LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kruitvat treinkaartjes
kruitvat treinkaartjes
hallo wel leuk zon d actie van kruitvat waar je voor weinig geld een dag lang onbeperkt kan reizen met de ns
maar zit nou net een knelpunt mensen die wonen in gebieden waar geen ns treinen rijden hebben in principe niks aan de actie omdat als je de envelop open maakt en het kaartje leest staat dat het alleen in ns treinen geldig is dit staat niet vermeldt op de krant
maar zit nou net een knelpunt mensen die wonen in gebieden waar geen ns treinen rijden hebben in principe niks aan de actie omdat als je de envelop open maakt en het kaartje leest staat dat het alleen in ns treinen geldig is dit staat niet vermeldt op de krant
Re: kruitvat treinkaartjes
Bent U zo dom, of wilt U zo dom zijn?!?!?!?!
Dit is de letterlijke kop van de kruidvat-folder:
1 dag onbeperkt treinen met de NS
Dus wat snap je nu niet????????????????????? Veel duidelijker kunnen ze het toch niet maken.
Dom, dom, dom, dom!!!
Dit is de letterlijke kop van de kruidvat-folder:
1 dag onbeperkt treinen met de NS
Dus wat snap je nu niet????????????????????? Veel duidelijker kunnen ze het toch niet maken.
Dom, dom, dom, dom!!!
typisch geval van iemand die gewoon wat te zeuren wil hebben.
Zoals dds al zegt. het gaat om een actie voor 1 dag onbeperkt treinen met de NS. Dus ja lijkt het logisch dat dit met NS treinen is
Zoals dds al zegt. het gaat om een actie voor 1 dag onbeperkt treinen met de NS. Dus ja lijkt het logisch dat dit met NS treinen is
Zeuren om het zeuren noemen ze dat geloof ik.
-
Denk dat de maker van dit topic bedoelt: degene die ergens op het platteland woont, moet toch aanvullende kosten maken om bij het dichtsbijzijnde treinstation te komen. Maar ik kruip hierbij in de huid van die persoon, ik weet natuurlijk niet of dit de echte reden is om hierover te klagen.
Veel aanvullende kosten valt in de praktijk echter wel mee, ik zou er ook best wel blij mee zijn, als ik voor de prijs van een busretour naar het dichtstbijzijnde treinstation een hele dag kan reizen. Met korting is een dagkaart voor de NS iets van 24 euro, ik heb er laatst de volle prijs, 39,80, voor betaald.
In feite is het een kadootje van 24 euro, dat je krijgt van het Kruidvat. Als je met je hele familie gaat, is dat toch 48 euro, want ik zou die dagkaart niet voor meereizende kinderen onder de 12 gaan gebruiken, die kunnen immers mee voor de prijs van een railrunner.
Veel aanvullende kosten valt in de praktijk echter wel mee, ik zou er ook best wel blij mee zijn, als ik voor de prijs van een busretour naar het dichtstbijzijnde treinstation een hele dag kan reizen. Met korting is een dagkaart voor de NS iets van 24 euro, ik heb er laatst de volle prijs, 39,80, voor betaald.
In feite is het een kadootje van 24 euro, dat je krijgt van het Kruidvat. Als je met je hele familie gaat, is dat toch 48 euro, want ik zou die dagkaart niet voor meereizende kinderen onder de 12 gaan gebruiken, die kunnen immers mee voor de prijs van een railrunner.
De kaartjes waren zoooo weg.
Makkelijk reclame maken als er weinig kaartjes zijn.
Makkelijk reclame maken als er weinig kaartjes zijn.
En ik maar denken dat de Amish in Amerika wonennubru
maar zit nou net een knelpunt mensen die wonen in gebieden waar geen ns treinen rijden hebben in principe niks aan
-
Die gaan ook niet naar zoiets moderns als een voordeeldrogist.
Op donderdag was er nog een hele stapel bij onze Kruidvat.
Wij hadden dinsdag een kaartje gekocht maar het personeel was niet goed geinstrueerd en heeft twee dagen lang de specimenkaartjes verkocht als originele. Gelukkig kwamen we er bij toeval achter.
Het verkopen van de verkeerde kaartjes gebeurde in verschillende filialen volgens de klantenservice. Er zullen dus waarschijnlijk mensen zijn die niet eens weten dat ze een verkeerd kaartje hebben.
Ter informatie: het betreft een origineel kaartje in een feestenvelop van het kruidvat, dan heb je de goeie.
Wij hadden dinsdag een kaartje gekocht maar het personeel was niet goed geinstrueerd en heeft twee dagen lang de specimenkaartjes verkocht als originele. Gelukkig kwamen we er bij toeval achter.
Het verkopen van de verkeerde kaartjes gebeurde in verschillende filialen volgens de klantenservice. Er zullen dus waarschijnlijk mensen zijn die niet eens weten dat ze een verkeerd kaartje hebben.
Ter informatie: het betreft een origineel kaartje in een feestenvelop van het kruidvat, dan heb je de goeie.
Waarschijnlijk bedoeld de maker van dit topic: dat de bwuste kaartjes alleen geldig zijn bij treinen van de NS, dus niet bij die van Syntes, NoordNed, etc. Dit terwijl bij deze maatschappijen -normalitair- wel de NS kaarten geldig zijn.
Vooral in het Noorden van het land (NoordNed) kan dit vervelend zijn, omdat er een redelijk aantal treinen daar rijden va NoordNet.
Maar ik vi het wel een beetje gezeur van de topic-schrijver, immers beslaat dit maar een klein stukje nederland.
Vooral in het Noorden van het land (NoordNed) kan dit vervelend zijn, omdat er een redelijk aantal treinen daar rijden va NoordNet.
Maar ik vi het wel een beetje gezeur van de topic-schrijver, immers beslaat dit maar een klein stukje nederland.
De kaartjes waren idd nogal moeielijk te krijgen. Maar ik heb er twee dus binnenkort een dagje Amsterdam!
-
In Belgie hebben ze al jaren de TTB-dag, dit jaar was die op 18 september. Dit vind ik een beetje lijken op die Kruidvat-actie.
Ver reizen binnen hun hele OV-net, maar omgerekend, als je vanaf een willekeurig Nederlands grensstation reist (bijvoorbeeld Roosendaal), ben je toch niet zo heel erg veel goedkoper uit dan dat je voor die reis de volle prijs had betaald. Het stukje tussen de gekozen grensstations is namelijk behoorlijk prijzig.
Je kan natuurlijk met de auto naar het dichtstbijzijne belgische station, maar dat kost in sommige gevallen haast net zoveel als een treinkaartje.
Ver reizen binnen hun hele OV-net, maar omgerekend, als je vanaf een willekeurig Nederlands grensstation reist (bijvoorbeeld Roosendaal), ben je toch niet zo heel erg veel goedkoper uit dan dat je voor die reis de volle prijs had betaald. Het stukje tussen de gekozen grensstations is namelijk behoorlijk prijzig.
Je kan natuurlijk met de auto naar het dichtstbijzijne belgische station, maar dat kost in sommige gevallen haast net zoveel als een treinkaartje.
-
Leuk die treinkaartjes, als je ze tenminste krijgen kunt. In het filiaal in Eygelshoven houden ze er hun eigen regels op na. Daar kon je de kaartjes telefonisch reserveren. Lekker makkelijk in je nest blijven liggen en kaartjes reserveren en de mensen die de moeite nemen om naar het filiaal te gaan vissen achter het net. Terwijl duidelijk op de website van het Kruidvat staat dat er geen actie-artikelen gereserveerd mogen worden. En als je dan een mail naar de klantenservice stuurt krijg je als antwoord " helaas moeten wij u mededelen dat er helemaal geen kaartjes meer te verkrijgen zijn. Er zijn 200.000 kaartjes naar alle filialen verdeeld en wegens groot succes inmiddels allemaal uitverkocht, het spijt ons dan ook u niet beter te kunnen berichten". Geen woord over het reserveren wat ik in de mail had vermeld. Dat iets uitverkocht raakt kan ik inkomen maar ik vind wel dat filialen zich aan de spelregels hebben te houden die ze notabene zelf vermelden op hun website.
Bij Kruidvat mag er nooit iets worden gereserveerd. Wel zo eerlijk. En even over die NS kaartjes: je krijgt ze GRATIS.. spijtig dat u kosten moet maken om bij het station te komen, maar helaas kan een actie niet tot oeders tevredenheid zijn.. maar om er dan over te gaan klagen???