Afgelopen weekend bij V&D een kriskras kaart ontvangen en jawel we kregen 20% korting op modeartikelen. Navraag gedaan bij de kassa en de korting gold ook voor schoenen.
Helaas, bij de kassa werd ons verteld dat de korting niet gold voor Esprit en Benneton artikelen. Wij helemaal verbaasd, er stond niets over op de kaart en ook in de winkel was er geen informatie over te vinden.
Via de site van V&D een klacht hierover ingediend en in de reactie werd aangegeven dat er in de winkels een kaart bij deze artikelen zou staan dat de korting niet voor Benneton en Esprit artikelen geldt. Maar er stond helemaal geen kaart.
Ik vind dit misleiding, V&D kan volgende week wel zeggen dat de korting niet geldt op spijkerbroeken of t-shirts.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kris kras kaarten
Re: Kris kras kaarten
Tsja het kenmerk van een kortingsactie is nu eenmaal dat bepaalde artikelen uitgesloten kunnen worden. Dit zou wel duidelijk aangegeven moeten staan.
Inderdaad als het vermeld was had ik er ook totaal geen problemen mee gehad.
Stond het er niet of heb je het niet gezien?
Het stond er niet. Alleen de medewerker bij de kassa vertelde het me en die vond het zelf ook vreemd dat het nergens vermeld stond. Ze heeft er zelfs nog voor gebeld. Maar dit was standaard en korting werd nooit op Benneton en Esprit gegeven.
ik zag toevallig eergister een bordje staan, op de afdeling esprit bij VenD, dat de korting niet van toepassing is op esprit en benetton.. bordje viel een beetje weg, tussen een paar rommelige stapels spijkerbroeken