LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

Op 30 januari kocht ik via de webshop van de Media Mark een “Zanussi ZTH485”
Het waren de BTW dagen dus, sla je slag!

Prima prijs daar valt niet op af te dingen, andere webshops gingen duidelijk mee in deze prijs, maar omdat ik bij de Media Markt meer had besteld en dit allemaal keurig werd afgeleverd koos ik nu ook om deze droger bij hun af te nemen.

Leverkosten 25 euro, en binnen 48uur zou er contact met mij worden opgenomen.
Netjes niet waar.

Maar dit laatste gebeurden niet binnen 48uur dus nam ik contact met de MM.
Deze vriendelijke dame wist mij te vertellen dat de droger maandag pas was afgenomen en gewoon op een mailtje moest wachten en het dan helemaal goed zou komen!

Maar na 4 dagen had ik nog niets in mijn mailbox of aan reactie via de telefoon vernomen DUS.
Weer even bellen, weer een aller aardigste beleefde dame aan de lijn, deze zou mij het nummer geven van de transporteur dan kon ik daar verder een afspraak mee plannen.
Transporteur had niets binnen gehad van de MM en ze konden dus niets voor mij doen.
15 minuten na mijn telefoongesprak kreeg ik een bevestigingsmail van de MM, dat ik contact op kon nemen met de transporteur, Droger kon niet op zaterdag bezorgd worden, maar een dag daarvoor werd mij nog verteld dat dit wel tot de mogelijkheden behoorden.
Meneer het pakket wordt as maandag bij uw bezorgd en op de begane grond afgeleverd.
Begane grond? Hij moet naar de tweede verdieping, Oh>? Dat kan ook dan kom er €15,00 bij.
Ik was verbijsterd €15,00, waarvoor moet ik die betalen ik heb MM €25,00 euro betaald voor de verzending en er is werkelijk geen letter te lezen op hun webshop dat ik €7,50 per etage moet gaan betalen.

Ja, dat moet u dan uitzoeken met de MM wij rekenen nu eenmaal dit bedrag.
Vreemd hoor, vervoerders hebben toch gewoon een traprobot en lopen met zo’n machine met gemak een trap op.
Traprobot? Nee hoor, ze sjouwen hem gewoon naar boven.
Lekker verantwoord anno 2012 ongelooflijk, 5 jaar geleden werd mijn wasmachine door een man zo de trap opgelopen zonder daarbij zijn rug te beschadigen.
Nee, wij doen daar niet aan hoor, oké bedankt en tot maandag dan maar.

Contact gezocht met de MM, zeer begripvolle dame aan de lijn, die uiteraard niets voor mij kon betekenen, ook al maakte ik duidelijk dat er helemaal niets op hun website is te lezen over extra kosten per verdieping bij aflevering.
En dit moet mij niet alleen tot verbazing lijden, maar vele andere die ook via de webshop zouden kopen en €25.00 moesten betalen voor het bezorgen van witgoed.
Ja meneer maar normaal is het ook goedkoper en betaal men maar €9,90 voor het verzenden of gratis.
Maar tijdens actie dagen worden de bezorgkosten automatisch hoger.
Ik zei, Hoezo ik ben toch niet gek? Dit is de reinste oplichting, want het komt er eigenlijk op neer dat ik 10% korting heb gekregen, die ik normaal ook had kunnen afdingen.
Ja meneer, sorry ik zal er melding van maken, ( echt niet )

Bedankt Media Markt voor het vertrouwen, dit is tevens het laatste wat ik heb gekocht bij jullie.

Media Markt probeert ons gewoon voor de gek te houden, dus de slogan moet eigenlijk zijn.

Media Mark, houdt ons voor de gek, en je betaald extra veel voor je spullen op de juiste plek!
Laatst gewijzigd door I-Know op 06 feb 2012 21:04, 3 keer totaal gewijzigd.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door sephora30 »

Bijna overal moet je meer betalen als de vervoerders hoger moeten. Dit is dan wel duidelijk aangegeven.

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

sephora30 schreef:Bijna overal moet je meer betalen als de vervoerders hoger moeten. Dit is dan wel duidelijk aangegeven.
Precies, en dit varieert van gratis tot 35 euro en dit kun je dan ook expliciet aangeven op velen webshops, maar bij de Media Markt niet.

Ik neem aan dat een consument €25,00 betaalt dit gewoon voor een normale woning tot de tweede verdieping geldig is.

Waarom normaal €9,90 ( of gratis ) en tijdens actie dagen €25,00. Plus €15,00
Bij mij kom dit over als pure belazerderij. Je wordt als consument gewoon opgelicht en voor de gek gehouden.

Echt diep triest, voor mij echt nooit meer Media Markt.
Het zijn veredelde dozenschuivers, meer niet.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door Brainless »

I-Know schreef:
Precies, en dit varieert van gratis tot 35 euro en dit kun je dan ook expliciet aangeven op velen webshops, maar bij de Media Markt niet.
Jawel hoor!!
Totale verzendkosten
Media Markt kent verschillende verzendkosten. Indien u een voluminieus product heeft besteld (zoals een wasmachine, koelkast of een televisie vanaf 32 inch) willen wij u erop attenderen dat de aflevering van uw bestelling tot aan de eerste drempel is. Indien u wordt gebeld voor het maken van een bezorgafspraak zullen onze medewerkers u graag te woord staan over de additionele diensten van onze bezorgdienst.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door nevermind »

Brainless schreef:
I-Know schreef:
Precies, en dit varieert van gratis tot 35 euro en dit kun je dan ook expliciet aangeven op velen webshops, maar bij de Media Markt niet.
Jawel hoor!!
Totale verzendkosten
Media Markt kent verschillende verzendkosten. Indien u een voluminieus product heeft besteld (zoals een wasmachine, koelkast of een televisie vanaf 32 inch) willen wij u erop attenderen dat de aflevering van uw bestelling tot aan de eerste drempel is. Indien u wordt gebeld voor het maken van een bezorgafspraak zullen onze medewerkers u graag te woord staan over de additionele diensten van onze bezorgdienst.
@Brainless
Je was mij voor.

@I-Know

Het is of was beter geweest, zich van ter voren te informeren wat het kost.
Het is al hier geschreven, dat alles tot aan de begane grond wordt geleverd en niet verder.( of tegen betaling)
Zelf een pakket van de TNT wordt niet naar de eerste verdieping gebracht.
Maar je bent niet de eerste, welke hier dan onwaarheden neer plempt om zijn gelijk te krijgen. :mrgreen:
Naamkeuze was beter geweest : I don't know :wink:

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

Niet mee eens, omdat dit zodra je iets via de webshop aanschaf.
Je er niet op geattendeerd wordt dat er extra kosten zijn.
Alleen dat je binnen 48uur telefonisch benaderd zult worden voor een afspraak.
Alvorens je een product definitief koopt, doe je eerst een prijsvergelijk met andere webshops.
Je betaald netjes het product en vervolgens hoor je dat er €15,00 bij komt, dit had net zo goed nog eens €40,00 kunnen zijn. ( als verassingspakket )
Niets is hier over te lezen als je een product in het mandje stopt, en eenmaal hebt betaald.
Er zijn overigens genoeg webshops waarbij je de mogelijkheid heb om gewoon bij aflevering te kunnen betalen.
Dus als we het over servicegericht hebben, dan heeft de Media Markt nog een lange weg te gaan.

Ik weet niet waar jij deze tekst vandaan hebt, maar op de website kan ik het niet vinden.

Je, gaat toch als klant vanuit dat het goed is. Als je eenmaal heb afgerekend, dan ben je klaar PUNT.
Dan wil in niet nog eens geconfronteerd worden met deze extra kosten.
En zeker niet, dat er €15,10 tussen zit omdat je normaal maar €9,90 kwijt ben voor het verzenden.
Dus in totaal alsnog €24,90

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

@Brainless
Je was mij voor.

@I-Know

Het is of was beter geweest, zich van ter voren te informeren wat het kost.
Het is al hier geschreven, dat alles tot aan de begane grond wordt geleverd en niet verder.( of tegen betaling)
Zelf een pakket van de TNT wordt niet naar de eerste verdieping gebracht.
Maar je bent niet de eerste, welke hier dan onwaarheden neer plempt om zijn gelijk te krijgen. :mrgreen:
Naamkeuze was beter geweest : I don't know :wink:
Onwaarheden?

Gewoon feiten meer niet.
En laat het consumentenrecht mij nu toevallig erg goed bekent zijn.
Een webshop heeft zich aan diverse zaken te houden, zo ook het totale plaatje aan kosten. alvorens er is afgerekend!

Ik koop als 12 jaar spullen in velen webshops, waar kan ik als consument lezen dat er een derde partij aan te pas komt om mijn goederen af te leveren? (nergens dus)
Ik ga er toch echt van uit dat Mediamarkt dit zelf doet, er rijden toch ook Media Markt auto’s rond.
Natuurlijk heb ik goed gelezen, maar ik kon hier werkelijk niets over vinden. En omdat ik toch gebruik wilde maken van deze korting moest ik wel voor maandag bestellen. Want ik wist dat bij de andere webshops de prijzen na deze actie ook zouden stijgen.

Laat ik wel even heel duidelijk zijn, die €15,00 doet bij mij geen pijn, maar het feit dat je ergens mee geconfronteerd word als je eenmaal al heb afgerekend, daar baal ik gewoon van en mag gewoon niet. Tenzij dit duidelijk vermeld wordt tijdens het afrekenen van een product.

Wees gewoon eerlijk en duidelijk naar de klant, dan weet hij waar hij aan toe is.

Feit is, dat ze gewoon klanten voor de gek houden, en dan heb ik het in mijn geval over de webshop.
Maar het is niet erg, ik heb hier van geleerd, en weet uit ervaring dat er velen andere webshops het enorm goed doen. En uitstekende goede service hebben.

Maar laat het een waarschuwing zijn voor mensen die nog iets willen kopen via de webshop bij de Media Markt!

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door Renske99 »

ik snap de frustratie van ts wel, ikzelf ben niet echt een fan van de mediamarkt, dit omdat als er een aanbieding is, je in de winkel komt, de aanbieding er niet is.
Dat is mij al een paar keer overkomen, ook zie je hoe onverschillige medewerkers met dozen vol bv fototoestellen gooien i.p.v. neerzetten, een camera uit die doos hoef ik dan niet.

De prijzen van diverse winkels of laat ik zeggen het afprijzen irriteert mij mateloos.
Zeeman, kruidvat en ook xenos hebben er een handje van.
50% korting.
Leuk denk je dan.
Maar wat doen die mafkezen nou, eerst kost iets bv 10 euro, dat halen ze door of ze plakken er een sticker op van 5 euro, daarnaast een sticker van 50%.
Wat denk ik dan?
50% van die 5 euro, nou niks is minder waar, als je je bon controleert dan zie je dat ze 5 euro gerekend hebben, als je er iets van zegt krijg je als uitleg ja maar wij hebben de prijs al gehalveerd.
Ja en? dan moet je die sticker van 50 % er niet meer bij opplakken, of je laat de 10 euro staan en plakt de sticker van 50%.
Ik ben dan nu ook zover dat ik die artikelen teruggeef en mijn geld terug wil, ik lig er niet wakker van, maar ik erger me kapot, het is heel misleidend.

Wees gewoon duidelijk, met bezorgkosten, afprijzingen e.d. dan voorkom je een heleboel ergernis.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door nevermind »

Laat ik wel even heel duidelijk zijn, die €15,00 doet bij mij geen pijn, maar het feit dat je ergens mee geconfronteerd word als je eenmaal al heb afgerekend, daar baal ik gewoon van en mag gewoon niet. Tenzij dit duidelijk vermeld wordt tijdens het afrekenen van een product.
Natuurlijk baal je, maar heb je bij de koop ook vermeld, dat het machine naar de 2e etage moest?
Natuurlijk niet, anders had je meer moeten betalen, gedacht misschien doen zij het ook zo.
maar omdat ik bij de Media Markt meer had besteld en dit allemaal keurig werd afgeleverd koos ik nu ook om deze droger bij hun af te nemen.
Zo schrijft een tevreden klant. :wink:

Hoe het geregeld is met de aflevering nog eens opnieuw, en ik denk niet dat dit niet duidelijk vermeld is:
citaat:
Totale verzendkosten
Media Markt kent verschillende verzendkosten. Indien u een voluminieus product heeft besteld (zoals een wasmachine, koelkast of een televisie vanaf 32 inch) willen wij u erop attenderen dat de aflevering van uw bestelling tot aan de eerste drempel is. Indien u wordt gebeld voor het maken van een bezorgafspraak zullen onze medewerkers u graag te woord staan over de additionele diensten van onze bezorgdienst.

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

Natuurlijk baal je, maar heb je bij de koop ook vermeld, dat het machine naar de 2e etage moest?
Natuurlijk niet, anders had je meer moeten betalen, gedacht misschien doen zij het ook zo.
Als deze optie er zou zijn, had ik daar uiteraard gebruik van hebben gemaakt.
Maar dit is nu dus het grote probleem, je wordt er NIET op geattendeerd dat je product op de eerste of tweede etage wil laten plaatsen.

Bovendien is het toch misleidend dat je ineens €25,00 moet betalen en normaal €9,90
Bij de meeste webshops kun je dit gewoon aan vinken en dan weet je direct de uiteindelijke prijs.
Ik vind 25 euro echt veel geld om iets te laten afleveren op de BG en klaar.

Het is toch uiterst simpel om dit te vermelden tijdens je aankoop.
Maar omdat het een te ingewikkelde constructie is voor de Media Markt.
Laten ze de consument het bezorgbedrijf apart betalen.

En wordt hier geen letter tijdens je aankoop over gesproken.
Misschien wel in de winkel, maar daar wil ik niet zijn.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door Brainless »

I-Know schreef: Als deze optie er zou zijn, had ik daar uiteraard gebruik van hebben gemaakt.
Maar dit is nu dus het grote probleem, je wordt er NIET op geattendeerd dat je product op de eerste of tweede etage wil laten plaatsen.

Bovendien is het toch misleidend dat je ineens €25,00 moet betalen en normaal €9,90
Bij de meeste webshops kun je dit gewoon aan vinken en dan weet je direct de uiteindelijke prijs.
Ik vind 25 euro echt veel geld om iets te laten afleveren op de BG en klaar.

Het is toch uiterst simpel om dit te vermelden tijdens je aankoop.
Maar omdat het een te ingewikkelde constructie is voor de Media Markt.
Laten ze de consument het bezorgbedrijf apart betalen.

En wordt hier geen letter tijdens je aankoop over gesproken.
Misschien wel in de winkel, maar daar wil ik niet zijn.
Staat toch duidelijk aangegeven:
En voor iemand die al 12 jaar besteld bij webshops zal het zeker geen moeite zijn om de voorwaarde (welke duidelijk aangegeven zijn op de webshop) door te lezen.
Bezorgservice van Media Markt
Onze grote producten, zoals koelkasten, grote televisies en vriezers worden bij u afgeleverd door onze Media Markt bezorgdienst. De afdeling planning zal met u een afspraak maken voor de gewenste afleverdatum. U kunt ook aangeven welke extra services u bij aflevering wenst, zoals het aansluiten op een trekschakelaar of het installeren van TV zenders. Deze extra services zijn niet bij de bezorgprijs inbegrepen en zullen apart door onze bezorgdienst worden berekend.

Wanneer het product bij u wordt afgeleverd zal voor de ontvangst getekend moeten worden. Indien ondanks de gemaakte afspraak niet thuis bent, zal Media Markt opnieuw met u contact opnemen om alsnog het bestelde product bij u af te leveren op uw gewenste dag.

Tarieven
Standaard tarieven
Briefpost en Pakketpost € 4,90
Pakketpost (grote pakketten) € 4,90
Bezorgservice van Media Markt € 25,00

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door nevermind »

Staat toch duidelijk aangegeven:
En voor iemand die al 12 jaar besteld bij webshops zal het zeker geen moeite zijn om de voorwaarde (welke duidelijk aangegeven zijn op de webshop) door te lezen.
Trouwens heb ik de berichten en topic´s van I-Know er een gedeelte van gelezen, en het valt mij dan op, dat de MM niet het enigste bedrijf is, waar hij problemen mee heeft.
Iemand met kennis van consumentenrecht en zoals Brainless al heeft vermeld met 12 jaar ervaring, wat moet je daarover nog zeggen, niets.
Dus kappen met deze zinloze discussie. :twisted:

alfatrion
Berichten: 21917
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat de MM deze tekst op haar website hanteert wil ik wel voor waar aannemen, maar heeft ze zich wel gehouden aan haar informatieplicht?

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

Jullie doen je naam echt eer aan “Brainless” & “Nevermind” !!!

Ga eerst eens een cursus begrijpend lezen volgen, want zoals ik al eerder aangaf nemen jullie niet de moeite om te lezen wat er nu werkelijk geschreven is.

Maar beginnen direct te balken, en halen dingen erbij die er totaal niet toe doen in deze discussie.
Jullie gaan gewoon schreeuwen in elke topic, dan krijgen we iig aandacht.
Maar ik wil best in Jip en Janneke taal het nog eens uitleggen aan jullie hoor.

In plaats van andere belachelijk te maken, zetten jullie zelf je erg op de kaart en dit alles voor een beetje aandacht.

Maar voor jullie speciaal de beknopte versie!

A: Verzendkosten van Media Markt zijn buiten actie en feest-verstijnen om gewoon gratis of €9,90. Dit mag niet. verzendkosten zijn vaste kosten en kunnen niet opeens ophoog worden geschroefd naar €25,00 voor eigen gewin.

B: Extra transportkosten worden niet aangegeven op de website van de Media Markt dus komt het bij een klant over als een verrassing, dit moet vooraf gewoon worden vermeld op de website tijdens de aankoop.


Verdiep je nu eens ergens goed is, en geef niet zomaar aan iets commentaar waarvoor je de moeite niet hebt genomen om het echt goed door te lezen.

Eigenlijk moeten jullie worden verwijderd want jullie dragen werkelijk helemaal niets bij aan deze discussies in welk topic dan ook.
Zoals ik kan waarnemen zijn jullie alleen maar uit om een beetje te porren om aandacht meer niet.

Ik zal dan ook het verzoek doen om jullie zinloze bijdrage te laten verwijderen door de moderator van Tros Radar.

Mij maak je niet gek!

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik zal dan ook het verzoek doen om jullie zinloze bijdrage te laten verwijderen door de moderator van Tros Radar
Als je een topic opent moet je tegen kritiek kunnen ,het kan wel eens zijn dat uw zienswijze en interpretatie van de feiten niet helemaal juist is. Dan kan je wel steeds het laatste woord willen hebben en je gelijk willen halen terwijl je eigenlijk geen gelijk hebt.Dus kijk eens in je eigen spiegel en vraag je af wie er nu eigenlijk zinloos bezig is en zich vooraf niet goed verdiept heeft.Je begint nu een beetje om je heen te trappen en schreeuwen(vette letters) om toch maar je gelijk te willen krijgen.


gr Henk

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

henk51 schreef:
Ik zal dan ook het verzoek doen om jullie zinloze bijdrage te laten verwijderen door de moderator van Tros Radar
Als je een topic opent moet je tegen kritiek kunnen ,het kan wel eens zijn dat uw zienswijze en interpretatie van de feiten niet helemaal juist is. Dan kan je wel steeds het laatste woord willen hebben en je gelijk willen halen terwijl je eigenlijk geen gelijk hebt.Dus kijk eens in je eigen spiegel en vraag je af wie er nu eigenlijk zinloos bezig is en zich vooraf niet goed verdiept heeft.Je begint nu een beetje om je heen te trappen en schreeuwen(vette letters) om toch maar je gelijk te willen krijgen.


gr Henk
Als ik je tekst lees zou ik bijna aan mezelf gaan twijfelen!
Maar dat doe ik niet, een gezonde discussie natuurlijk maar het moet dan wel aanvullend zijn en enige waarde hebben.

Vervolgens komen de Media Markt Protectors op de proppen om het geheel te verdedigen.

Niet lezen, en om zich heen gaan lopen zwaaien, totaal niet op de feiten en waarheid gebaseerd.

Feit blijft gewoon dat de Media Markt hun klanten keer op keer belazeren met hun acties.
Er staan topics vol van en niet alleen bij Tros Radar, over hun acties en bezorgkosten en dit is niet van vorige week.
Ze hebben er gewoon maling aan en gaat stug/star door zonder enige verandering door te voeren die in het belang zijn van de klant.

Daar gaat het om, en niet anders...

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door Brainless »

I-Know schreef: A: Verzendkosten van Media Markt zijn buiten actie en feest-verstijnen om gewoon gratis of €9,90. Dit mag niet. verzendkosten zijn vaste kosten en kunnen niet opeens ophoog worden geschroefd naar €25,00 voor eigen gewin.

B: Extra transportkosten worden niet aangegeven op de website van de Media Markt dus komt het bij een klant over als een verrassing, dit moet vooraf gewoon worden vermeld op de website tijdens de aankoop.


Mij maak je niet gek!
A: Dat mag wel, er zijn zo vaak acties van: "nu geen verzendkosten" en "boven de Xbedrag geen verzendkosten".
B: De extra transportkosten staan dus wel op de site vermeld, dit kun je inzien zelfs voor de aankoop. er staat ook duidelijk vermeldt dat deze verzendkosten gelden TOT de eerste drempel.

En ja ik kan best goed lezen, en nee, jij hoeft je niet gek te laten maken door mij.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door sephora30 »

Lijkt me ook best wel naief als je denkt dat ze nog geen tientje dat ding bezorgen en dan ook nog naar boven sjouwen :shock:

I-Know
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 aug 2009 23:53

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door I-Know »

sephora30 schreef:Lijkt me ook best wel naief als je denkt dat ze nog geen tientje dat ding bezorgen en dan ook nog naar boven sjouwen :shock:
Vreemd hoor, lezen jullie nu echt niet.

€10.00 waar staat dit?
Tijdens de actie dagen betaal je dus in totaal €40.00 dat maakt nogal een groot verschil. €25,00 voor de Media Markt en €15,00 voor de vervoerder.

Het staat er helemaal niet, niet bij product info, en ook niet als het al in je winkelwagen bevindt.
Tevens ook niet bij het afrekenen van het product(en)

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: Media Markt houden ons voor de gek! bezorgkosten

Ongelezen bericht door Emmy75 »

I-Know schreef:Tijdens de actie dagen betaal je dus in totaal €40.00 dat maakt nogal een groot verschil.
Volgens mij heeft die 15,- niets te maken met de actiedagen maar met het bezorgen op de 2de verdieping.

Gesloten