zodra er er kleine voetnote staat in de trend van vraag naar voorwaarden, kun je er vanuit gaan dat er meer aan de hand is.
zelfde voorbeeld is de LPG (laagste prijs garantie). die zijn ook aan allerij regels gebonden dat het een pure misleidende reclame stunt is. je moet soms een goede onderhandelaar zijn om daaraan te voldoen.
ontopic;
DE en philips maken er trouwens een zooitje van; ik heb begin dit jaar zo'n apparaat gekocht, zegels en de hele meut opgestuurd, van de zomer paar keer moeten bellen met eindhoven (buro wat die actie regelt) en toen stuurde ze me een brief met de mededeling dat door de vele aanvragen de bussen opwaren . wel zat er een bon bij die echter al 2 week ongeldig was . gelukkig bood onze lokaale blokker uitkomst en hadden we na een kleine half jaar alsnog die bussen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende SENSEO Reclame BCC
Re: Misleidende SENSEO Reclame BCC
Tip:
Bij Blokker zijn de senseo blikken 2.99.
Dus Hollanders, naar de blokker en hou op met dat gezeur over die blikken.
Je koopt een senseo apparaat om het apparaat en niet om de blikken.
Bij de meeste acties staat, vraag naar de voorwaarden, of met vermelding van een sterretje richting kleine letters onderaan.
Zuunige kniepers.
Bij Blokker zijn de senseo blikken 2.99.
Dus Hollanders, naar de blokker en hou op met dat gezeur over die blikken.
Je koopt een senseo apparaat om het apparaat en niet om de blikken.
Bij de meeste acties staat, vraag naar de voorwaarden, of met vermelding van een sterretje richting kleine letters onderaan.
Zuunige kniepers.