Een paar jaar geleden een abonnement op Tips & Trucs genomen.
Kreeg daar een GRATIS HCC lidmaatschap bij.
Ik heb mijn abonnement op Tips & Trucs opgezegd.
Nu krijg ik een factuur voor het lidmaatschap van HCC, waarom ik nooit gevraagd heb.
Als een bedrijf zo aan zijn geld moet komen, dan is het een zielige toko.
IK ZAL NOOIT BETALEN
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgedrongen abonnement vanuit HCC
Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC
Dan heb je eind vorig jaar ook lekker goed op je post gelet! Hierover heb je minimaal een stuk of 3 aankondigingen gekregen, waarin alles werd uitgelegd. Bovendien heb je de eerste HCC factuur al begin dit jaar gekregen als het goed is. Dus ofwel is je administratie een zooitje, of je zit hier een beetje uit je nek te zwammen...
-
- Contacteer:
Re: Opgedrongen abonnement vanuit HCC
pbarendse - 4 berichten om precies te zijn.
Ik heb, juist vanwege deze splitsing het abbo op tips & trucs opgezegd (per email en fax) en van de HCC (ook per email en fax).
Na de tweede aankondiging heb ik dit gedaan, met uitleg waarom - het is verwerkt, heb 2 bevestigingen gehad - en per 1-1-09 was het over.
m.i. is er dan ook geen sprake van oplichting - maar slordigheid gebruiker, of een hele beroerde postbode.
Ik heb, juist vanwege deze splitsing het abbo op tips & trucs opgezegd (per email en fax) en van de HCC (ook per email en fax).
Na de tweede aankondiging heb ik dit gedaan, met uitleg waarom - het is verwerkt, heb 2 bevestigingen gehad - en per 1-1-09 was het over.
m.i. is er dan ook geen sprake van oplichting - maar slordigheid gebruiker, of een hele beroerde postbode.