LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laagste Prijsgarantie Jumbo Supermarkten?

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Mr. T.

Laagste Prijsgarantie Jumbo Supermarkten?

Ongelezen bericht door Mr. T. »

Ik deed onlangs boodschappen bij de Jumbo Supermarkt in Groningen en zag daar een artikel in de schappen liggen dat 12 cent duurder was dan het identieke artikel dat ik kort tevorden had gekocht bij een filiaal van de Kruidvat. Het betrof geen aanbieding. Jumbo claimt de goedkoopste te zijn. Volgens borden die boven de gangpaden hangen geldt dat als je een product elders goedkoper kan krijgen, je het product gratis meekrijgt. In mij geval had ik de kassabon van de Kruidvat nog voorhanden. Toen ik deze liet zijn bij de servicekassa zei de medewerker dat ze me het artikel niet gratis mee kon geven omdat Jumbo niet concurreert met drogisten als Kruidvat en Schlecker. Hierover stond echter niets op de borden vermeld. Vraag me daarnaast af wie eigenlijk dan wel concurreert met Jumbo. Deze 'garantie' van Jumbo lijkt vooral een loze belofte dus.

Gast

Re: Laagste Prijsgarantie Jumbo Supermarkten?

Ongelezen bericht door Gast »

arme jongen, nu geen gratis pakje condooms????

Mr T.

Ongelezen bericht door Mr T. »

Wel: die verkoopt de Jumbo niet eens bij mijn weten. Ging trouwens om balpennen van € 1,29 bij Jumbo en € 1,17 bij Kruidvat. Zelfs bij Vroom en Dreesmann lag het artikel goedkoper: €1,19). Gezien de omvang van deze bedragen is € 0,12 toch een aardig verschil lijkt me.

berendjan

Ongelezen bericht door berendjan »

Wie het kleine niet eerst, is het grote niet weerd zegt een oud hollandsch spreekwoord dat treffend de gierigheid van de doorsnee Ollander uitdrukt. De laagste prijsgarantie die Jumbo afgeeft geldt inderdaad alleen maar in vergelijking met andere supermarkten. Eerst nog eens ff goed de hele stad rondrijden voor je in het vervolg weer pennen koopt, misschien vind je nog wel een winkel waar ze nog goedkoper zijn. Scheelt al gauw weer een cent of wat. Alleen opletten dat de prijs eindigt op een 6 of een 7. Anders wordt het ook nog naar boven afgerond en heb je nog niks verdiend.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bijna alle supermarkten verkopen van dit soort artikelen. Dit zijn brancevreemde producten die een supermarkt alleen maar als extra service in de schappen heeft liggen. Deze worden door sorbo aangeleverd en sorbo bepaalt ook de prijsstelling van deze artikelen. Hierdoor liggen ze in alle supermarkten voor dezelfde prijs. De jumbo geeft alleen de garantie dat het de goedkoopste supermarkt is. Niet de goedkoopste drogist of kantoorboekhandel.

Gesloten