LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Marie Claire onprofessioneel

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Thethe2005

Marie Claire onprofessioneel

Ongelezen bericht door Thethe2005 »

Een Acer Aspire one 532H netbook voor maar 164,95 bij een jaarabonnement op het tijdschrift Marie Claire, te bestellen bij zester.
Leuke aanbieding dacht ik.....
Ik dacht dat de actie slechts drie uurtjes heeft geduurd maar veel zal het niet schelen...achteraf blijkt ook dat de firma aan de idealklanten wel een netbook toekende, maar aan de klanten die eerder een overeenkomst hadden maar die aangaven dat zij met acceptgiro wilden betalen kregen NUL van ze.
Nu hebben zij niet zich gehouden aan de overeenkomst die zij zijn aangegaan, door het verzinsel dat de idealklanten voorrang kregen.
Ik vind het uiterst vreemd dat de uitgever zo handeld en nog serieus genomen wil worden.

M.S Denneman

jobal

Re: Marie Claire onprofessioneel

Ongelezen bericht door jobal »

naar aanleiding van je reactie op zester was ik heel erg ongerust
ook ik had gereageerd op dit note-book en zou gewoon met ideal betalen.
dit lukte niet en ik kreeg later een bevestiging dat ik het in 2 keer moest betalen??? heb direkt gebeld kreeg een heel irritant knulletje aan de lijn die waarschijnlijk dacht met een dom blondje te maken te hebben.
heb direkt hun klantenservice ingeschakeld en die heeft mij naar behoren geholpen.
nu heb ik hele slechte ervaringen met zester, ( de maandagmorgenmazzeltjes zijn altijd uitverkocht, komen afspraken niet na, geven steeds lokkertjes die ze niet nakomen) maar ik had mijn zinnen gezet op dit note-book.
heb een beetje bibberend de twee acceptgiro's betaald (als je zelf met een acceptgiro betaald, kan je dit nooit storneren, heel slim van zester) maar gelukkig, kreeg eerst een telefoontje van zester (het kan dus wel goed gaan) en heb gisteren op mijn verjaardag het note-book ontvangen, klasse.

Gesloten