LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] It's electronica voel me opgelicht.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
joosten

It's electronica voel me opgelicht.

Ongelezen bericht door joosten »

It's electronica heeft een rare verkoop metode. mijn vrouw kocht voor verassing en dvd speler. Er was geen prijs bij deze dvd speler gezet. maar een bordje informeer naar de voordeligste prijs . mijn vrouw ging eerst op een goedkoper onbekend merk af. maar nar wat advies bestootze toch mo de 20 euro duurdere philips Pet 700 te kopen. voor 279,--. maar deze was niet op voorraad. er zat een levertijd op zitten van een week . mijn vrouw betaalde 200 euro aan.
die week kwamen wij per toeval in den ander stad war wij ook de it's binnen liepen. daar stond deze dvd speler wel geprijs 269,- .
Ik had gebeld met de it's en ze konden mijn deze voor de zelfde prijs leveren. Ik zei tegen de verkoper is dit dan de uiterste prijs?
ja zei hij lager gaat echt niet.
nu had ikde dvd speler 9 dagen in bezit en valt het blaadje van It's binnen. met de zelfde dvd speler er in voor 229,-
dit is wel een prijs verschil van 40 EURO.

Ik heb gemaild met de it's maar ze kunnen mij geen geld terug geven ze vinden dat de reclame tijd 9 dagen verschil te groot.
grote oplichters zijn het.......It's Eindhoven

detulp050

Re: It's electronica voel me opgelicht.

Ongelezen bericht door detulp050 »

Wat is hier nou oplichterij aan, hij is toch in de aanbieding 9 dagen later? Jammer, maar helaas. Je sluit ter plekke een koop af en het is coulant dat It's de 10 euro al teruggaf.

Overigens is hij bij Bakkerdijk.nl voor 229 te koop 8)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Waarmee ik wil zeggen dat de prijs per dag, per winkel kan verschillen.

DP2009

Ongelezen bericht door DP2009 »

Hallo,

Ik vind persoonlijk ook dat reclameren na 9 dagen laat is.

Maar graag wil ik toch even weten in welke vestiging in Eindhoven u het apparaat gekocht heeft?
En of u het ook in de betreffende winkel heeft besproken met de manager?

Mail me bovenstaande even op: [email protected] ( ook als het apparaat niet in onze vestiging gekocht hebt, kan ik meestal nog wel iets voor u doen)

Met vriendelijke groet,
Dave

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tuurlijk is dit geen oplichting. Omdat je een rasechte Nederlander bent probeer je weer het onderste uit de kan te halen en ga je klagen over iets waarvan je weet dat je geen gelijk hebt. Kom op zeg, als je zo gaat beginnen kun je wel aan de gang blijven, alles veranderd voortdurend van prijs.

Gesloten