LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kaartverkoop Leukemie Nederland

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
pteusink

kaartverkoop Leukemie Nederland

Ongelezen bericht door pteusink »

Ik heb net aan de deur van een leuke jonge man kaarten gekocht voor de stichting Kinderleukemie Nederland. Ik vertrouwde het toch niet en ben gelijk achter internet gekropen. En ja, ik voel me nu aardig opgelicht. Het grootste gedeelte van de 6,50 die ik over heb voor DE KINDEREN MET LEUKEMIE gaat naar studenten die geld eraan verdienen en een commerciele organisatie (genaamd Care Promotions!!!! Kijk maar eens op de site www.kinderleukemie.nl, kaartverkoop. Maw, een euro in een collecte bus gooien was hetzelfde geweest, maar nu heb ik 5,50 of zoiets gedoneerd aan een organisatie die nu lekker uit eten gaat van dat geld ipv een leuke dag voor de kindjes die het juist zo nodig hebben.

Kinderleukemie Nederland, fantastische aktie!! Niet echt positieve naamsbekendheid wat je ermee krijgt lijkt me.

marijke soomer

Re: kaartverkoop Leukemie Nederland

Ongelezen bericht door marijke soomer »

vanavond om 19.15 uur ook kaarten gekocht aan de deur van kinderleukemie nederland. Er bleken maar 2 kaarten in de enveloppe te zitten i.pv. 5. De jongeman aangesproken. Niet 1 van de door hem getoonde enveloppe klopte. (of te weinig en wanneer het aantal wel klopte waren het de zelfde ipv 5 verschillende kaarten!)

EllenW

Re: kaartverkoop Leukemie Nederland

Ongelezen bericht door EllenW »

Deze organisatie deugt niet. Jongeren gaan de deuren langs (voor een piepkleine vergoeding)
Krijgen punten voor de verkochte kaarten. Ze zijn daar de hele dag voor op pad.
Ze moeten 25 enveloppen verkopen, anders worden ze ontslagen. Heel jonge tieners die idealistisch zijn en
denken de wereld zo een beetje mooier te maken. Wat vreselijk dat er altijd mensen te vinden zijn
die zo (over de hoofden van doodzieke kinderen) aan hun geld proberen te komen.

Gesloten