| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat - fotoactie
Kruidvat - fotoactie
Leuk spotje op de radio gehoord. Als je 100 foto's op een cd-rom brandt en inlevert bij de kruidvat krijg je die voor 10 euro. Dat leek me wel wat.
Ik had al mn vakantiefoto;s uitgezocht en kwam er op ongeveer 80, een aantal wilde ik toch dubbel en uiteindelijk stonden er 100 foto's op de cd rom.
In de winkel wisten ze niets van deze actie, ze hadden er niet over gehoord, en meer dan " het was op de radio" kon ik ze ook niet vertellen. Er stond ook niets over op de site.
Uiteindelijk de foto's maar gewoon ingeleverd en gewacht op wat er zou gebeuren. Toen ik ze kwam ophalen moest ik mooi 17.30 euro betalen. De medewerkers hadden nog steeds niets over deze actie gehoord, en het was al na 4 uur, dus ze konden de klantenservice ook niet bellen. Ik wilde de foto's wel graag meenemen, dus ze zeiden dat ik met de bon en de mapjes het geld terug mog komen halen, als de klantenservice vertelde dat ze een fout hadden gemaakt en het wel 10 euro koste.
Wat bleek: ik had 99 foto's op formaat 10x13 en een foto op een groter formaat. Dat zijn dus geen 100 foto's en ik betaal de gewone prijs.
Kortom ik heb nu wel 1 hele dure foto op wat groter formaat: 7,30 euro!!!
Ik had al mn vakantiefoto;s uitgezocht en kwam er op ongeveer 80, een aantal wilde ik toch dubbel en uiteindelijk stonden er 100 foto's op de cd rom.
In de winkel wisten ze niets van deze actie, ze hadden er niet over gehoord, en meer dan " het was op de radio" kon ik ze ook niet vertellen. Er stond ook niets over op de site.
Uiteindelijk de foto's maar gewoon ingeleverd en gewacht op wat er zou gebeuren. Toen ik ze kwam ophalen moest ik mooi 17.30 euro betalen. De medewerkers hadden nog steeds niets over deze actie gehoord, en het was al na 4 uur, dus ze konden de klantenservice ook niet bellen. Ik wilde de foto's wel graag meenemen, dus ze zeiden dat ik met de bon en de mapjes het geld terug mog komen halen, als de klantenservice vertelde dat ze een fout hadden gemaakt en het wel 10 euro koste.
Wat bleek: ik had 99 foto's op formaat 10x13 en een foto op een groter formaat. Dat zijn dus geen 100 foto's en ik betaal de gewone prijs.
Kortom ik heb nu wel 1 hele dure foto op wat groter formaat: 7,30 euro!!!
Re: Kruidvat - fotoactie
Tja, U houdt zich in deze niet aan de voorwaarden, dus bent U toch zelf schuldig, U was onwetend!
En hoe zou ik dan achter deze voorwaarden moeten komen als zelfs de medewerkers van de kruitvat daar niets van afwisten?
Zou niks uit moeten maken of er meerdere formaten foto's op die cd-rom staat.
De actie is 100 foto's op de cd-rom is 10 euro afdrukken.
Al staan er 4 verschillende formaten op 100 is 100.
De actie is 100 foto's op de cd-rom is 10 euro afdrukken.
Al staan er 4 verschillende formaten op 100 is 100.