LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lokkertjes Praxis actie 4 daagse
-
Lokkertjes Praxis actie 4 daagse
Vandaag is bij de Praxis met veel poeha actie vierdaagse gestart.
Maar laat je niet lokken. Bijvoorbeeld digitale camere op voorzijde folder, is er niet. Bij Praxis 9:10 direct na opening geweest, niet aanwezig.
Daarna Mega Praxis Almere gebeld, er werd beweerd dat er maar 8! aangeweest zouden zijn.
Omdat er 8 digitale kamera's verkrijgbaar bij een van de grootste Praxis filialen, wordt hiervoor een folder gedrukt en deze camera op de voorpagina vermeld.....
Maar laat je niet lokken. Bijvoorbeeld digitale camere op voorzijde folder, is er niet. Bij Praxis 9:10 direct na opening geweest, niet aanwezig.
Daarna Mega Praxis Almere gebeld, er werd beweerd dat er maar 8! aangeweest zouden zijn.
Omdat er 8 digitale kamera's verkrijgbaar bij een van de grootste Praxis filialen, wordt hiervoor een folder gedrukt en deze camera op de voorpagina vermeld.....
-
Re: Lokkertjes Praxis actie 4 daagse
Ja, en wat is nieuw?
Dit is standaard zo.
En niet alleen bij Praxis.
Dit is standaard zo.
En niet alleen bij Praxis.
Lijkt meer op bedrog dan op een actie. Bij ons in de praxis hadden ze er wel 10 en voordat het 9.05 was alles uitverkocht. Moet je jezelf dan nog serieus noemen als een vierdaagse actie binnen 5 minuten is uitverkocht. Hoeveel waren er al gereserveerd voor het personeel??
-
Die 100 euro korting op de normale prijs is trouwens ook bedrog.
http://tweakers.net/pricewatch/145970
http://tweakers.net/pricewatch/145970
het is inderdaad diep triest.
ik ben bij de praxis vestiging in rijssen geweest voor de laptop.
ze waren inmiddels uitverkocht: tja.......... ze hadden er daar ook wel het grote aantal van VIER stuks in de verkoop gehad.
bellen naar almelo en deventer leverde de kennis op dat ze daar ook niet meer aanwezig waren.
kortom deze actie is een groot succes: wel vier tevreden klanten (of personeelsleden) en verder ALLEEN MAAR ONTEVREDEN KLANTEN!!!!!
ik ben bij de praxis vestiging in rijssen geweest voor de laptop.
ze waren inmiddels uitverkocht: tja.......... ze hadden er daar ook wel het grote aantal van VIER stuks in de verkoop gehad.
bellen naar almelo en deventer leverde de kennis op dat ze daar ook niet meer aanwezig waren.
kortom deze actie is een groot succes: wel vier tevreden klanten (of personeelsleden) en verder ALLEEN MAAR ONTEVREDEN KLANTEN!!!!!
Hier in Leiden hetzelfde verhaal, ik was om 09:03 bij de winkel voor de camera en toen waren ze al uitverkocht. Wat denken ze nou te bereiken met die lokkertjes, dat je 'dan maar' met een boormachine naar huis gaat of zo omdat die camera er niet meer is, yeah right.
-
En voor wie nog een laptopje voor 599 euro zoekt ...
http://www.4launch.nl/shop/producteninf ... tid=024682
En bij de Mediamarkt heb je ook regelmatig el cheapo laptops waarvoor je niet met je slaapzak voor de ingang hoeft te gaan liggen ...
http://www.4launch.nl/shop/producteninf ... tid=024682
En bij de Mediamarkt heb je ook regelmatig el cheapo laptops waarvoor je niet met je slaapzak voor de ingang hoeft te gaan liggen ...
Het verbaast mij dat er nog steeds mensen zijn die in dit soort acties trappen.
Een digitale camera of een laptop die aangeboden worden door een bouwmarkt moet toch op een fiasco uitlopen.
Je koopt toch ook geen brood bij Dixons of vlees bij Hans Anders????
Een digitale camera of een laptop die aangeboden worden door een bouwmarkt moet toch op een fiasco uitlopen.
-
Waarom zou dat? Als een digitale camera of laptop binnen de garantietermijn, dan repareert Dixons het toch ook niet zelf? Die camera stuurt de Praxis gewoon naar de reparatieservice van Kodak en die laptop van Fujitsu-Siemens die wordt zelfs bij je thuis opgehaald.Een digitale camera of een laptop die aangeboden worden door een bouwmarkt moet toch op een fiasco uitlopen.
Trouwens nog een goedkopere laptop gevonden met dubbel zoveel geheugen en grotere HDD ...
http://www.siscomshop.eu/compaq-presari ... -9743.html
ik stond vanmorgen bij de praxis in uden om 9 uur. Er waren 2 mensen voor mij en die hadden allebei een digitale camera van de folder. Ik was de derde klant en toen waren ze op. Is toch belachelijk dat ze zo'n lokkertjes reclame maken. Moet niet mogen en vooral niet als zo'n artikel ook nog op de voorpagina staat. Ik kon een cadeaubon van 10 euro krijgen van de Praxis, maar die wil ik niet, ik wil die camera. Kan ik een pot verf kopen, waar ik nog bij moet betalen ook nog, wat heb je tegenwoordig nog voor 10 euro. Nooit ga ik meer naar de praxis!
Praxis ?? die doen toch verf en vloeren verkopen en gammele kasten. of die dingen. Met personeel die wel verstand heeft van werk uren maar niet van de dingen die ze verkopen!!!
En ze hebben meer verstand van de acties, want waarschijnlijk hebben zij de meeste van deze lokkertjes gekocht (met personeelskorting?)Praxis ?? die doen toch verf en vloeren verkopen en gammele kasten. of die dingen. Met personeel die wel verstand heeft van werk uren maar niet van de dingen die ze verkopen!!!
NAK Denk jij dan dat ze bij Dixons meer kennis hebben. Het zijn ook gewoon verkopers. In zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk verkopen. Alleen aanbedingen zijn doorgaans wel normaal voorradigHet verbaast mij dat er nog steeds mensen zijn die in dit soort acties trappen.
Dat schrijf ik niet, dat bedoel ik niet, en jij leest niet wat er staat......NAK Denk jij dan dat ze bij Dixons meer kennis hebben.
Mooie stuntweek van de Praxis .
Lok je klanten met digitale camera afgedrukt op de voorkant van de folder.
Om klokslag 9 uur bij de Praxis geweest in Leiden, camera's uitverkocht ,hadden er in totaal 3 in vooraad
Als je de manager hierover aanspreekt wordt je nog onbeschoft te woord gestaan, had je er maar eerder moeten zijn geweest op is op!
Praxis Leiderdorp nog geprobeerd helaas alle 4 waren weg.
Nieuw-Vennep gebeld uitverkocht alle 5.
Zolang de vooraad strekt dat mag er dus ook eentje zijn ?
Jammer allemaal ik kom er niet meer, (niet dat ze daar van wakker liggen)
Lok je klanten met digitale camera afgedrukt op de voorkant van de folder.
Om klokslag 9 uur bij de Praxis geweest in Leiden, camera's uitverkocht ,hadden er in totaal 3 in vooraad
Als je de manager hierover aanspreekt wordt je nog onbeschoft te woord gestaan, had je er maar eerder moeten zijn geweest op is op!
Praxis Leiderdorp nog geprobeerd helaas alle 4 waren weg.
Nieuw-Vennep gebeld uitverkocht alle 5.
Zolang de vooraad strekt dat mag er dus ook eentje zijn ?
Jammer allemaal ik kom er niet meer, (niet dat ze daar van wakker liggen)
-
Allemaal terechte klachten, domme actie van Praxis. De "beschuldigingen" aan het adres van het personeel van de Praxis zijn niet terecht. Die mensen verzinnen die actie niet en hebben het ook niet zo gewild. Het liefst zien zij een winkel vol vrolijke mensen. Misschien hebben zij wel zo'n camara gekocht, misschien ook wel niet.
Praxis Roermond heeft super gehandeld. Heb gisteren telefoon ghad dat er cameras binnen waren. Of ik nog interesse had. Ben er meteen een gaan halen. Super dat ze er nog een aantal geregeld hebben.
Het probleem met een stuntvierdaagse is dat je nooit weet of iets aanslaat of niet. Akties met de stuntvierdaagse mag het personeel niet vooruit reserveren. Iedereen heeft dus evenveel kans.
Groetjes van een praxis medewerker.
Groetjes van een praxis medewerker.
-
Volgens mij snappen jullie de term "lokkertjes" niet helemaal.
Als je mensen wilt lokken met een waardeloze nepaanbieding, dan zeg je dat het product er niet meer is, en prijs je vervolgens een ander, soortgelijk (wellicht duurder) product aan zodat je toch nog iets kan verkopen aan de klant.
Maar die Praxis aanbieding is geen lokkertje, hooguit slecht inkoopbeleid. Het is de enige camera en de enige laptop die ze hebben, dus er valt niets anders soortgelijks aan te prijzen.
Of dacht je soms dat de mensen die komen voor een camera en constateren dat deze op zijn, de winkel vervolgens verlaten met een handvol spijkers of een pak laminaat?
Dacht het niet. Maar schreeuw lekker verder. Stakkers
Als je mensen wilt lokken met een waardeloze nepaanbieding, dan zeg je dat het product er niet meer is, en prijs je vervolgens een ander, soortgelijk (wellicht duurder) product aan zodat je toch nog iets kan verkopen aan de klant.
Maar die Praxis aanbieding is geen lokkertje, hooguit slecht inkoopbeleid. Het is de enige camera en de enige laptop die ze hebben, dus er valt niets anders soortgelijks aan te prijzen.
Of dacht je soms dat de mensen die komen voor een camera en constateren dat deze op zijn, de winkel vervolgens verlaten met een handvol spijkers of een pak laminaat?
Dacht het niet. Maar schreeuw lekker verder. Stakkers
Folders maak je 4 tot XX weken van tevoren. Het gebeurt geregeld dat iets in een folder komt en dat het tijdens die paar weken uitverkocht raakt. Zeker wanneer het elektronica betreft hoeft er maar één chip niet leverbaar te zijn en het apparaat is er niet meer op tijd.
Het is altijd een gok hoeveel de winkel moet bestellen, en het is ook een gok of je het produkt wel op tijd hebt. (Je kunt het geen weken op voorraad houden want dat kost nog meer) Dan gebeurt het dus wel eens dat een winkel maar 8 camera's heeft. Dat is voor de klant niet leuk en voor de winkel ook niet. Die willen ook omzet en tevreden klanten. "lokkertjes" bestaan wel, maar een voorraad tekort is geen "lokkertje".
Dat woord is trouwens ook om van te spugen en het getuigt meteen van weinig inzicht in logistiek en bedrijfsvoering.
Het is altijd een gok hoeveel de winkel moet bestellen, en het is ook een gok of je het produkt wel op tijd hebt. (Je kunt het geen weken op voorraad houden want dat kost nog meer) Dan gebeurt het dus wel eens dat een winkel maar 8 camera's heeft. Dat is voor de klant niet leuk en voor de winkel ook niet. Die willen ook omzet en tevreden klanten. "lokkertjes" bestaan wel, maar een voorraad tekort is geen "lokkertje".
Dat woord is trouwens ook om van te spugen en het getuigt meteen van weinig inzicht in logistiek en bedrijfsvoering.