunten met Pathe kaart

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Rentepunten krijgt u op een spaarrekening. Iemand met een alleen een betaalrekening krijgt geen rentepunten en kan dus ook geen gebruik maken van deze aktie. Rentepunten worden ook afgeboekt van een spaarrekening.

Het is dus zeer aannemelijk dat er een foutje in geslopen is. Fouten maken is menselijk en zelfs u maakt wel eens een foutje.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Je zult bij alle vier de rekeningen een bon kunnen kopen. Alleen zul je dan dus ook bij alle vier de bijbehorende spaarrekeningen voldoende rentepunten moeten hebben, aangezien rentepunten niet overdraagbaar zijn.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tizzer schreef:Wij kregen een mail van de ING dat het mogelijk was om met je rentepunten een Pathé kaart te bestellen. Deze aanbieding is mogelijk per betaalrekening. Dus ik denk ik ga er twee bestellen. Rentepunten genoeg en wij hebben 4 betaalrekeningen bij de ING. Maar wat blijkt nou, je kan er maar 1 bestellen. Ze zijn vergeten erbij te zetten dat het alleen gaat om de betaalrekening waaraan de spaarrekening is gekoppeld.

Maar de mail is dan toch misleidend en kan jij er als consument toch vanuit gaan dat je er meerdere kaarten kan kopen. Zijn zij dan niet verplicht dit alsnog aan jou te verkopen?

Als ik ING bel dan geven ze toe dat het niet correct is vermeld in de mail en dat ze er een klacht van zullen maken. En alleen als er genoeg klachten zijn dan gaan ze er actie op ondernemen. Daar heb ik niet zoveel vertrouwen in.

Ik voel me misleid :cry: Je gaat toch niet in je uppie naar de bioscoop.
Technisch klopt het aanbod gewoon. Jij kunt per betaalrekening een bon kopen. Je moet ze dan echter wél kunnen betalen - met rentepunten natuurlijk. Als jij bij drie rekeningen geen rentepunten hebt en dus niet kunt betalen, houdt het natuurlijk gewoon op.

Duc

Ongelezen bericht door Duc »

Nee, want in de beschrijving van de betreffende card staan duidelijk de voorwaarden in.
https://www.ing.nl/particulier/sparen/r ... 7Qod8BYMLA
Staat ook duidelijk vermeld dat er 1 card per rekening per jaar besteld kan worden en de rentepunten zijn gekoppeld via de spaar rekening aan een betaal rekening, dus ik zie niet wat hier aan misleiding is.

Rens51

Ongelezen bericht door Rens51 »

Het rentepunten systeem van ING is een weinig zinvolle "klantwaardering". Bijna altijd bijbetalen, zgn gratis maar alleen voor punten iets kopen nauwelijks beschikbaar. Kortom velen zitten op een berg punten waar je weinig mee kunt. Liever meer rente!

gewicht

Ongelezen bericht door gewicht »

Rens 51, ik geef je gelijk. Zelf heb ik ook een grote berg punten, je moet op de meeste artikelen aan geld zoveel bijbetalen dat zelfs een stenen winkel nog goedkoper is. Het enige wat ik doe is jaarlijks de software beveiliging van MC Afee kopen voor een prikkie.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er zitten ook prima aanbiedingen tegen. Voorbeeld: Weber producten. Veel goedkoper dan de goedkoopste webshop. Zo goedkoop zelfs dat ik er meerdere heb gekocht, en heb doorverkocht.

Gesloten