LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Makro, misleidende folderacties

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
joris driepinter
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 sep 2014 12:13

Makro, misleidende folderacties

Ongelezen bericht door joris driepinter »

De Makro had weekend koopjes. Een luchtbed. Maar dat luchtbed was niet geleverd echter er was wel een ander luchtbed duurder en de verkeerde maat. In de winkel heeft het personeel een houding jammer dan. Daarom heb ik gemaild. Geen enkele reactie.
In de folder die morgen ingaat staat een Kobo e reader voor de prijs van € 129,00 exc. BTW.
Diezelfde e reader stond vorige week, de week daarvoor en weer daarvoor, al weken voor € 129,00 exc. in de winkel. M.i. is het enige voordeel dan dat je vanaf morgen de e reader met als kenmerk actieprijs koopt. Geweldig.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Makro, misleidende folderacties

Ongelezen bericht door encore »

De Makro is een "groothandel" waar eigenlijk alleen bedrijven hun inkopen mogen doen. Maar iedereen weet dat Jan-en-Alleman samen met Johnnie&Anita in de auto van Henk&Ingrid boodschappen gaan doen daar.
Het is dus een bericht dat hier niet thuishoort. Verder vraag ik me ook af wat je er nou mee wil bereiken.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Makro, misleidende folderacties

Ongelezen bericht door olaf79 »

En wat er zo misleidend is. Een actie kan toch meerdere weken lopen en in meerdere folders staan. Een product in een folder wil niet zeggen dat het een actieprijs is. Het kan ook een product zijn dat men extra onder de aandacht wil brengen (soms zelfs tegen vergoeding van de fabrikant)

Lord Voldemort
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 jul 2014 20:27

Re: Makro, misleidende folderacties

Ongelezen bericht door Lord Voldemort »

Goed verhaal, Joris. Dat een product in een folder staat betekent nog niet dat het een actieprijs is.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Makro, misleidende folderacties

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Oftwel noemt men lokkertjes....

Gesloten