LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Luckysunnies met donkere wolken

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
peter40

Luckysunnies met donkere wolken

Ongelezen bericht door peter40 »

:twisted:

Wat een mooie actie. Dus als Sun in de aanbieding is in de supermarkt koop ik 2 dozen, MET luckysunnies actie. Duurt natuurlijk even voor de doos opengaat, en omdat de sunnieskaart onderin ligt duurt het nog even langer. Enfin, kaart erin en ja hoor 3 gratis downloads. Op naar luckysunnies.nl. Code ingevoerd, staat er foute code, kaart met grijze rand (die van mij) is van een vorige actie!!!! Hoezo vorige actie? Ik denk ok jammer te lang gewacht, je moet dat direct doen. Op de kaart staat nergens een geldigheid van de actieperiode. Ook niet op de doos, en na enig zoeken wel op de site, Maar daar staat actie loopt van 25 sept 2006 tot en met 31 maart dit jaar....

Hoezo kaart verlopen????? heb ik gewoon oude doos van 2004 gekocht of zo?????? en waarom staat er dan geen actiedatum op de doos????

Wat een suffe actie..... :evil:

AtiFloor

Re: Luckysunnies met donkere wolken

Ongelezen bericht door AtiFloor »

Beste Peter.
Helemaal mee eens. Vind ik in mijn doos een 'Lucky Sunnies 'kaart. Probeer de site te vinden....... site uit de lucht!!!!
Nu mis ik mijn drie muziek downloads! :twisted:
Dan maar zonder maar het is idioot dat zo'n kaartje niet meer werkt.
Ook ik koop altijd enige dozen op voorraad.
En die man maar glimlachten op m'n kaartje. :lol: Wist vast allang dat wij veel te lang wachten om eens in te loggen.
Groetjes, Ati

Gesloten