Op 10 januari 2014 heb ik de bovenstaande stofzuiger gekocht en een review geschreven om de voorwaarden te voldoen voor de 100 euro cashback welke binnen enkele weken terug zou worden gestort op mijn rekening. Tevens heb ik van LG een email ontvangen waarin werd aangegeven dat alle benodigde bescheiden goed waren ontvangen. Mijn rekening nummer tevens toegevoegd.
Op 21 februari heb ik ik U om de stand van zaken gevraagd aangezien ik nog geen 100 euro teruggestort heb gekregen. Op 14 maart eindelijk een reactie van LG waarin zij aangaven dat zij getracht hadden de cashback actie van de LG Smartreview aan mij over te maken.
Dit was volgens hun niet gelukt omdat mijn bankgegevens niet volledig waren. (IBAN nummer niet mee verzonden) ik heb vervolgens op 14 maart direct deze correcte gegevens aan LG teruggestuurd.
Top op heden onlangs nog een keer aanschrijven van LG niets gehoord.
Dit is wel weer een mooi voorbeeld hoe een consument voor de gek wordt gehouden om een produkt te kopen en dan niet thuis geven bij herhaaldelijk verzoek mbt de stand van zaken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LG Robotstofzuiger Type/VPARQUET
Re: LG Robotstofzuiger Type/VPARQUET
U heeft zèlf een fout gemaakt, deze fout pas op 14 maart j.l. hersteld en begint één week later al te roeptoeteren? Bespottelijk en verwend gedrag.Spott schreef: Dit was volgens hun niet gelukt omdat mijn bankgegevens niet volledig waren. (IBAN nummer niet mee verzonden) ik heb vervolgens op 14 maart direct deze correcte gegevens aan LG teruggestuurd.
Top op heden onlangs nog een keer aanschrijven van LG niets gehoord.
Dit is wel weer een mooi voorbeeld hoe een consument voor de gek wordt gehouden om een produkt te kopen en dan niet thuis geven bij herhaaldelijk verzoek mbt de stand van zaken.
Re: LG Robotstofzuiger Type/VPARQUET
We hebben het hier over 1 van de grotere elektronica concerns, ook in Nederland, dus je zal niet de enige deelnemer zijn. En ik weet niet of je werkt, maar zo ja vraag eens bij de administratie of ze vaste betalingsdagen hebben voor grote hoeveelheden mutaties. Dat is namelijk heel normaal bij bedrijven, en doorgaans gaat dat op een vaste dag in een maand. Het kan dus prima zo zijn dat je een maand na de eerste mislukte poging, dus begin april, het geld gewoon krijgt.Spott schreef:Op 10 januari 2014 heb ik de bovenstaande stofzuiger gekocht en een review geschreven om de voorwaarden te voldoen voor de 100 euro cashback welke binnen enkele weken terug zou worden gestort op mijn rekening. Tevens heb ik van LG een email ontvangen waarin werd aangegeven dat alle benodigde bescheiden goed waren ontvangen. Mijn rekening nummer tevens toegevoegd.
Op 21 februari heb ik ik U om de stand van zaken gevraagd aangezien ik nog geen 100 euro teruggestort heb gekregen. Op 14 maart eindelijk een reactie van LG waarin zij aangaven dat zij getracht hadden de cashback actie van de LG Smartreview aan mij over te maken.
Dit was volgens hun niet gelukt omdat mijn bankgegevens niet volledig waren. (IBAN nummer niet mee verzonden) ik heb vervolgens op 14 maart direct deze correcte gegevens aan LG teruggestuurd.
Top op heden onlangs nog een keer aanschrijven van LG niets gehoord.
Dit is wel weer een mooi voorbeeld hoe een consument voor de gek wordt gehouden om een produkt te kopen en dan niet thuis geven bij herhaaldelijk verzoek mbt de stand van zaken.
Ze hebben je gegevens, en je eigen fout is rechtgezet, dus dan zou het binnen een paar weken gewoon goed moeten komen.
Re: LG Robotstofzuiger Type/VPARQUET
Spott schreef:Op 10 januari 2014 heb ik de bovenstaande stofzuiger gekocht en een review geschreven om de voorwaarden te voldoen voor de 100 euro cashback welke binnen enkele weken terug zou worden gestort op mijn rekening. Tevens heb ik van LG een email ontvangen waarin werd aangegeven dat alle benodigde bescheiden goed waren ontvangen. Mijn rekening nummer tevens toegevoegd.
Op 21 februari heb ik ik U om de stand van zaken gevraagd aangezien ik nog geen 100 euro teruggestort heb gekregen. Op 14 maart eindelijk een reactie van LG waarin zij aangaven dat zij getracht hadden de cashback actie van de LG Smartreview aan mij over te maken.
Dit was volgens hun niet gelukt omdat mijn bankgegevens niet volledig waren. (IBAN nummer niet mee verzonden) ik heb vervolgens op 14 maart direct deze correcte gegevens aan LG teruggestuurd.
Top op heden onlangs nog een keer aanschrijven van LG niets gehoord.
Dit is wel weer een mooi voorbeeld hoe een consument voor de gek wordt gehouden om een produkt te kopen en dan niet thuis geven bij herhaaldelijk verzoek mbt de stand van zaken.
Het voorbeeld komt van jou, omdat je niet de voorwaarden leest,als je aan een cash back actie meedoet.
Daar staat duidelijk dit:
Aanvragen die na 14 maart 2014 binnenkomen, of aanvragen die onvolledig zijn of onvoldoende
gefrankeerd, worden niet in behandeling genomen
LG tracht de Hom-Bot of cashback binnen de 6 weken na verwerking van uw inzending te verzenden
naar het opgegeven adres in het aanvraagformulier. Het kan zijn, dat door omstandigheden de levertijd
overschreden wordt.