LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel dataverkeer Telfort

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
natasjaabcd

Mobiel dataverkeer Telfort

Ongelezen bericht door natasjaabcd »

In februari ben ik op vakantie geweest naar Spanje (EU) Daar heb ik af en toe facebook en mijn mail gecheckt. Bij thuiskomst lag de rekening op me te wachten: eur 530!! Wat mij echter verbaaste was dat ik geen sms had ontvangen dat ik de limiet dreigde te overschreiden. Na contact met Telfort wisten ze me te melden dat ik deze vorig jaar had uitgezet. In de voorwaarden van Telfort staat echter dat deze limiet automatisch in de volgende factuurperiode weer wordt aangezet! In gebreke dus! Dit heb ik gemeld bij de betreffende persoon en na enkele dagen kreeg ik een bericht dat mijn klacht terecht was en dat ik een creditnota zou ontvangen. Vervolgens vroeg ik of deze limiet nu weer aan stond? Waarop het antwoord was: Nee hoor, mevrouw, als het weer fout gaat, moet u gewoon weer even bellen! Let dus goed op. Telfort houdt zich dus willens en wetens van de domme. Verspreid dit bericht zoveel mogelijk zodat iedereen hiervan op de hoogte is!

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Mobiel dataverkeer Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@natasjaabcd,

De informatie die u geeft is niet correct. Als u de verbruikslimiet uitzet, blijft deze uit totdat u de verbruikslimiet zelf weer aanzet. U kunt de verbruikslimiet ook tijdelijk uitzetten. Als u de verbruikslimiet tijdelijk uitzet, dan wordt de verbruikslimiet weer automatisch aangezet als de nieuwe factuurperiode ingaat.

U kunt via Mijn Telfort controleren of de verbruikslimiet aanstaat.

Laïla

N1ck

Re: Mobiel dataverkeer Telfort

Ongelezen bericht door N1ck »

Je weet dat internet in het buitenland duur is en nog ga je internetten, bellen en noem het allemaal maar op. Dan ben je toch zelf een beetje dom bezig of vergis ik mij? Een beetje huiswerk doen van te voren kan ook geen kwaad.

Ik heb namelijk zelf ook wat research gedaan, niet dat ik van Telfort ben maar dan nog. Het tarief is €5,95 per MB, dus jouw rekening van 530,- - 25 euro standaard abonnementskosten (schatting) = 505 / 5,95 = 85MB. Dat is best veel Facebook en E-Mail hoor voor een vakantie, weet niet hoelang je weg bent geweest maargoed.

Een mailtje (tekst) is een paar KB en Facebook inladen is ongeveer 1MB?

Gesloten