LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ola Magnum ijsjes per pak van 6 is 4 + 2 mini mini mini mini
Re: Ola Magnum ijsjes per pak van 6 is 4 + 2 mini mini mini mini
Alle gekheid op een stokje ( ), je laat ons de uitkomst toch wel weten he?
Je hoeft niet te reageren Choco want je staat op de vijandlijst, moven dus.
Nee de uitspraak laat ik niet meer weten, dat komt door die kinderachtige gasten hier. Je moet weten dat dit in een commissie is besproken en beoordeeld. Zoiets gaat heel erg offficieel, maar ik kots van sommige antwoorden hier daarom laat ik het niet weten.
-
Dat iemand in je vijandenlijst staat, betekent niets meer of minder dan dat zijn/haar reacties voor jou afgeschermd zijn. Meer is het niet. Maar, gezien het feit dat je op Choco reageert, ga je het dan toch nog zitten lezen. Dus die vijandenlijst heeft geen enkel nut, in dat geval.PJ 66 schreef:Je hoeft niet te reageren Choco want je staat op de vijandlijst, moven dus.
Maar ach, als de economie op een dag helemaal instort, dan kan niemand nog ijsjes kopen. Dan is zelfs het kleinste ijsje nog een weemoedige herinnering...
-
Ach ja, ik ken die commissies, ik ken het traject van wetswijzigingen, het is allemaal erg officieel, dat wel, maar het gaat nog steeds nergens over. Of eigenlijk wel: het gaat om mensen die zich zelf verschrikkelijk belangrijk vinden, en dan bij elkaar een klankbord vinden om hun verschrikkelijke belangrijkheid te kunnen etaleren. Maar inhoudelijk? Peanuts. Waren het maar peanuts, dan was het nog iets. Maar het gaat meestal nergens over.Je moet weten dat dit in een commissie is besproken en beoordeeld. Zoiets gaat heel erg offficieel,
Meer is het niet.
Mooi slecht dan. Het is niet mijn fav. forum trouwens. Veel off topic antwoorden, mensen die het leuk vinden om anderen naar beneden te halen, en vooral heel sarcastisch doen. Op een ander soort forum worden dit soort gasten gelijk verwijderd. Radar doet er niks aan. Ook kun je jouw antwoord niet afsluiten zodat de discussie die soms nergens meer over gaat gewoon doorgaat. Als Radar dit forum op een volwassen manier wil voeren zullen ze toch het e.e.a. moeten veranderen. Ik zie het echter niet gebeuren.
Beter iets dan niets. Veel dingen die op de verpakking staat klopt niet of is niet volledig. Daar heb ik heel veel kritiek op. Weet wat je eet is toch een credo? Als het gemanipuleerd voedsel is wil ik het weten. Voorlichting is in Nederland ver te zoeken. Daarom gaat er ook zoveel mis in Nederland. Weet je in Duitsland hebben ze daar een minister voor. Die houdt alles scherp in de gaten. Als je ziet hoe makkelijk je hier kunt oplichten en de regering doet er niks aan, dan weet je hoe slap Nederland is.
-
Misschien is dit geen wereldprobleem, maar waar ik me stelselmatig steeds meer aan begin te ergeren zijn gasten die op aangedragen zaken reageren met: maak je niet zo druk, dan koop je het toch niet enz.
Met dit soort volk kun je een consumentenforum wel sluiten. Als je het onderwerp niet belangrijk vind, dan reageer je toch gewoon niet. Maar in ieder onderwerp hetzelde plempen en alles steeds maar nuanceren is een vorm van trollen. Zo veranderen we nooit wat aan het gedrag van de producenten.
Met dit soort volk kun je een consumentenforum wel sluiten. Als je het onderwerp niet belangrijk vind, dan reageer je toch gewoon niet. Maar in ieder onderwerp hetzelde plempen en alles steeds maar nuanceren is een vorm van trollen. Zo veranderen we nooit wat aan het gedrag van de producenten.
-
o ik heb niks gemist zie ik ! nog steeds even gezellig hier
x
Laatst gewijzigd door vriend van plumber op 20 jul 2012 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat is een feit, zie mijn topic over het vervangen van een autoruit, waarbij zowel Carglass als Kwikflut bij de offerte sprookjes vertelden.Als je ziet hoe makkelijk je hier kunt oplichten
Maar dat is een kwestie van mentaliteit, en dat verander je niet door via eindeloze ik-voel-me-verschrikkelijk-belangrijk commissies te proberen dit soort miniscule dingetjes aan te pakken. Zolang er cursussen en seminars worden gegeven hoe je klanten binnen kunt halen met gedraai en gekonkel, verandert er niks.
En zolang er vrijheid van meningsuiting is, kun je dat soort 'opleidingen' niet verbieden, en kun je dat soort mentaliteit ook niet aanpakken.
Josephien12 dat is nu precies wat ik bedoel en Radar doet er niets aan. Ik vind dat jammer. Wat heeft het voor zin om op elkaar te gaan schelden en telkens maar opmerkingen te gaan maken. Het is een consumentenforum. Of het nou om een theezakje gaat of je telefoonabonnement is totaal niet relevant. Als je wat nuttigs kunt vermelden prima, maar loze kreten als wat maak je je druk of weet je hoe het er in Afrika eraan toegaat slaan gewoon nergens op.
Dan gaan we hele andere discussies krijgen. Bij goeievraag.nl worden onzinnige antwoorden verwijderd en kun je je eigen vraag sluiten. Wat dat betreft kan de redactie hier nog een hoop leren.
Dan gaan we hele andere discussies krijgen. Bij goeievraag.nl worden onzinnige antwoorden verwijderd en kun je je eigen vraag sluiten. Wat dat betreft kan de redactie hier nog een hoop leren.
Als chocomelk op jouw vijandenlijst staat, dan zie je ook geen berichten van haar, of werkt het bij jouw anders?PJ 66 schreef:Je hoeft niet te reageren Choco want je staat op de vijandlijst, moven dus.
-
O ja zo waarJosephien12 schreef:Misschien is dit geen wereldprobleem, maar waar ik me stelselmatig steeds meer aan begin te ergeren zijn gasten die op aangedragen zaken reageren met: maak je niet zo druk, dan koop je het toch niet enz.
Sommige forumleden hebben het razend druk>>>de hele dag doen ze niets anders dan op allerlei topics te typen dat een ander zich vooral niet druk moet maken.
Zelf iets bijdragen aan een discussie doen ze uit principe nooit....>>logisch, zij vinden het de sop de kool niet waard...
Geloof niet dat het bij de TS gaat over die kleine en grote ijsjes.
het gaat er meer om dat op de verpakking niet is te zien dat er
4 grote en twee kleintjes in zitten.Had zelf ook zo'n pak met ijs.
De vrouw wilden het aan de kinderen buiten uitdelen (waren er vijf)
maar gelukkig had ik deze topic gelezen en kon haar nog net terugroepen.
Leg maar eens aan kinderen uit dat er vier een grote krijgen en
een een kleintje desnoods twee kleintjes.Is niet te rijmen.
Tegenwoordig wordt je bij iedereen belazerd vooral de laatste tijd
Drie halen twee betalen dus een gratis.Nou mijn hoela je krijgt in
Nederland niks gratis ze zetten er gewoon de adviesprijs op die nog nooit
door iemand betaald is.Dus laat iedereen in zijn waarde en reageer niet
als je het kul vind of kom anders met een oplossing want het is tegenwoordig
gewoon een probleem dat er wat anders inzit als er op staat.
Tegenwoordig wordt je bij iedereen belazerd vooral de laatste tijd
Drie halen twee betalen dus een gratis.Nou mijn hoela je krijgt in
Nederland niks gratis ze zetten er gewoon de adviesprijs op die nog nooit
door iemand betaald is.Dus laat iedereen in zijn waarde en reageer niet
als je het kul vind of kom anders met een oplossing want het is tegenwoordig
gewoon een probleem dat er wat anders inzit als er op staat.
-
Zet op het pak gewoon groot 4 + 2 ijsjes... doe er een afbeelding bij met vier grote ijsjes en twee kleintjes. Klaar is kees.
Dan weet iedereen gewoon waar hij aan toe is.
In plaats van (eenmalig) de koper te misleiden.
Want zo n geintje gebeurt je natuurlijk maar 1 keer..>>> de volgende keer houd je er rekening mee als je ijsjes voor zes personen wilt kopen...
Dan weet iedereen gewoon waar hij aan toe is.
In plaats van (eenmalig) de koper te misleiden.
Want zo n geintje gebeurt je natuurlijk maar 1 keer..>>> de volgende keer houd je er rekening mee als je ijsjes voor zes personen wilt kopen...
Misschien zijn die kleintjes wel 2x zo lekkerplumber schreef:Geloof niet dat het bij de TS gaat over die kleine en grote ijsjes.
-
Misschien zijn die grote wel 2300x zo lekker.sephora30 schreef:
Misschien zijn die kleintjes wel 2x zo lekker
Zeker is dat je stelling nooit kan kloppen...meer is op zijn minst altijd langer lekkerder.
Eerst de ijsjes eten dan oordelen he
-
Jaaaa jij krijgt een klein ijsje.sephora30 schreef:Eerst de ijsjes eten dan oordelen he
Moet wel, want wij eten de grote al op.