| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onbeleefde actie van Procter & Gamble
Onbeleefde actie van Procter & Gamble
Wij kregen een pakketje toegestuurd van Procter & Gamble, met schreeuwende letters: Zij heeft MIJN HAAR...haar VADERS MOND... maar WAAR KOMEN IN HEMELSNAAM haar BUIEN vandaan?
In het pakketje een aantal monsters met tampons en maandverband. Dit alles werd ons toegestuurd omdat onze dochter 13 jaar geworden was.
Met dit soort flauwekul wordt je heel hard met de neus op de feiten gedrukt, dat je in heel veel databanken staat. Dat dat zo is, weet je eigenlijk wel, maar dat het zulke onbeschofte reclamecampagnes teweeg brengt, had ik niet verwacht.
In het vervolg kijk ik wel uit welke gegevens ik waar achterlaat. Ik ben heel kwaad op P&G, en dat heb ik ze in een brief ook heel erg duidleijk gemaakt.
In het pakketje een aantal monsters met tampons en maandverband. Dit alles werd ons toegestuurd omdat onze dochter 13 jaar geworden was.
Met dit soort flauwekul wordt je heel hard met de neus op de feiten gedrukt, dat je in heel veel databanken staat. Dat dat zo is, weet je eigenlijk wel, maar dat het zulke onbeschofte reclamecampagnes teweeg brengt, had ik niet verwacht.
In het vervolg kijk ik wel uit welke gegevens ik waar achterlaat. Ik ben heel kwaad op P&G, en dat heb ik ze in een brief ook heel erg duidleijk gemaakt.
Re: Onbeleefde actie van Procter & Gamble
Wat is er dan precies onbeleefd aan? En waarom mogen ze jou dit niet toesturen?
Vanaf het moment dat je geboren wordt sta je in diverse databestanden en daar kom je niet meer uit ook.
Vanaf het moment dat je geboren wordt sta je in diverse databestanden en daar kom je niet meer uit ook.
Beste jfpm,
Heb je er ook al eens over nagedacht hoe je in die databanken terecht gekomen bent???????
Is het dan niet beter om eerst even de hand in eigen boezem te steken voor dat je boos wordt op P&G??????
Heb je er ook al eens over nagedacht hoe je in die databanken terecht gekomen bent???????
Is het dan niet beter om eerst even de hand in eigen boezem te steken voor dat je boos wordt op P&G??????
-
woman4life
ja ieks het is toch ook te gek om nog maar aan maandverband en aan tampons te denken nu als je 13 word
nee dit kan echt niet nee
wanneer dacht jij je kind er mee te confronteren ?
sommige mensen zla ik wel nooit snappen en wat zullen ze lachen bij p&g om die mail
je komt er niet zomaar in terecht inderdaad wat nak zegt
nee dit kan echt niet nee
wanneer dacht jij je kind er mee te confronteren ?
sommige mensen zla ik wel nooit snappen en wat zullen ze lachen bij p&g om die mail
je komt er niet zomaar in terecht inderdaad wat nak zegt
Proctor & Gamble haalt gegevens uit haar eigen databank. Als je hierin voorkomt, heb je dus ooit met een prijsvraag of een informatie-aanvraag van een ander P&G product meegedaan. Om dit te voorkomen, kun je beter helemaal niet meedoen met prijsvragen, of je er gewoon niet zo druk om maken.
-
particulier
Valt nog mee: Ik kreeg een Pabo erotiekcatalogus op mijn 18e in de bus. Leg dan je moeder maar eens uit dat je die niet besteld hebt 
Ha ha dat lijkt me een stuk vervelender inderdaad. Hoe heb je je er uit gered?
-
Captain Pervert
Hehe, ik vind het wel een geestige actie van P&G. Als ouder zou ik er wel om kunnen lachen.
Ik wed trouwens dat je niet zo had gereageerd (brief sturen???) wanneer het een willekeurige andere reclameactie was geweest, maar wanneer er een taboe wordt aangeroerd (had je je dochter trouwens al wel voorlichting gegeven wat menstruatie betreft?) is het mis.
Dergelijke boze reacties kan ik me voorstellen van iemand die Amish is, maar in Nederland vind ik het niet passend.
Ik wed trouwens dat je niet zo had gereageerd (brief sturen???) wanneer het een willekeurige andere reclameactie was geweest, maar wanneer er een taboe wordt aangeroerd (had je je dochter trouwens al wel voorlichting gegeven wat menstruatie betreft?) is het mis.
Dergelijke boze reacties kan ik me voorstellen van iemand die Amish is, maar in Nederland vind ik het niet passend.