LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overheid is iedere Nederlandse burger €2500 schuldig

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Lampje1

Overheid is iedere Nederlandse burger €2500 schuldig

Ongelezen bericht door Lampje1 »

[Link door Moderator verwijderd]
Via Facebook wordt de link verspreid.
Via de link zou je een video kunnen openen als je hem deelt en hierin een voorbeeldbrieven vinden om €2500 terug te vragen aan de overheid.
Helaas is de video niet af te spelen na delen en de mensen die positieve reacties hebben gegeven, niet te vinden op Facebook . Ook heb ik de belastingdienst gebeld en zij weten nergens van.
Wie heeft dit ook en welke gevolgen heeft het delen op Facebook?

sjohie

Re: Overheid is iedere Nederlandse burger €2500 schuldig

Ongelezen bericht door sjohie »

Lampje1 schreef: link verwijderd
Via Facebook wordt de link verspreid.
Via de link zou je een video kunnen openen als je hem deelt en hierin een voorbeeldbrieven vinden om €2500 terug te vragen aan de overheid.
Helaas is de video niet af te spelen na delen en de mensen die positieve reacties hebben gegeven, niet te vinden op Facebook . Ook heb ik de belastingdienst gebeld en zij weten nergens van.
Wie heeft dit ook en welke gevolgen heeft het delen op Facebook?
Los van wat er op de webpagina waar dat filmpje op staat ,allemaal aan spyware etc kan draaien, kan de plaatser van content op facebook, afhankelijk van de privacy instellingen van delers/likers, met hún gegevens ook weer van alles doen. Als je je emailadres openbaar hebt staan op facebook, lijkt het me bijvoorbeeld plausibel dat de poster van dat filmpje die kan zien, en dus kan doorverkopen aan spammers etc.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

En dan vragen mensen zich altijd weer af waar al die malware vandaan komt. "Ik heb helemaaal niets geinstalleerd...."

djoekie25

Ongelezen bericht door djoekie25 »

Ik zag hem ook staan en klikte erop en toen kreeg ik een pagina error 404 geloof ik. Weet niet of er bij mij nu wat gebeurd is

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

djoekie25 schreef:Ik zag hem ook staan en klikte erop en toen kreeg ik een pagina error 404 geloof ik. Weet niet of er bij mij nu wat gebeurd is
Ik had al zo'n idee dat u niet helemaal wist wat er gebeurd was - deze post is bijna een jaar oud! Vooral doorgaan met klikken op alles wat los en vast zit, uitstekend plan!

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

newmikey schreef:
djoekie25 schreef:Ik zag hem ook staan en klikte erop en toen kreeg ik een pagina error 404 geloof ik. Weet niet of er bij mij nu wat gebeurd is
Ik had al zo'n idee dat u niet helemaal wist wat er gebeurd was - deze post is bijna een jaar oud! Vooral doorgaan met klikken op alles wat los en vast zit, uitstekend plan!
Helemaal mee eens, gewoon doen. Het stond op Facebook toch (ooit) dus dan moet het wel goed zijn :mrgreen:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

De staats schuld is vele malen hoger!
Maar mijn pensioen fonds heeft ook iets in kan waar ik alleen meer uit kan krijgen als ik meer dan 87 jaren oud zou worden!

Als je dit geld terug wilt, word werkloos en vraag bijstand aan, binnen 2 maanden op jou rekening en niet klagen over verdere gevolgen!

Maar mijn zoon, in 18 jaren heel veel kinderbijslag gekregen, nu studie financiering met OV kaart.....
En wanneer gaat hij die schuld nu eindelijk eens terug betalen via belasting betalen?

Begrijpt U het nog of hangt het van de manier van rekenen af?
Na 40 jaren werken heb ik recht op WW en bijstand... maar gelukkig loop ik deze rechten lekker mis!
Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt, en die €2500,-, deel de huidige staats schulden eens door 17 miljoen personen?

Gesloten