LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kinderparade. niet aan beginnen

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Jasa
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2012 13:27

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door Jasa »

Door Jasa 29 nov 2012 tijd 1415

hallo allemaal

Ik wil ook mij verhaal even doen.
hij is heel lang maar maak hem even kort
wij zijn vanaf 23-3-2011 ook het schip in gegaan met Kinderparade.
We zouden het pakketje ontvangen voor de pasen ( 24-04-2011 ).27-04-2011 had kinderparade het bedrag van 26,85 van onze rekening gehaald.
Maar we hadden nog steeds geen pakketje.Op 02-05-2011 het geld weer terug laten boeken.
Ook in week 02-05-2011 gebeld naar kinderparade en het abonnement beëindigd.
Toen kreeg ik een rekening van 26,85 of ik die rekening wou betalen want dan was het abonnement pas beëindigd.
Maar we hadden in tussen nog steeds geen pakketje ontvangen.
Tot een keer na 27 - 05 - 2011 wij via via een pakketje kregen van kinderparade.Dat weer netjes terug gestuurd.Verder niks gezien alleen maar rekeningen van Fiad Incasso
We zijn begonnen met een rekening van Kinderparade 26,85 en we hebben nu een bedrag staan van 349, euro
van Fiad incasso ze sturen brieven waar op ze ons laten weten dat we moeten betalen.
Ze gaan nu een deurwaarder sturen.
Vertellen jullie mij eens moet ik nu gaan betalen of niet ????

Fatima32
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 mar 2014 09:10

Re: kinderparade. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door Fatima32 »

Ook ik ben bedonderd door Kinderparade!! Dit moet echt stoppen. Stel oplichters.
Werd belooft dat ik 3 boekjes zou krijgen die afgestemd zijn om de leeftijd van me kind. Maar in plaats daarvan krijg boekjes binnen voor kinderen die 5 jaar ouder zijn. Hallo mijn kind is 5 jaar. Geen 10 jaar.
Dat duidelijk gemaakt via de telefoon (zijn moeilijk te bereiken) maar werd heel onvriendelijk behandeld. Ik kan OOK NIET ZOMAAR STOPPEN, ZE BLIJVEN MAAR VAN DIE FLUT BOEKJES STUREN!! Toch te gek voor woorden dat je 10 euro per maand moet betalen voor 3 zielige dunne boekjes die al jaren oud zijn. (oude nummers) ik het groene briefje opgestuurd, blijven ze gewoon door gaan met sturen.
DUS MENSEN GA NOOIT IN ZEE MET KINDERPARADE. ZIJN OPLICHTERS. EN HET KOST JE HEEEEEEL VEEL GELD!!

Gesloten