LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
jong
Berichten: 39
Lid geworden op: 08 nov 2003 10:39

Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door jong »

Fake-aanbiedingen Kruidvat.

Vorige week ontvaing ik een Kruidvat aanbiedingen krantje waarin een Alcatel )T-C550 tele2 prepay telefoon voor 19,95 euro werd aangeboden. Naar de winkel gefietst : Helaas uitverkocht.

Zojuist een krantje ontvangen waarin een Motorola c115 voor 12,50 en eeen SAgem MY-100x voor 18,74 werd aan geboden. Dus snel naar de winkel gegaan; daar lagdit krantje nog niet.

Ik liet het krantje zien en op mijn vraag of ze de nieuwe aanbiedingen al binnen hadden, zei de verkoopster dat het "öude aan biedingen" waren en dat ze de toestellen ook niet meer binnen kregen. Ik heb nu een sticker op mijn brievenbus dat ik dergelijke nepaanbiedingen niet meer wil ontvangen

haas007
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 sep 2006 18:52

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door haas007 »

Dit zijn de bekende lokkertjes voor klanten. Soms zijn de aanbiedingsartikelen niet leverbaar of maar in zeer beperkt aantal.
Men gokt erop dat je andere spullen koopt, nu je toch eenmaal in de winkel bent. Het is mij opgevallen dat Intertoys dit truckje ieder jaar in de speelgoedfolder met Sinterklaas uithaalt: er staan altijd spotgoedkope aanbiedingen in, die je raadt het al, niet leverbaar zijn.

Het loont trouwens vaak de moeite om eens goed verder te kijken wat een gewenste aankoop ergens anders kost.

Jammer voor je dat de aanbiedingen al weg waren ofwel niet geleverd.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door D1RK »

De telefoon van E12.50 was uitverkoop, stond er ook bij, dus deze keer moet ik hun toch gelijk geven, enkele winkels hadden ze wel, en de buurvrouw heeft dit onding, batterij gaan minder lang mee dan belooft, maar voor die prijs, dus hier waren er nog 2!

Dat je voor dit soort restanten landelijk adverteerde, dat is natuurlijk wel fout, maar Kruitvat, als ik het lontje vind....

KNALLEN die handel!

mo79
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2007 15:37

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door mo79 »

Jammer maar helaas dat is het risico van OP=OPruiming. Het woord zegt het al op=op. Deze artikelen worden in de folder afgebeeld omdat er dan (volgens hoofdkantoor) landelijk nog teveel voorraad is, terwijl het in veel filialen niet meer voorradig is. De medewerkers in de winkel kunnen hier ook niks aan doen!!
Hetzelfde geld voor kleding en schoenenwinkels. Als je maat er niet meer tussen zit heb je ook gewoon pech gehad!

gefopt
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jun 2007 13:39

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door gefopt »

Op de website van het Kruidvat kun je die telefoons bestellen. Al schijnt ook dat veel ellende te veroorzaken. (lees hierover meer op deze website) Bij mij is dat wel goed gegaan, al moet ik zeggen dat er een Tele2 prepaid simkaart bijzat dat een semi abonnement blijkt te zijn. Dat was een ongevraagde "bijvangst" waar het laatste woord nog niet over gezegd is.

Dus er is maar 1 oplossing: NOOIT doen. Geen telefoon bij Kruidvat kopen en, sterker nog, blijf uit de buurt van Tele2!

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door Nita »

Ik snap niet dat mensen nog afgaan op die kul.Een tel.aanbieding voor bijna 0,0.kan toch zowiezo niets bijzonders zijn.Speciale daarvoor bestemde winkels hebben voorraad zat.Krijg je goede voorlichting uitgebr.keus en nog een goede garantie ook. :wink:

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door langerjan »

nvt
Laatst gewijzigd door langerjan op 29 jul 2007 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door Nita »

Dacht volgens laatste modebeeld er goedkoop en kleurig op te staan. Koop nu toch maar weer Birkenstökken,sta ik er in ieder geval weer heeeeeeeeeel geflatteerd op :twisted: :lol:
Langerjan,.........pluk de dag :wink:

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door langerjan »

nvt
Laatst gewijzigd door langerjan op 29 jul 2007 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door Nita »

nvt
Laatst gewijzigd door Nita op 29 jul 2007 13:13, 3 keer totaal gewijzigd.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door bot321 »

Potverdkkie als ik die problemen allemaal
lees dan vervloek ik Eva nog dat ze van
die appel gevreten heeft.
Had anders nu in het paradijs gezeten zonder
vakantie ,zonder geld,zonder zorgen,en
in mijn zwembroek met 55 maagden:wink:

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door Nita »

Hoi bot321 ,wees blij dat je nog lang niet naar dat paradijs hoeft.Wil er zelf voorlopig ook nog niet heen.Heb gelukkig (nu de brulkikkers weg zijn) nergens een probleem mee.Neem het lekkere leventje gewoon zoals het komt.Mijn dagelijkse leven is een zacht eitje bij wat ik hier af en toe lees......net als bij jou denk ik. Zou me er bijna voor schamen. :wink:

Groetjes.................Nita.

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door langerjan »

nvt
Laatst gewijzigd door langerjan op 29 jul 2007 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door Nita »

Dat Pluk de Dag was een schot in de roos he Langerjan. :wink:
Laatst gewijzigd door Nita op 29 jul 2007 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door bot321 »

Wat passen jullie de laatste tijd veel aan
langerjan en Nita.Past het soms niet? :wink:

Nita
Berichten: 1156
Lid geworden op: 30 apr 2007 18:53

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door Nita »

Een enkele keer zet je over en weer wel eens een TE persoonlijk dingetje neer bot321 wat over het algemeen niet de bedoeling is hier. :oops: :wink:

langerjan
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 sep 2006 11:56

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door langerjan »

Een geintje moet kunnen :lol:

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Nep aanbiedingen KRUIDVAT

Ongelezen bericht door D1RK »

Ik heb een oproep voor Chatbox gedaan hiervoor, want zo gaat alles door elkaar..

Dus geef je mening, en over maand wil ik de redactie hiermee confronteren als de uitslag voldoende is!

Dus grijp je kans....

Gesloten