LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Office Centre Golden Points

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Raventje
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2006 17:39

Office Centre Golden Points

Ongelezen bericht door Raventje »

We hebben de afgelopen maanden punten gespaard bij Office Centre en kunnen daarvoor met korting artikelen kopen. Sparen kan je tot 30 december 2006 en in wisselen tot 31 januari 2007.
Nu zijn we net bij Office Centre in Oss geweest om een gedeelte van onze punten in te wisselen en er een gouden ring voor te kopen, is hier geen voorraad meer van.
Dan willen we het graag bestellen. Maar helaas dat kan niet want er zit een levertijd op van 3 weken en dat redden ze niet meer.

Als ik reken zitten we over 3 weken nog voor 31 januari 2007.
En in de actiefolder staat niets vermeld over op=op of iets.

Wij eisten eigenlijk dat we toch de ring kunnen bestellen, maar de man achter de balie wilde hier niet aan meewerken omdat er geen voorraad meer was en er kwam niets meer bij.

Dit kan toch niet?

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Office Centre Golden Points

Ongelezen bericht door magel725 »

Ja dat kan wel, zoals je al gemerkt hebt.

Als ze het bestellen en het duurt 3 weken, dan hoeft er maar 1 ding mis te gaan en het is niet meer op tijd. Dan doen ze het liever niet. Zeker niet als het een produkt is dat ze standaard niet in het assortiment hebben, zoals gouden ringen.

Kies gewoon iets anders voor je punten, i.p.v. iets te eisen waar je niets over te zeggen hebt.

johnsieba
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2007 14:29

Re: Office Centre Golden Points

Ongelezen bericht door johnsieba »

Toevallig dat ik dit bericht lees, ben namelijk zelf ook werknemer van Office Centre Oss.

Mijn collega had gelijk, de punten zijn inderdaad in te leveren tot 31 januari. Maar we kunnen ze niet meer bestellen bij onze leverancier. We kunnen alleen nog de showmodellen uitverkopen.

We hebben geen voorraad van de sieraden. Elke verkochte sieraad moesten wij apart bestellen.

Hebben ze wel gekeken of dat de ring nog (als showmodel) op voorraad was bij een andere vestiging? Bijvoorbeeld Den Bosch of Eindhoven? Dan zou u daar eventueel naar toe kunnen rijden.

Gesloten