Ik hoop dat dit het goede onderwerp is om dit in te plaatsen. Vond het onderwerp het beste bij mijn klacht passen.
Ik heb een klacht over Interlanden. Het bedrijf dat folders verspreid als Trekpleister en kruidvat.
Ik heb meerdere keren gemaild naar dit bedrijf omdat ik geen folders ontvang. Dan krijg ik ze een paar weken weer en dan gewoon weer niet. Heb ze net weer gemaild omdat ik weer eens 3 weken niks heb ontvangen. ik hoor nooit wat van ze weer. Geen mailtje niks Bellen heef geen zin het is zo'n nummer war je een computer aan de lijn krijgt en dan je postcode in moet spreken en that's it.
Ik ben benieuwd of meerdere mensen een soortgelijke klacht hebben over dit bedrijf. Ik vind het namelijk niet eerlijk dat de bedrijven geld spenderen om folders te laten drukken en dat ze gewoon niet verspreid worden. En ik vind het niet eerlijk dat de werknemers gewoon geld ontvangen zonder er voor te werken
Groeten van Ellen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Interlanden
Re: Interlanden
Het kan zijn dat er gewoon geen bezorgers zijn. Dan kunnen de bedrijven wel folders bezorgd willen hebben, maar als er niemand is om ze te bezorgen, dan lukt dat dus niet. Maar waarschijnlijk betalen ze daar dan ook niet voor.
Overigens heb ik bij mijn krant, als die verkeerd bezorgd is, ook zo'n computer aan de lijn of moet ik een mailtje sturen zonder dat ik daar een reactie op krijg. Ik mag dan blij zijn als ik de krant dan alsnog bezorgd krijg. Dat gedrag ligt dus niet alleen aan Interlanden.
Overigens heb ik bij mijn krant, als die verkeerd bezorgd is, ook zo'n computer aan de lijn of moet ik een mailtje sturen zonder dat ik daar een reactie op krijg. Ik mag dan blij zijn als ik de krant dan alsnog bezorgd krijg. Dat gedrag ligt dus niet alleen aan Interlanden.