LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Elf1974
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 dec 2010 18:26

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Elf1974 »

celtie schreef:Ik heb mijn brief klaar en ga deze morgen aangetekend versturen.
Ik zou ze ook graag willen mailen maar ik zie nergens een mailadres
heeft iemand die voor mij:?
Mail adres : [email protected]
Vergeet niet om je e-mail zo in te stellen dat je een leesbevestiging krijgt :wink: .

Wij hebben naast mail en een brief ook een fax weg gedaan met ontvangstbevestiging.

Ik zou eerst deze dingen proberen voordat je ook nog de kosten van aangetekende brieven gaat maken.

Volgens mij staan er op de site van de consumentenwijzer voorbeeld brieven.

En heb je misschien een rechtsbijstandverzekering?Zij kunnen je ook adviseren.

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Email met lees bevestiging is rechtsgeldig, moet je idd alleen wel een leesbevestiging hebben. Dan kunnen ze ook nooit zeggen dat ze de mail miet gelezen of ontvangen hebben. Je kunt nml ook instellen dat je een melding krijgt als de mail is afgeleverd, maar nog niet is gelezen, en daarnaast dus de leesbevestiging. Moet je echt niet vergeten.

Als je via google zoekt op dwaling, of op voorbeeld brief dwaling, dan kom je er genoeg tegen.

En ik zou t idd ook eerst via mail doen voordat je kosten gaat maken voor t versturen van een aangetekende brief. Heb je er nog kosten aan.
Mocht je een brief krijgen van t incassoburo dan kan je deze ook een bezwaarmail of brief sturen. Ook daar heb je voorbeeld brieven genoeg van op internet.

Eddy1965online
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2010 17:21

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Eddy1965online »

Ook wij zijn gedupeerden van deze oplichterspraktijken (anders kan ik het niet zeggen).
Inmiddels een mail gestuurd en maandag gaat er een aangetekende brief de deur uit, dit moet stoppen!!

Wie ik ook kan helpen met eventuele verdere maatregelen tegen dit bedrijf, laat het me weten, mijn volledige medewerking heb je !

Eddy1965online
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2010 17:21

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Eddy1965online »

Vervolg,

Aangetekende brief was niet nodig, dit kreeg ik vanmiddag in de emailbox:

Geachte mevrouw xxxxxx,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U mag de acceptgiro als niet verzonden beschouwden.
Wij hebben echter wel telefonisch contact met u gezocht dit was op 18 november jl. rond 12.00 uur
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.


Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
071-581 45 01
[email protected]
www.cenzmedia.nl


Deze mail had ik verzonden met behulp van eerdere brieven die ik gelezen had, doe er je voordeel mee:

Geachte heer/mevrouw,

Tot mijn grote verbazing ontving ik een welkomstbrief van de Kids Club van C&Z Media, waarop aangegeven stond dat ik een abonnement had afgesloten op een kinderpakket met een acceptgiro om € 39,80 over te maken.

In een winkelcentrum in Zwijndrecht werd ik door één van uw verkoopsters aangesproken om een eenmalig proefpakket te ontvangen voor een bedrag van nog geen € 10,00. Indien ik mijn gegevens en handtekening zou verstrekken, zou ik binnen 8 dagen gebeld worden voor mijn daadwerkelijke toezegging op dit pakket.

Tot op heden ben ik niet door C&Z Media gebeld, maar heb ik wel bovengenoemde brief en acceptgiro ontvangen. Deze heb ik natuurlijk niet betaald en ik zit nog steeds op een telefoontje van één van uw medewerkers te wachten. Tot mijn grote verbazing heb ik nu een tweede brief van u ontvangen dat u nog steeds geen betaling van mij hebt ontvangen.., die zal er niet komen ook!!

Het is evident, dat er onjuiste misleidende en mondelinge informatie is gegeven door uw verkoopster. Zoals bekend mag worden verondersteld bij de Nederlandse Wet zijn mondelinge afspraken en toezeggingen, die leiden tot het aangaan van een overeenkomst, bindend.

Na gegoogled te hebben op internet blijken wij hierin helaas niet de enige te zijn.

Dit brengt mij tot het volgende.

- ik verklaar het afgesloten contract niet bindend vanwege de onjuiste en misleidende informatieverstrekking.
- ik zal de acceptgiro niet betalen en als niet verzonden beschouwen.
- ik zal geen enkel pakket of levering aan de deur accepteren; wordt er bij mijn buren afgeleverd, dan wordt de levering niet geopend en mag u het zelf terug laten halen (ik ga dus niet naar een postagentschap om zelf iets te retourneren!).

Bij geen reactie op en/of bevestiging van dit bericht binnen 3 werkdagen zal ik deze mail aangetekend naar u toe sturen en overgaan tot aangifte bij de politie van oplichting.

Indien het op een nette manier wordt afgehandeld zullen wij dit kenbaar maken op het forum van Kassa en Radar!

Hoogachtend,

xxxxxxx

Eva1809
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2010 18:23

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Eva1809 »

Hoi allemaal,

Hier ook mijn verhaal: een aantal maanden geleden liepen ik en mijn man in de stad. We werden aangesproken in Apeldoorn door een donkerharige vrouw van rond de 40. Deze vertelde ons erg enthousiast over het geweldige kinderpakket. Aangezien het rond de verjaardag van ons zoontje was, dachten we ach.. laten we eens gek doen. Deze vrouw vertelde ons meerdere malen dat we absoluut nog op konden zeggen en dat dit contract niet bindend was. Dit omdat we nog gebeld zouden worden om het allemaal te bevestigen. Tijdens dit telefoongesprek zouden we het ook nog kunnen annuleren. Inmiddels werd er ongeveer 39euro afgeschreven van mijn rekening. Stom verbaasd heb ik het geld terug laten storten. Een week hierna kreeg ik eindelijk een telefoontje. En ik was hierna echt met stomheid geslagen. Deze jongeman vertelde mij dat ik al een contract had afgesloten voor het proefpakket voor 4maanden. Deze kostte 39,-. Dit moest ik betalen binnen twee weken en anders zou het worden overgedragen naar een incasso-bureau. Ik vertelde hem in geuren en kleuren meerdere malen hoe het allemaal kwam en dat ik vond dat ik het niet hoefde te betalen aangezien ik het nog wilde annuleren!!! Deze jongeman vertelde mij dat dit absoluut niet meer mogelijk was. Ik besloot het niet te betalen. En ja hoor, daar was de incassobrief van credifixx. Ik moest 112,- betalen. Aangezien ik al diverse incassobureau's heb meegemaakt.. en er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf wilde zijn.. besloot ik het dan toch maar te betalen. Ook omdat mij aan de telefoon werd verteld dat ik het pakket nodig had omdat daar de opzegbrief in zat! En ik wil HEEL graag opzeggen maar ik heb hier nu dus geen mogelijkheid toe. Nadat ik (ergens in augustus) betaald had, werd mij verteld dat het met de volgende post mee zou gaan. Dit zou na twee maanden zijn. Na deze termijn weer gebeld. Nu werd ons verteld dat het tussen 10 en 25 november binnen zou zijn. En nee hoor, weer niets ontvangen. Toen hebben wij weer contact opgenomen (erg toevallig kregen we telkens dezelfde jongeman aan de telefoon) en nu zou het voor de 20ste van december binnen zijn. En je raad het al, natuurlijk weer niks ontvangen. Toen ben ik gaan googelen en vond ik dit forum. Ik wilde toch ook mijn verhaal aan jullie vertellen. Ik hoop dat op deze manier mensen gewaarschuwd worden!! Ik ben nu van plan om zo'n brief als hierboven aan C&Z media te sturen (dankjulliewel voor de hulp-brieven) en een aantal klachten in te dienen op plekken die al genoemd zijn in dit forum. Ook wil ik eigenlijk mijn geld op de een of andere manier terug, maar ik denk dat dit niet gaat lukken. Ik hoop in ieder geval via de mail dan alsnog mijn abonnement op te kunnen zeggen, want deze blijft nu doorlopen aangezien ik dat pakket niet ontvang waar de afmeld brief in zit!!!!!!
Indien er nog andere tips voor me zijn, of plekken waar ik nogmeer meldingen kan doen, of andere mensen die mijn hulp nodig hebben, ik ben bereid iedereen te helpen om deze schandalige c&zmedia groep uit de wereld te helpen. Ik zal zeker nog een vervolg typen.
Groeten, Eva

celtie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2010 14:22

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door celtie »

Hallo Mensen,

Ik heb mijn brief wel aangetekend verzonden en ik heb er ook een brief bijgedaan dat ik per direct mijn abonnement wil stoppen en uit de database gehaald wil worden.

Ik heb gevraagd of ze binnen twee weken schriftelijk willen reageren.
Ondertussen heb ik weer een nieuwe aanmaning liggen.
u moet ik 49.75 betalen en als ik niet direct betaal dan sturen ze de deurwaarder.

Ik wacht wel af wat er gebeurd.

Bedankt voor de tips!
en ik laat weten hoe het afloopt!

MAXIEM

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Eva1809

Je hebt helemaal geen afmeldbrief van hen nodig. Stuur een eigen ontbindingsbrief naar hen op basis van misleiding en dwaling en verstuur die brief aangetekend en met bewijs van ontvangst.

Sukses, Maxiem.

Eva1809
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2010 18:23

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Eva1809 »

Nou hier dan het beloofde vervolg:

Na een uitgebreide mail naar ze gestuurd te hebben, sturen ze dit terug:

Geachte mevrouw XXXXX,

Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U ontvangt voor uw betaling in de maand september nog pakketten tot en met de maand maart.
Vandaag zal ik het pakket van december nasturen. Tevens worden de maanden januari t/m maart ook handmatig verstuurd.
Dit omdat de leveringen dus blijkbaar via de bezorgservice niet goed gaan. Onze excuses hiervoor.
Hierna is uw abonnement definitief beëindigd en zult u nergens meer aan vast zitten.
Wij wensen u veel plezier met de leveringen.




Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
071-581 45 01
[email protected]


Ik ben nu wel blij dat het eindelijk is opgezegd... Toch wel vreemd dat er eerst bij hoog en laag beweerd word dat het opzeggen alleen mogelijk is via de opzegbrief uit het proefpakket.. En nu kan het blijkbaar toch plotseling wel via de mail?.. Nou ik ben wel blij dat dit me dan nog 6,- heeft bespaard van het aangetekend opsturen ;-). Ik denk de volgende keer wel twee keer na als ik weer een keer word aangesproken op straat.. en helemaal door een C&Zmedia persoon!!! Volgende keer koop ik gewoon een leuk boekenpakket in de winkel voor die 112 euro........
Indien er nog mensen zijn die verder hulp nodig hebben, spreek me maar aan!
Succes allemaal, groeten, Eva

riemslag1
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2010 19:51

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door riemslag1 »

ik log vandaag in........zomaar 20+ berichten verdwenen ?

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Is storing op de site, kijk maar

newbeetle
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 nov 2010 21:16

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door newbeetle »

wel toevallig zeg dat de laatste berichten verdwenen zijn :evil:

C&Z Media KidsClub
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jan 2011 09:34

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door C&Z Media KidsClub »

Naar aanleiding van de technische storing op de website plaatsen wij hier nogmaals ons bericht:

Geachte lezers van dit forum,

Allereerst willen wij u duidelijk maken dat wij absoluut niet te spreken zijn over deze situatie.

Zoals u zult begrijpen, doen wij er alles aan om de verkopers een prima training aan te bieden, welke aansluit op de voorwaarden van de abonnementen die wij verkopen.

Uit de verhalen die er nu gepubliceerd worden, blijkt dat hier nog harder aan gewerkt moet worden.

Ook willen wij u duidelijk maken dat wij de verhalen erg serieus nemen en er alles aan willen doen om dit op een passende wijze op te lossen.

De meest recente verhalen die nu op dit forum staan zijn (naar alle tevredenheid van deze personen) opgelost.

Jammer dat we hiervan te weinig terug mogen lezen.

Helaas moeten wij te vaak constateren dat sommige mensen een voorbeeldbrief van dit forum afhalen waardoor wij de echtheid moeilijk kunnen achterhalen.

Wij zijn het absoluut met u eens, dat wij dit aan de verkopers te danken hebben.
Echter willen wij u erop attenderen dat wij dergelijke voorbeeldbrieven niet als definitieve annulering kunnen verwerken.

Nogmaals: wij stellen alles in het werk om vanuit onze organisatie een zo eerlijk mogelijke werkwijze te hanteren.

Mocht het onverhoopt toch nog zo zijn dat u een op- en/of aanmerking heeft.
Laat dit ons dan weten, dan kunnen we kijken wat we voor u kunnen betekenen.


Met vriendelijke groet,

Alle medewerkers van C&Z Media KidsClub

HJvanWell
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:42

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door HJvanWell »

@C&Z Media

Jullie geven hier zwart op wit toe dat jullie verkopers verkeerde informatie verschaffen. Op basis van deze informatie gaan mensen een overeenkomst aan en niet op basis van de informatie achterop het afschriftje (dat krijgen klanten uiteraard niet te lezen). Dit noemen we in normaal Nederlands dwaling en/of oplichting. Mondelinge informatie die leidt tot het aangaan van een overeenkomst is bij de Nederlandse wet bindend. Ergo: bij iedereen die zich beroept op dit argument dienen jullie de (vermeende) overeenkomst per direct te annuleren, net zoals jullie dat bij vele anderen, inclusief mijzelf, hebben gedaan om dezelfde reden. Het doet daarbij niet ter zake of jullie klanten informatie van internet afhalen; het gaat erom dat ze een klacht hebben die jullie op normale en professionele wijze dienen te behandelen. Dat houdt in dat men normaal reageert op (aangetekende) opzeggingen en niet volhardt in het zenden van aanmaningen en aankondigingen van deurwaarders.

Jullie huidige handelwijze deugt niet en dat is waarom mensen massaal in verweer komen. Prima dat je wat geld wilt verdienen, maar doe het dan wel op een eerlijke manier.

Elf1974
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 dec 2010 18:26

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Elf1974 »

C&Z Media KidsClub schreef:
De meest recente verhalen die nu op dit forum staan zijn (naar alle tevredenheid van deze personen) opgelost.
Ook nu wordt er een vertekend beeld van de werkelijkheid geschetst : het is opgelost,maar niet naar tevredenheid.
Het heeft me onnodig geld gekost,er is me iets onder valse voorwendselen aangesmeerd.

Wanneer jullie werkelijk de intentie zouden hebben het fatsoenlijkop te lossen,hadden we niet hoeven te betalen.
Niet incidenteel maar structureel worden mensen op listige wijze een abonnement door de strot geduwd .
De verkopers krijgen een prima training? :lol: Jazeker,ze kunnen mensen prima een rad voor de ogen draaien.Maar de eerlijkheid is erg ver te zoeken.

MAXIEM

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Elf1974

Jouw laatste bericht geeft kwaliteit aan. Dit bedrijf zou de wetgeving rond het toepassen van "Oneerlijke Handelspraktijken" (de wet OHP) eens moeten doorspitten. Hier al vast enige informatie:

Sinds 15 oktober 2008 is er nieuwe wetgeving voor het bedrijfsleven van kracht. Die wetgeving heet de Wet op Oneerlijke HandelsPraktijken. Daarin staat bijvoorbeeld heel duidelijk dat een verkoper (ook als het colportage betreft) geen misleidende informatie mag geven en ook het niet vermelden van relevante informatie is strafbaar. In jouw geval schat ik in, dat de verkoper je misleid heeft en dat er dús van dwaling sprake is. Je zou immers de overeenkomst niet hebben afgesloten als je de juiste informatie wél zou hebben gehad. Wat je dus kunt doen, is deze firma (onder verwijzing naar deze nieuwe wetgeving) schriftelijk berichten dat je zoals afgesproken uitsluitend bereid bent om 1 keer 10 euro portokosten te betalen. Gaat deze club hiermee niet accoord, dan kun je hierover een klacht indienen bij CONSUWIJZER of de Consumentenautoriteit.

Wet 1.1. Oneerlijke Handelspraktijken (de wet OHP)

Samenvatting:

De nieuwe regels samengevat
• Misleidende en agressieve verkoopmethoden bij het aanbieden van producten en diensten zijn verboden; een aantal staat vermeld op een zogenoemde 'zwarte lijst';
• Van misleiding is sprake indien een aanbieder valse of onvolledige informatie verstrekt over de belangrijkste kenmerken van zijn product of dienst;
• Ook is sprake van misleiding als een aanbieder informatie verstrekt die weliswaar strikt genomen juist is, maar die door een consument gemakkelijk verkeerd kan worden begrepen, bijvoorbeeld omdat de informatie onduidelijk, onbegrijpelijk of dubbelzinnig is;
• Informatie over de belangrijkste kenmerken van een product of dienst dient te worden vermeld, om te voorkomen dat een klant een product of dienst koopt waarvan hij niet alle kenmerken, nadelen of beperkingen kent. Het weglaten ervan kan een 'misleidende omissie' zijn;
• Het is niet toegestaan om een consument onder druk te zetten om een product te kopen; dan is sprake van een agressieve handelspraktijk;
Ook als een verkoopmethode niet misleidend of agressief is, kan deze toch oneerlijk zijn. Een verkooppraktijk mag namelijk niet in strijd zijn met 'goed ondernemersgedrag'. Is dit wel het geval, en kan de consument daardoor niet goed geïnformeerd een besluit nemen, dan is de verkoopmethode (mogelijk) oneerlijk;

http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/We ... praktijken

http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3613

http://www.jurofoon.nl/zoeken.asp?q=one ... praktijken

http://www.consumentenautoriteit.nl/cab ... n_verboden

Brochure:

http://www.consumentenautoriteit.nl/dsr ... 1&type=pdf

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klacht over Oneerlijke HandelsPraktijken (de Wet OHP):

1. Consumentenautoriteit
Bezoekadres: Wijnhaven 24
Postbus 16759
2500 BT Den Haag
Telefoon: + 31 70 330 5979
Fax: + 31 70 330 5989
Email: [email protected]
http://www.consumentenautoriteit.nl

óf

2. ConsuWijzer
Informatielijn voor consumenten:
088 070 70 70
http://www.consuwijzer.nl

ConsuWijzer
Postbus 1031
2260 BA Leidschendam

3. Stichting Autoriteit Financiële Markten
(uitsluitend klachten over de financiële marktsector)

Postadres
Autoriteit Financiële Markten
t.a.v. afdeling Consumentenvoorlichting
Postbus 11723
1001 GS AMSTERDAM

Telefoonnummer
0900- 5400 540 (5 cent per minuut).
Meldpunt Klachten

Indien een overeenkomst tot stand is
gekomen als gevolg van een misleidende
of agressieve handelspraktijk zoals die
bijvoorbeeld genoemd staan op de zwarte
lijst, dan zal vrijwel altijd ook sprake
zijn van bedrog of dwaling.
Is dat het geval, dan heeft de consument
op grond van het Burgerlijk wetboek
de mogelijkheid om de betreffende
overeenkomst te vernietigen. Vernietiging
heeft tot gevolg dat de overeenkomst
vanaf het begin af aan geacht wordt nooit
te hebben bestaan (‘nietig’ is geweest).
Als het product inmiddels is geleverd en
de consument al heeft betaald, kunnen
deze ‘prestaties’ over en weer worden
teruggevorderd.

Maxiem.

LiesjeRoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2011 18:59

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door LiesjeRoo »

Het lezen van de vele berichten geeft mij het gevoel sterk te staan in de strijd tegen C&Z Media. Een bedrijf dat willens & wetens mensen oplicht.
Ik heb veel gehad aan berichten die jullie al eerder hebben gestuurd aan C&Z Media. Soms wat gebruikt. Hopelijk met gewenst effect.
Ik ben nu al vanaf september 2010 bezig om van ze af te komen.

Inmiddels bericht gehad van een incasso bureau. Hebben meer mensen hier ervaring?
Het is toch te gek voor woorden dat je moet betalen voor iets dat je niet ontvangen hebt en ook niet meer ontvangt. Hoe gek is dat?

Ik kreeg vandaag deze mail en dankzij jullie eerdere berichten heb ik onderstaande bericht gestuurd.

Lieve mensen, 1 ding: Samen staan we sterk!!!______________________________________________________________

Beste heer/mevrouw van der Harst,

ik verzoek u onderstaande e-mail te lezen en door te sturen aan C&Z Media.
De inhoud lijkt mij meer als duidelijk. Ik heb voldoende bewijzen dat C&Z Media oplichtingspraktijken laat zien. Alle e-mails die gaan over C&Z Media, waarin duidelijk de oplichting naar voren komt zijn uitgeprint. Komt dit voor de rechter, prima, dan zorg ik er voor dat alle gedupeerden komen getuigen tegen C&Z Media.

vriendelijke groet,
Liesbeth Roozendaal
____________________________________________________________
Beste mensen,

omdat kennelijk het e.e.a. niet helemaal lijkt over te komen, stuur ik eenmalig deze e-mail, met een duidelijke uitleg.
Tevens zal deze e-mail worden doorgestuurd aan de Tros Radar en Tros Opgelicht , waarmee ze goed op de hoogte zijn van de oplichtingspraktijken van C&Z Media.
Op diverse forums op internet is te lezen dat C&Z Media standaard deze dubieuze praktijken gebruikt. Dus verschuil niet achter deze flauwekul, maar neem de verantwoordelijkheid op je en durf te zeggen dat je verkeerd handeld, pas dan ben je volwassen!

Volgens de wet zijn mondelinge afspraken rechtsgeldig!
De medewerkers op straat verzinnen het verhaal dat ze vertellen echt niet zelf en worden door C&Z Media geïnstrueerd. Uw medewerker is bij u in dienst en/of werkt namens uw bedrijf. Is dat niet zo, dan kan zij ook niet voor u of namens u verkopen.

De mondelinge afspraak was dat ik 1 pakket zou krijgen, waarvan ik uitsluitend de verzendkosten hoefde te voldoen . Nou, dat is een leuke aanbieding! Daar ben ik mee akkoord gegaan, hier heb ik voor getekend. Ik ben niet akkoord gegaan om een abonnement af te sluiten voor 4 maanden met een bedrag van 39,80 euro.

Ik heb niet betaald omdat ik niet akkoord ga hiermee.
C&Z Media zegt zelf: Eerst betalen, dan ontvang je het pakket. Ik ga niet betalen vooor een pakket dat niet voor een 4-jarige is bestemd!
Niet betalen = geen pakket ontvangen . Er is dus geen enkel risico voor C&Z Media. Ja, het enige risico is dat mensen er achter komen dat het een grote oplichting is.
Probleem opgelost!!

Tijdens de Open dag van FC Twente heb ik heel duidelijk aangegeven dat mijn zoontje 4 jaar was. Dan wil je geen pakket ontvangen voor een 6 tot 8 jarige. Dat is finaal de plank misslaan. Ik heb hierop aangegeven dat ik geen pakkeet meer wenste te ontvangen.
Wel vreemd dat ik hier eerst zelf achter aan moest gaan. Wordt er bij C&Z Media wel administraie gedaan? Kennelijk niet, anders hadden ze de potentiële klant zelf wel geïnformeerd.

Ik vind het schandalig dat een bedrijf als C&Z Media een open dag van FC Twente misbruikt om goedgelovige mensen mét kleine kinderen, die er bij staan, op een dergelijke manier te misleiden. Schandalig!
U begrijpt ik zal FC Twente inlichten over de gang van zaken van C&Z Media . Ik kan me niet voorstellen dat deze club u nog bij activiteiten aanwezig wenst te hebben.
Ik hoop ooit nog eens een medewerker van C&Z Media op straat tegen te komen. Dan zal ik meteen in contact treden met de politie en de organisatie van de betreffende festiviteit.
Tevens ga ik polsen bij andere festiviteiten, want dit soort praktijken bij evenementen met kleine kinderen mag niet gebeuren!
Tevens zal ik de KvK inlichten over de gang van zaken van uw bedrijf.

Heel leuk dat C&Z Media denkt om de schooljuf methode op mij te kunnen toepassen. Helaas, werkt bij mij niet. Misschien bij uw medewerkers? C&Z Media kan de bevoegdheid van een schooljuf zijn beter toepassen om een oprechte en transparante verkoopmethode te ontwikkelen voor het bedrijf.

Het niet voldoen aan bij de verkoop door de verkoper ( uw medewerker ) zelf geuitte voorwaarden, is wettelijk gezien, voldoende reden om de tot stand gekomen overeenkomst eenzijdig ( mijnerzijde ) te ontbinden. Wat ik reeds enkele keren heb aangegeven, vanaf september 2010.
Ik acht mij nergens aan verbonden daar de tegenpartij ( C&Z Media ) strijdig handelt met mondelin gedane toezeggingen die van invloed zijn op het wel of niet aangaan van een overeenkomst.

C&Z Media en/of uw medewerker is in gebreke gebleken inzake een mondeline toezegging dat ik uitsluitend de verzendkosten á 9,95 euro hoefde te voldoen en een pakket zou ontvangen voor een 4-jarige. Daarbij is mij ook mondeling toegezegd dat ik éénmalig een pakket zou ontvangen. U spreekt u zelf hierin al tegen dat het om 4 pakketten gaat. Had ik dit geweten, had ik niet getekend.
Ga lekker een ander in de maling nemen!

Ronduit schandalig hoe C&Z Media te werk gaat en zelfs strafbaar in Nederland: "doelbewuste misleiding dienende tot verkoop"

Op diverse forums kom je tegen hoe uw bedrijf aan oplichting doe. Inmiddels heb ik de vele e-mails over deze gang van zaken uitgeprint. Indien u niet onmiddellijk de incasso terugroept en stopzet, zal ik met plezier de e-mails overhandigen aan de politie, zodat een strafrechtelijk onderzoek naar u en uw bedrijf gestart kan worden.

Mocht uw bedrijf toch zo koppig zijn om een pakket te gaan versturen, dan kan ik u melden dat deze pakketten worden afgeleverd op het politieburo, alwaar u uw pakket kan ophalen.

Ik heb hier nu genoeg tijd aan verspilt en ben er helemaal klaar mee en wens hierover geen verdere berichten, niet schriftelijk en niet per e-mail, te ontvangen. Hooguit een bevestiging met excuses voor de manier van handelen en behandelen en dat de zaak is afgedaan.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,
mw. Roozendaal



----- Oorspronkelijk bericht -----





Van: "Credifixx | Coen van der Harst" <[email protected]>
Aan: [email protected]
Verzonden: Woensdag 26 januari 2011 17:14:55
Onderwerp: 52372 SPOED!!




Geachte heer/mevrouw,



Na meerdere verzoeken hebben wij nog geen kopie van een aangifte of betaling ontvangen.

Dit is uw laatste mogelijkheid om tot betaling over te gaan van het verschuldigde bedrag.

U heeft tot 28-01-2011 tot 15:00 uur de tijd om tot betaling over te gaan.





Met vriendelijke groet,



C. van der Harst



Credifixx Incassoservices Utrecht

Postbus 40218

3504 AA Utrecht



Tel: 030- 751 97 63

Fax: 030- 751 97 56



www.credifixx.nl

newbeetle
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 nov 2010 21:16

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door newbeetle »

Echt schandalig,hoe ze je een antwoord op je mail geven
zit te koken van woede als ik t zo lees,
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

LiesjeRoo
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jan 2011 18:59

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door LiesjeRoo »

Ik heb woensdag 26 januari 2011 eenmail gestuurd naar o.a. C&Z Media.
Uit hun reactie blijkt wel hoe ze zichzelf tegenspreken.
Daarbij, waar maakt het bedrijf zich druk om. Volgens hun krijg je het pakket pas als je hebt betaald. Heel simpel: Niet betalen = geen pakket = geen risico voor het bedrijf.
Wie zegt, garandeert, dat als jij betaald, je ook daadwerkelijk het pakket krijgt???
Laat ze dat maar zwart-op-wit zetten!

Ik kreeg n.a.v. mijn mail van 26 januari 2011 de volgende reactie en heb hierop deze reactie terug gestuur:
_____________________________________
Beste heer/mevrouw,

dit is niet de oplossing die ik verwacht had van C&Z Media.
Ik ga hier ook niet mee akkoord. Deze reactie van C&Z Media zal wederom op het forum van Tros radar worden geplaatst.
Jullie plaatsen zelf een bericht op het forum van Tros Radar, maar het blijkt wel dat hier helemaal niks van waar is.

Wat spreekt het bedrijf zich ontzettend tegen. In eerdere e-mails heb ik staan dat het abonnement beëindigd is. Nu wordt er ineens anders gepraat.

Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet heb ontvangen.
Niet betalen = geen pakket ontvangen
Met andere woorden = geen risico voor C&Z Media.

Daarbij ben ik heel duidelijk geweest in mijn bericht aan u. Verkeerde, danwel valse voorlichting waardoor een overeenkomst niet bindend is, gedaan door een medewerker van uw bedrijf. Ik wil u erop wijzen dat een mondelinge afspraak wettelijk bindend is. dat zou betekenen dat ik éénmalig 9,95 euro zou moeten voldoen.
Ik ga het e.e.a. niet langer herhalen, word ik een beetje moedeloos van. Volgens mij hebben jullie een gigantisch bord voor de kop. Dat blijkt namelijk uit de reacties van jullie zijde.

Lees de mail van woensdag 26 januari 2011 nog maar eens goed door.
Een rechter zal hier heel anders over oordelen. Dan zal ik ook nadenken over het indienen van een schadeclaim jegens C&Z Media.

Ik wens verder geen correspondentie van C&Z media of van Credifixx te ontvangen.
Indien het wel gebeurd zal het retour worden gestuurd.

Hoogachtend,
mw. Roozendaal



----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: "infoCenZ" <[email protected]>
Aan: [email protected]
Verzonden: Vrijdag 28 januari 2011 12:41:32
Onderwerp: RE: 52372 / klantnummer C&Z: 2040277

Geachte mevrouw Roozendaal,

Onderstaande e-mail hebben wij mogen ontvangen.
Het abonnement kan echter nog steeds niet eerder beëindigd worden, dan na de volledige betaling via het incassobureau.



Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
071-581 45 01
[email protected]
www.cenzmedia.nl

HJvanWell
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 sep 2010 11:42

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door HJvanWell »

@LiesjeRoo,

Laat je niet gek maken door deze amateurs. Je argumenten zijn volledig valide en rechtsgeldig. C&Z Media en Credifixx proberen door druk je geld afhandig te maken en beroepen zich ten onrechte op hun voorwaarden. Ik mocht zelfs een concept dagvaarding ontvangen en heb uiteraard nooit een deurwaarder gezien. Nav hun concept dagvaarding heb ik per email nog eenmaal stelling genomen tegen hun praktijken en aangegeven dat ik graag bereid was om iedere rechter van dienst in NL tekst en uitleg te geven bij de handelwijze van C&Z Media en Credifixx. Binnen 24 uur ontving ik bevestiging dat mijn abonnement beëindigd was.

Credifixx is aangesloten bij het NVI (Nederlandse Vereniging van Incasso-ondernemingen). Het kan geen kwaad een klacht tegen Credifixx in te dienen bij het NVI. Of het helpt weet ik niet, even Googlen en al snel blijkt dat de incassobureau's aangesloten bij het NVI niet als de meest betrouwbare bekend staan.

Kortom: het is een proces van lange adem. De strategie van C&Z Media en Credifixx is gericht op intimidatie gebruikmakend van gevoelens en onwetendheid van de gemiddelde burger. Gelukkig dat dit soort forums mensen bewust maakt. Triest dat de Nederlandse wet de ruimte laat aan dit soort praktijken. Voor Tros Radar/Kassa etc. zijn dit soort zaken alleen (commercieel) van belang als ze groot genoeg zijn (er moet immers gescoord worden voor de kijkcijfers). Kennelijk is in deze marge voor bedrijven zoals C&Z Media en Credifixx nog voldoende te verdienen over de rug van de hard werkende burger, die op een dagje uit, nietsvermoedend gebruik maakt van een op het eerste gezicht leuke aanbieding. Niets is echter minder waar als blijkt dat C&Z Media (vooropgezet?) andere bedoelingen heeft....

Hou vol en tel tot tien als je weer een berichtje krijgt van onze kindervrienden van C&Z Media en/of Credifixx. De aanhouder wint in deze, niet in de laatste plaats door de selectieve beëindiging van C&Z Media van vermeende abonnementen in vergelijkbare gevallen, zoals de mijne.

Grt,

heijd058
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2011 19:21

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door heijd058 »

Ik ben er zelf ook ingestonken. Toen ik met mijn twee zoons naar Playmobil World ging in de Jaarbeusr in Utrecht, werd ik aangeklampt door een Studente of ik interesse had in een eenmalig zomer pakket, zij verzekerde mij meermaals dat het niet om een abonnement ging. Mijn twee jongens waren dol enthousiast dus zij (studente) vulde het blauwe vodje wel even in. Nog maar eens gevraagd geen abonnement hé, want daar begin ik echt niet aan. Nee geen abonnement verzekerde zij mij.
Om een lang verhaal kort te maken, Ik ben meermaals benaderd door Credifixx incasso, deze meneer blijft maar herhalen dat ik een abonnement heb afgesloten door te tekenen. Ik heb hem meermaals duidelijk gemaakt dat ik mij misleid voel en niet wil betalen voor iets wat ik niet eens ontvangen heb. Nu kan ik binnenkort een deurwaarder met een dagvaarding verwachten geeft hij aan. Ik ben mijn verweer voor de Kantonrechter al aan het schrijven. Wellicht kunnen we met zijn alleen een pact vormen om een eind te maken aan deze vorm van misleiding.

Gesloten