LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intertoys dagaanbieding

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dommelll »

Op de website van Intertoys en in de folder stonden 2 dagaanbiedingen.
Een daarvan was een kinderlaptop van 49,95 voor 19,95 alleen geldig op vrijdag 24-11.
Ik ben dus vanmorgen op het fietsje gestapt en kwam om 5 voor 9 aan bij de Intertoys in Hengelo.
Wat schetst mijn verbazing, er staat een medewerkster voor de deur te praten met een paar mensen en die verteld dat alle laptops al uitverkocht zijn, terwijl de winkel dus eigenlijk pas om 9 uur open hoort te gaan.

Ik heb direct even rondgebeld naar de filialen in : Borne,Almelo,Haaksbergen en Enschede maar ook hier waren ze al voor 9 uur allemaal weg.....

Dit is een manier van reclame maken die nergens op slaat, en de winkel eerder openen en dus maar een paar artikelen op voorraad hebben.........

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

En om klanten te lokken die alles geloven wat in de folder staat en dan toch maar iets meenemen omdat ze er nou toch al zijn. Geniale actie dus.

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dommelll »

Snap ik ook wel, wat de reden is, maar om nou voor 9 uur alles uitverkocht te hebben is toch vreemd :x

dorma
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 11:30

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dorma »

hallo,

Ik wilde net zelf dit melden bij radar! en nu zag ik dit mailtje al staan.
Heb hetzelfde meegemaakt en na rondbellen bleek dat het in alle filialen hetzelfde was. Gisteravond gevraagd hoe laat de winkel open ging: Niet eerder dan 9uur mevrouw! Dus ik kom om 10 voor 9: alle laptops weg. Het waren er ook maar 6 trouwens. De voorraad was dus al slecht. Contact proberen te zoeken met het hoofdkantoor en na een half uur in de wacht te hebben gezeten nam er iemand op om vervolgens direct de hoorn weer neer te gooien. Mails gestuurd dat ik graag gebeld wil worden: ook geen reactie op gehad. Ik wil gewoon die laptop nog hebben voor die 19 euro, maar hoe?

dorma

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dat kun je vergeten denk ik, het zal wel een eenmalige actie met op=op zijn geweest.

fietsertje
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2006 10:06

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door fietsertje »

het komt dus vaker voor zie onderwerp met deze naam, clementoni laptop intertoys direct uitverkocht

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door irma23 »

ook hier naar 6 stuks

waardeloos, doe dan geen actie

en al die ouders willen nu een laptop voor een goedkoop prijsje,

die ga ik zeker NIET bij intertoys kopen :evil:

dorma
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 11:30

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dorma »

ik heb trouwens gehoord, of het zo is weet ik niet.. dat winkels een boete kunnen krijgen voor het te vroeg openen van hun winkel bij aangifte bij de politie. Maar zover wil ik nu weer niet gaan.....
Ben benieuwd of het hoofdkantoor nog terugbelt. Vast niet.

fietsertje
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2006 10:06

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door fietsertje »

in Leiden gingen ze om 9 uur open en toen waren de laptops dus al op, leuke aanbieding toch.....

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door Martin1976 »

beetje bezopen van Intertoys dit, klantenmisleiding noem ik dit. Helaas is het geen uitzondering, komt bij meer winkels voor. slecht inkoopbeleid, slechte bevoorrading en/of slechte informatieverstrekking. 't siert de keten niet!

irma23
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:20

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door irma23 »

inderdaad niet, ga er niet meer heen voorlopig...

en dit noem ik geen lokkertjes, want ben meteen omgedraaid en naar een andere speelgoedwinkel gegaan

INTERTOYS.....WAARDELOOS...

alders
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:35

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door alders »

Dit is niet de eerste keer dat Intertoys dit gebeurd,het is maar goed dat mijn zoontje niet mee gekomen is naar de winkel.
want leg een kind maar uit dat de grote heren achter hun bureau slecht inkopen.
misschien een idee om deze heren vanmiddag een paar uurtjes mee te laten draaien achter een toonbank
en de teleugestelde mensen te woord te staan

alders
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:35

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door alders »

ik denk dat de winkels niet eerder open zijn gegaan ,maar dat ze gewoon helemaal geen voorraad hebben.
hoe meer ik er over na ga denken hoe kwaader ik wordt (ze verdienen de koude douche)

Ell
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:55

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door Ell »

Met 3 man om 9 uur voor 3 verschillende winkels gestaan. Daarna nog verschillende winkels af geweest. Overal uitverkocht. Op de vraag hoeveel ze er dan hadden gehad kwam geen antwoord. Een medewerker vertelde dat ze die laptop nooit hadden gehad ?!! Intertoys gebeld, volgens de medewerkster komen ze in week 8 weer binnen. Als je nu je naam en tel.nr. geeft krijg je hem dan voor de actieprijs. Heeft Sint niks aan maar wie weet?

dorma
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 11:30

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dorma »

ik vind dat ik na mijn reactie ook dit moet vermelden: Ik ben zojuist teruggebeld door het hoofdkantoor met excuses. De centrale lag zelfs op gegeven moment plat door overbelasting, vandaar dat de verbinding werd verbroken. Ze erkennen het probleem en je kunt nu idd. je naam en telefoonnr doorgeven en dan kun je in de vestiging waar je wilt in feburari de laptop halen voor deze actieprijs. Voor sinterklaas niets meer aan, maar zo doen in elk geval IETS. Over het feit dat de winkels eerder zijn open gegaan, zouden ze van het hoofdkantoor uit wel actie ondernemen, want dat mag beslist niet (is helaas dus al gebeurd) en het filiaal in Hardenberg had er 16 gehad. Hoe kunnen er dan de avond ervoor nog maar 6 zijn????? Feit is dat ik me er maar bij neergelegd heb en de laptop voor in februari heb besteld.

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dommelll »

Het idee is goed maar ik denk inderdaad dat de meeste mensen hem voor sinterklaas/kerst willen gebruiken........ :?

alders
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 nov 2006 12:35

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door alders »

familie en vrienden van personeel hebben altijd voorrang !!!!!!!!!!!!!!!!

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dommelll »

Ja en op zich is dat ook wel logisch, maar als je maar 6 van die dingen in de winkel hebt liggen dan is het denk ik alleen familie en vrienden :wink:

li-yam
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2006 14:46

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door li-yam »

ook ik heb gisteren contact gehad met intertoys in tegelen en er werd mij verzekerd dat er voldoende waren en als ik om 9.00 uur kwam ik me geen zorgen hoefde te maken,echter om 9.00 uur werd me verteld dat ze om 7.30 uur al bonnetjes hadden uitgedeeld en alles was al verkocht , ze waren ook eerder open gegaan,mail gestuurd en nu wacht ik op reactie

dommelll
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 nov 2006 09:27

Re: Intertoys dagaanbieding

Ongelezen bericht door dommelll »

Ik werd net teruggebeld door intertoys.

Ze zouden contact opnemen met de winkel met de vraag waarom ze eerder open waren gegaan, terwijl er duidelijk door het hoofdkantoor was gecommuniceerd dat dit echt verboden was.

Ook kreeg ik de aanbieding om in februari alsnog de laptop voor 19,95 op te halen

Gesloten