LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nee/Nee sticker

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Richard-ams
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2009 22:54

Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door Richard-ams »

Ik ben hier in Amsterdam zaterdag post besteller en zie met grote regelmaat brievenbussen met een Nee/Nee en Nee/Ja sticker en de inhoud van de brievenbus voorzien van vele folders welke niet via TnT Post verspreid worden.
Dikke boeken van Bart Smit die half uitsteken onder het stickertje.

Die sticker blijkt zijn doel voorbij te lopen blijkbaar. Niemand dient een klacht in bij de afzender zo blijkt.

Een foutje kan ik me voorstellen maar structureel ?

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door mje »

Er zijn meer aanbieders op de markt, Sand etc. meestal is er port betaald voor die catalogi dus moeten ze bezorgd worden. Zo worden die stickers omzeild...maar je hebt wel gelijk.

fruityth1ng
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2009 18:01

Re: Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door fruityth1ng »

Toeval bestaat niet :) - Ik klaag wel degelijk, bij zowel TNT (3X tot nu toe) - en andere partijen, voor zover ik ze kan bereiken.

Ik was precies op zoek naar verspreider van zo'n drukwerk, en de verantwoordelijke ervoor (Mona - Mode) wist te melden dat ze dat via Sand deden.

Weet iemand het adres van Sand? Ik wil me er uitschrijven.
Is er een instantie waar ik hierover een klacht in kan dienen?

Hartelijk dank,
Herman.

fruityth1ng
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2009 18:01

Re: Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door fruityth1ng »

Het is Sandd met dubbel D!
http://www.sandd.nl/page.php?menu=8&page=1926
succes!

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Om iedereen uit de droom te helpen:

die stickers werken voor geen meter, en er wordt geen gram hout mee bespaard. Hoe dat zit?

Stel: een reclame richt zich op 1000 adressen. Binnen die adressen zijn op 150 brievenbussen stickers geplakt, dat is 15%. Dan zou je zeggen dat er maar 850 folders nodig zijn. Mooi toch?


Er worden echter nog steeds 1000 folders gedrukt, meer zelfs. De niet bezorgde folders belanden in de displays van de winkels die ze verspreiden.

jolanda77
Berichten: 277
Lid geworden op: 02 feb 2010 10:58

Re: Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door jolanda77 »

ten eerste sandd heeft geen bartsmit en ook geen reklame drukwerk
wij lopen aleen post op huisnummer en zeker geen folders
zoals bartsmit

vsp die dit loopt is een onderdeel van tnt

groeten eeen bezorger van sandd

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Nee/Nee sticker

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Voor veel mensen is iedere bezorger die niet voor TNT werkt, er een van Sandd.

Ze kijken niet verder, en hebben nog nooit gehoord van andere aanbieders.

Er zijn intussen 7 verspreiders, er waren er 8, maar 1 is al opgeslokt door de concurrent.

TNT, Business-Post, Sandd, VSP-netwerk, Netmail, Selectmail, DHL en Postco. De laatste is reeds ter ziele, en bij mijn weten overgenomen door Sandd.

Alleen TNT en Business-Post werken op reguliere basis, alle anderen op stuks-basis.

Hoe wordt een bezorger van bijvoorbeeld Sandd nou betaald?

4 cent per stop, en 2 cent per poststuk, dat laatste met een maximum.


Stel nou dat je 1000 brieven te bezorgen hebt, allemaal op een ander adres, dan hou je daar 60 euro aan over. Ofwel 1000 keer 4 cent en 1000 keer 2 cent.

Dan heb je een goede dag. Meestal heb je echter maar 300 poststukken bij Sandd, of nog minder.

Gesloten