LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende reclame van @Home

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jvr
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 dec 2005 11:56

Misleidende reclame van @Home

Ongelezen bericht door jvr »

Ik vind de reclame van @Home (Try this) misleidend, omdat niet iedereen hier gebruik van kan maken. Ze adverteren in gebieden waar de kabel van UPC beschikbaar is, zoals op radio Gelderland en bij een lokale omroep in de Achterhoek. Vervolgens laten ze in zo’n spotje ook nog horen, dat je via een vergelijkingssite het product kunt vergelijken. Hoe kun je het product (kabel) nou vergelijken, als je het niet kan krijgen? UPC en Casema adverteren landelijk, maar ze vermelden er wel bij (kleine letters), kijk op de website voor de beschikbaarheid. Ik zou ook graag het digitale zenderpakket van @Home willen hebben, maar dat kan niet omdat ik in een UPC gebied woon. Het wordt dan ook eens tijd dat de kabelmarkt wordt vrijgegeven, net zoals bij de energiemarkt.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Misleidende reclame van @Home

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Waar men op doelt is denk ik de vergelijking met ADSL, wat wel landelijk beschikbaar is. Want ADSL is relatief goedkoper en loopt in op de kabelexploitanten, als ze al niet ingehaald zijn.

Daarom gooit @home per 1 juli ook de snelheden flink omhoog.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Misleidende reclame van @Home

Ongelezen bericht door skippy »

het totale marktaandeel van adsl is al een paar jaar aanzienlijk hoger
dan dat van kabelinternet de verhouding is ongeveer 60% adsl en 40%
andere verbindingen kabelinternet ,glasvezel.

Gesloten