LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt??

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
maurice&brigtte

Re: mediamarkt??

Ongelezen bericht door maurice&brigtte »

Nee, ik ben geen kleine winkelier of wat dan ook. Maar gewoon een consument.

Ik wil ook niemand persoonlijk beschuldiging, daarvoor zijn deze forums ook niet. Echter zie ik mijn reacties niet als winkelier of dergelijks maar gewoon als consument.

En uit het oogpunt van de consument wil je een goed advies, goed product en goede service verwachten. Bovendien interesseert het me niet of er omzet gedraaid moet worden. Als de consument maar tevreden is. Juist dit laatste laat te wensen over bij Mediamarkt.

Dit wil niet zeggen dat iedereen ontevreden is, anders hadden ze de deuren al lang gesloten, Maar ik denk wel dat het een grote groep kritische consumenten is. Verder wil ik best 10€ meer betalen als de service goed is en je als tevreden klant naar buiten gaat. Maar juist heb ik de ervaring dat de Mediamarkt niet altijd de goedkoopste is met alle ongemakken.

Dus laten we niet elkaar de vinger wijzen, maar ons op het onderwerp houden, daar gaat het om.

magel725

Re: mediamarkt??

Ongelezen bericht door magel725 »

Als de consument maar tevreden is. Juist dit laatste laat te wensen over bij Mediamarkt.
Ik ben benieuwd waar dat uit blijkt? Voor zover ik weet scoren ze erg hoog bij klanttevredenheid en bovendien maken ze meer winst dan de concurrenten. Schijnbaar doen ze toch wel iets goed.

En wat is er dan zo anders aan de Media Markt dat slechter is? Je mag je produkt binnen 14 dagen terugbrengen als de verpakking goed is en je de bon hebt. Verder heb je dezelfde garanties als bij iedere andere winkel. Meestal zijn ze coulant in het omruilen wanneer iets binnen een paar weken stuk gaat, iets wat niet verplicht is.

Dat ze soms duurder zijn zal best, je kunt niet alle prijzen altijd goedkoper hebben staan, maar ze zijn wel een winkel die er aktief mee bezig zijn en als je het binnen een paar km goedkoper vind krijg je altijd het prijsverschil terug. Dat niet alles altijd vlekkeloos gaat geloof ik best, maar ze proberen het in elk geval. Toen ze er nog niet waren kon je lekker bij de It's en bij Micro Electro kopen voor véél hogere prijzen. Ook cd's en dvd's zijn door akties van Media Markt veel goedkoper geworden. Maar genoeg is het nooit en dat vind ik altijd jammer om te zien. Bedrijven doen hun best om iets extra's te leveren, maar mensen zijn nooit tevreden.

Gesloten