LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] oranjeshirt bij heinekn

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bejetomi

oranjeshirt bij heinekn

Ongelezen bericht door bejetomi »

afgelopen week heb ik een kist heineken gekocht bij albert heijn op de helftheuvelpassage in den bosch, nu zat daar GEEN oranje shirt en karton bij voor een rugnummer, ik heb hierover geklaagd bij de ah servicedesk en dit is hun antwoord:De T-shirts actie is landelijk bepaald door Heineken en ook toegevoegd aan de kratten Heineken die zij hebben gedistribueerd.
Helaas zijn de T-shirts nu op bij Heineken. Heineken heeft helaas per abuis vandaag nog een landelijke advertentie geplaatst voor het EK t-shirt.Dit betreft een op=op actie.

Dit is een vreemd antwoord want in iedere winkel waar je komt zit er een shirt en karton voor een rugnummer bij.

Nu heb ik ook een e-mail gestuurd naar heineken en kan daar wel een shirt met rugnummer krijgen, als ik de kassabon opstuur.
ik heb wel een kassabon maar door een fout van de kassiere staat er een kist amstel op.

graag een reaktie

Linoge

Re: oranjeshirt bij heinekn

Ongelezen bericht door Linoge »

bejetomi schreef: Dit is een vreemd antwoord want in iedere winkel waar je komt zit er een shirt en karton voor een rugnummer bij.
Dan had je dat kratje dus bij iedere winkel waar je komt moeten kopen. Je kan vrij duidelijk zien of er een shirt in dat krat zit. Daar kom je dus niet thuis onverwacht achter. Je hebt dat krat bij AH in de aanbieding gekocht, zodat je een krat Heineken kocht dat een stuk goedkoper was. Bijkomstig nadeel was dus wel, dat er in de kratten van de actie geen shirt zat, zoals je zeer duidelijk kon zien, dus wat heb je nu dan nog te klagen?

amy-visser

Ongelezen bericht door amy-visser »

bejetomi schreef:
Nu heb ik ook een e-mail gestuurd naar heineken en kan daar wel een shirt met rugnummer krijgen, als ik de kassabon opstuur.
ik heb wel een kassabon maar door een fout van de kassiere staat er een kist amstel op.

graag een reaktie

Hoe kan ze nou amstel aan slaan als je heineken heb?
Ze scant toch gewoon een flesje?

WillemLW

Ongelezen bericht door WillemLW »

Heineken is pisbier, maar eigenlijk ken je het helemaal geen bier noemen. Het is goedkope limonade. Beter koopt iedereen echt bier! Een echte vent drinkt geen Heineken.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Over smaak valt niet te twisten. Maar ik ben het wel met je eens willemLW :lol:

Heb ze gister ook bij de plus zien staan, was zeer duidelijk te zien of er wel of geen shirt in zat. Daarnaast dat met die kassabon is dan wel extra jammer, temeer omdat amstel niet in de aanbieding is en heineken wel.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Ik vrees dat we de komende weken heel veel geklaag krijgen van volwassen mensen die hun oranje speledingetje niet hebben gekregen. Op zich wel een goed teken: als dit de problemen in ons leven zijn kunnen we alleen maar concluderen dat we het hartstikke goed hebben in Nederland.

Linoge

amy-visser schreef: Hoe kan ze nou amstel aan slaan als je heineken heb?
Ze scant toch gewoon een flesje?
Er zat toevallig 1 flesje Amstel in een krat Heineken.

grun

Ongelezen bericht door grun »

amy-visser schreef:Hoe kan ze nou amstel aan slaan als je heineken heb? Ze scant toch gewoon een flesje?
Dat kan, maar de cassiere kan ook gewoon een code op haar toetsenbordje intikken, dus dan scant ze helemaal niks. Dat gebeurt vaak als je 6 grote flessen frisdrank koopt, die zitten meestal geseald in krimpfolie. Dus de klant hoeft alleen maar te vermelden wat er in het karretje zit en de cassiere tikt een code in. Misschien is dat bij kratjes en/of andere grote of zware artikelen ook wel zo.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

bij bavaria het leuke jurkje...bij de appie...

Rinus M

Ongelezen bericht door Rinus M »

Laat ik mijn gal ook maar ff spugen over dit onderwerp.
Ik drink al 25 jaar Heineken, met veel plezier :D :D . Nu met deze actie had ik ook wel belang bij zo'n shirt, het nadeel is dat de shirts maar tot XXL gaan. Dus een mail gestuurd met de vraag of ze niet grotere maten kunnen bestellen/laten maken, ik zal wel niet de enige met dit probleem zijn. Het antwoord was................ dit kunnen we niet. Ik kon er online wel één bestellen met maat XXL en aan de muur hangen.
In mijn ogen een onnozele :x reactie van de medewerkster, (zal haar naam niet noemen).

Ik ben nu uit principe overgestapt op Hertog-Jan, nu drink ik een echt biertje.

Groet,
Rinus

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Rinus M schreef:Laat ik mijn gal ook maar ff spugen over dit onderwerp.
Ik drink al 25 jaar Heineken, met veel plezier :D :D . Nu met deze actie had ik ook wel belang bij zo'n shirt, het nadeel is dat de shirts maar tot XXL gaan. Dus een mail gestuurd met de vraag of ze niet grotere maten kunnen bestellen/laten maken, ik zal wel niet de enige met dit probleem zijn. Het antwoord was................ dit kunnen we niet. Ik kon er online wel één bestellen met maat XXL en aan de muur hangen.
In mijn ogen een onnozele :x reactie van de medewerkster, (zal haar naam niet noemen).

Ik ben nu uit principe overgestapt op Hertog-Jan, nu drink ik een echt biertje.

Groet,
Rinus
Dit is beleid. Biermerken willen namelijk helemaal niet geassocieerd worden met XXXL

( Net zoals het Astma fonds geen advertentie wil van Marlboro of GroneLinks niet gesponsord wil worden door Hummer )

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

WillemLW schreef:Heineken is pisbier, maar eigenlijk ken je het helemaal geen bier noemen. Het is goedkope limonade. Beter koopt iedereen echt bier! Een echte vent drinkt geen Heineken.
Sinds wanneer kunnen ze in Nederland een fatsoenlijk biertje brouwen dan?
Bij heel veel biertesten eindigt Heineken bijna altijd in de onderste regionen.
Het enigste merk wat nog een klein beetje naar bier smaakt is Amstel.
Komt bij de meeste testen ook als 1e uit de bus.

Maar ik ben blij dat ik over 2 weken weer echt bier ga drinken.
ik verheug me al op een koele Klaster , Staropramen , Pilsner Urquel , Budweiser etc!!
Ja, die Tsjechen weten wel hoe ze een lekkere pint moeten brouwen :D .
En.....slechts 0,80 euro voor een halve liter in de plaatselijke kroeg 8) .

Linoge

hawkwind schreef: Het enigste merk wat nog een klein beetje naar bier smaakt is Amstel.
Komt bij de meeste testen ook als 1e uit de bus.
Jij hebt er erg veel verstand van. Amstel is Heineken met een extra schepje suiker.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Leo The Emperor schreef:( Net zoals het Astma fonds geen advertentie wil van Marlboro of GroneLinks niet gesponsord wil worden door Hummer )
En daarom ging mevrouw halsema na de verkiezingen maar weer vrolijk in een oude barrel van een mercedes rijden ver voor het tijdperk van de roetfilters.

Rick29

Ongelezen bericht door Rick29 »

GJvdZ schreef:Ik vrees dat we de komende weken heel veel geklaag krijgen van volwassen mensen die hun oranje speledingetje niet hebben gekregen. Op zich wel een goed teken: als dit de problemen in ons leven zijn kunnen we alleen maar concluderen dat we het hartstikke goed hebben in Nederland.

helemaal mee eens, pfff waar gaat het over. . . .

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Omdat de Heineken T Shirts op waren zag ik diverse Puber Jongens een Jurkje droegen en een ander merk bier dronken...

Meiden werden gek want ze waren uitverkocht....
Dus hoe gek wil je Nederland krijgen als zelfs jongens een Jurkje in V dress gaan dragen?

Gesloten