Vandaag gebeld door Marketing advies nederland te groningen met het verzoek om de fax te ondertekenen en terug te sturen. Dit waren we vorig jaar mei overeengekomen alsdus hun, maar om dit te stoppen moesten we een fax ondertekenen en terug sturen.Mijn man vroeg dit aan mij en liet de fax zien die ze hadden toegestuurd.Dit is geen opzegging maar juist een bevestiging. Heb hierop contact met dit bedrijf!!! opgenomen en gezegd dat wij hier nooit aan mee deden en als ze een handtekening konden laten zien we pas verder praten, meteen wordt er dan gezegd mevr we gaan het uitzoeken onze welgemeende excuses enz.
Dus opgepast voor dit soort bedrijven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nepadvertentie
Re: nepadvertentie
Welk bedrijf heeft nog een fax?
Ik zou nooit reageren, kost tijd dus geld.
Ik print dit nooit uit maar word doorgestuurd naar mailbox en een negatief sturen dus zwarte brief met witte lettertjes en hopelijk is hun fax daar niet blij mee.
Verder gaan dit soort adressen gelijk in de spambox dus vervolg zendingen worden keurig door filter verwijderd, dus na 30 dagen onvindbaar.
Zo doe je dat dus!
Ik zou nooit reageren, kost tijd dus geld.
Ik print dit nooit uit maar word doorgestuurd naar mailbox en een negatief sturen dus zwarte brief met witte lettertjes en hopelijk is hun fax daar niet blij mee.
Verder gaan dit soort adressen gelijk in de spambox dus vervolg zendingen worden keurig door filter verwijderd, dus na 30 dagen onvindbaar.
Zo doe je dat dus!