LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] led tv mediamarkt niet ziggo/digitene flyer ready

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
dennis75
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2010 21:47

led tv mediamarkt niet ziggo/digitene flyer ready

Ongelezen bericht door dennis75 »

van de week een flyer binnen gekregen van mediamarkt
we zochten al een tijdje een led tv en er was er een in de aanbieding
de sony bravia kdl32ex 600 full hd led tv van 549 euro ex verwijderings bijdrage ,
deze kon rechtsreeks met ziggo kaartje afspelen en kwam goed uit ,mijn ziggoo kastje is al wat verouderd en heeft geluids problemen dus 2 vliegen in een klap

aangekomen daar bij het filiaal gevraagd naar deze tv , deze was nog leverbaar
thuis aangekomen na eerst van vogel beugels gehaald te hebben aan de muur gemaakt en ik kijken waar mijn ziggo kaartje in moest
want deze was volgens de flyer en de website van mediamarkt geschikt voor mijn ziggo abbonement ,en nog mooier geen aparte kastjes meer nodig
althans volgens de site en flyer

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... reId=10284

en ik citeer uit de flyer
ingebouwde digitale ontvanger geschikt voor ziggo en digitenne
dus geen apart kastje meer nodig


dit was dus de tekst

echter blijkt nu dat ik een of andere module moet bijbestellen want deze tv kan anders geen digitale tv hanteren

is hier nog iets mee te doen ,op het filiaal zeggen ze gewoon ,ja foutje van de krant ,er zijn al meer mensen die dit hebben ,maar niks aan te doen
moedeloos wordt je van die media markt
om nog maar te zwijgen over die ongeïnteresseerde medewerkers bij filiaal bergen op zoom :(

Pirreke
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 dec 2009 00:12

Re: led tv mediamarkt niet ziggo/digitene flyer ready

Ongelezen bericht door Pirreke »

Letterlijk gezien klopt dit, er is geen kastje nodig.

Wel een module, beetje jammer dat de verkoper dit niet met je heeft besproken. Zeker ook niet over kabels, beugel, screen cleaner, meubel, home cinema en dergelijke gehad?

-Peer

dennis75
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2010 21:47

Re: led tv mediamarkt niet ziggo/digitene flyer ready

Ongelezen bericht door dennis75 »

Pirreke schreef:Letterlijk gezien klopt dit, er is geen kastje nodig.

Wel een module, beetje jammer dat de verkoper dit niet met je heeft besproken. Zeker ook niet over kabels, beugel, screen cleaner, meubel, home cinema en dergelijke gehad?

-Peer

nee ze hadden het erg druk met elkaar achter de pc
de beugels heb ik elders gehaald deze waren goedkoper
maar vind dit gewoon erg smerig ,je haalt mensen naar je winkel onder valse argumenten ,want er moet wel degelijke een kastje/module in
erg smerig ,is ook de laatste keer dat ik daar iets koop bah medianooitweer

dennis75
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 aug 2010 21:47

Re: led tv mediamarkt niet ziggo/digitene flyer ready

Ongelezen bericht door dennis75 »

achteraf hoor ik dus via sony Nederland dat dit model niet gecertificeerd is voor ziggo ,wat er dus wel stond in de flyer geschikt voor ziggo en digitenne
dus ben erg benieuwd wat de reactie is van Mediamarkt

henk51
Berichten: 1680
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: led tv mediamarkt niet ziggo/digitene flyer ready

Ongelezen bericht door henk51 »

achteraf hoor ik dus via sony Nederland dat dit model niet gecertificeerd is voor ziggo ,wat er dus wel stond in de flyer geschikt voor ziggo en digitenne
dus ben erg benieuwd wat de reactie is van Mediamarkt
Dit staat op Sony site:
CI+ Ready – u hoeft alleen een smartcard met CI+ CAM te plaatsen voor toegang tot betaal-TV en abonneekanalen (CI Plus is volledig compatibel met Digital Video Broadcasting–Common Interface, dus in principe kan elke CAM-module worden gebruikt)

Heb je het al geprobeerd met de module? Met afwachten wordt je niets wijzer.Dat er een module in moet had je ook vooraf op site van Ziggo kunnen lezen.

gr Henk

Gesloten