LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ook bij Algemeen Dagblad administratieve puinhoop

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
vrijheid8

Ook bij Algemeen Dagblad administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door vrijheid8 »

Nog niet zolang geleden plaatste ik deze bijdrage:
Waarschuwing: Halfjaarabonnement AD voor 14,95
Op dit moment gaat de zesde maand in van het halfjaarabonnement voor 6 keer 14,95 euro.
Het blijkt echter dat bij meerdere abonnees van deze actie de zesde termijn opeens 22,95 wordt ingehouden in plaats van 14,95.
Telefonisch contact opgenomen. Diverse verklaringen worden opgeworpen zoals niet opgezegd, nieuwe termijn is al ingegaan enz. Naar de klant met zijn rechtmatige standpunt wordt niet geluisterd.
Nee, men kan er niks aan doen. "zo staat het in het systeem".
Uit klein onderzoek blijkt dit bij meerdere abonnee houders te zijn gebeurd.
Mijn advies is de laatste betaling te storneren omdat blijkt dat dit een structureel probleem is bij de administratie van het Algemeen Dagblad?
Goed, maar eens een fax gestuurd. En zowaar, een brief met sorry, foutje enz. We zullen opnieuw overgaan tot incasso maar dan met goede bedrag. U krijgt dan 2 dagen extra de krant ter compensatie. Dus 16 keer i.p.v. 14 keer :?
Opeens heeft een maand 14 dagen?
De dag daarop een aanmaning uit de niet te stoppen automatische machines. Had schijnbaar net die andere brief gemist :oops:

En ja hoor, halverwege de maand stopt de bezorging. Twee keer online nabezorg verzoek ingediend maar zoals helaas te verwachtten was, niks meer gehoord of gezien.
Heb netjes eergisteren dan maar 7,50 euro overgemaakt. De helft van de termijn bedient dan ook recht op de helft. Niet waar?

Komt er net een brief van Intrum Justitia binnen meteen sommatie. Leuk, daar hou ik wel van. Altijd spannend.
Heb maar weer een fax naar het AD gestuurd met het verzoek of ze de administratieve puinhoop kunnen opruimen.
Wordt vervolgd....... :lol:

MAXIEM

Re: Ook bij Algemeen Dagblad administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door MAXIEM »

vrijheid8

Toch moet je wel even op de brief van Intrum Justitia reageren en voor zover mij bekend zijn dat horzels in het kwadraad.

Sukses, Maxiem.

vrijheid8

Re: Ook bij Algemeen Dagblad administratieve puinhoop

Ongelezen bericht door vrijheid8 »

Het is op zich een rare brief voor een incasso tent.
6 hele dagen onderweg geweest gezien datum op brief. Verzoek om contact op te nemen met het AD :?:

Volgens mij komt dit uit de automatische aanmaningsmachine. gewoon domweg volledig geautomatiseerd zodat niemand in de gaten heeft welke 'goodwill' in de prullenbak wordt gegooid.

Heb fax verstuurd en wacht rustig af. Bedankt voor je support :D

Gesloten