LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kortings bons voor 48.000 Euro Gratis Lcd TV,s

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Robin.hood

Kortings bons voor 48.000 Euro Gratis Lcd TV,s

Ongelezen bericht door Robin.hood »

Met kortingsbons voor 48.000.euro en 0,70 euro kontant
kocht ik 139 lcd Tv,s bij Blokker Be .
Ik zoek nu nieuwe reklame acties en folders of kortings bons in Be,De,en Nl,en het moet niet van Blokker zijn alles is goed.
Indien er mogelijkheden zijn om goedkoop te kopen,dan wil ik het ook weer weten en nog eens proberen,zelfs in Nl, De, enz..
ALLEEN !
( firmas met valse beloftes en woekerwinsten komen in aanmerking)
via mail kan u mij helpen en ook op mijn site voor meer info.

Big-V

Re: Kortings bons voor 48.000 Euro Gratis Lcd TV,s

Ongelezen bericht door Big-V »

Waar gaat dit in vredesnaam over?

bodejosm43

Re: Kortings bons voor 48.000 Euro Gratis Lcd TV,s

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Vorig jaar heeft iemand in Belgie met een verzameling kortingscoupons bij Blokker allerhande huishoudelijke apparatuur gekocht. Op die bonnen stond niet vermeld dat je per aankoop maar 1 bon mocht verzilveren. Alle bonnen bij elkaar geteld, waren goed voor een flink aantal huishoudelijke produkten. Hoewel Blokker het niet kon waarderen, kwam men de belofte na, en leverde men de produkten.

Ik ben het overigens niet eens met de bewering dat een firma als Blokker woekerwinsten maakt. Een ondernemer zal toch enige omzet willen halen, en ze zorgen voor werkgelegenheid.

Woekerwinsten worden gemaakt door laakbare firma's als Tell Sell, en soortgelijk gespuis. Voorbeelden zijn die nep-hanger die door tineke met de ontbrekende vinger werd aangeprezen.

Gesloten