LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PHILIPS kent eigen acties niet!
PHILIPS kent eigen acties niet!
Onlangs bij de Blokker (31-08-2013) een scheerapparaat gekocht bij Blokker van het merk Philips. In de doos zat een leuke actie voor een jaar extra garantie als je het product registreerde. Echter niets te vinden dus contact gezocht met de klantenservice van Philips.
Echter ze kennen de actie niet. Doodleuk zeiden ze (chatte ene Joe) dat ik de verkeerde informatie heb gekregen van de winkel. Ik zeg die informatie zat in de DOOS! Nee sorry meneer ik kan niks voor u doen. En daarmee moest ik het doen. Niks geen andere compensatie. Dat was de service??? van PHILIPS!!
Echter ze kennen de actie niet. Doodleuk zeiden ze (chatte ene Joe) dat ik de verkeerde informatie heb gekregen van de winkel. Ik zeg die informatie zat in de DOOS! Nee sorry meneer ik kan niks voor u doen. En daarmee moest ik het doen. Niks geen andere compensatie. Dat was de service??? van PHILIPS!!
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
En wat zei Blokker toen U daar natuurlijk terugging om verhaal te halen?
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Niks natuurlijk want die bon voor 1 jaar extra garantie zit in de doos van Philips zelf.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Of ging het hier om een oude opgekochte partij met een actie die al lang voorbij is? Stond er op de bon een datum vermeld?
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Die stond er niet op. Ik kon mij registeren en zo een jaar extra garantie krijgen. Dan zegt Philips ook nog dat ze die actie überhaupt niet kennen. Stuitend als je zelf maakt.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Heb je geen kopie van die actie naar Philips opgestuurd? Dan kunnen ze er toch helemaal niet omheen?
-
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 19 sep 2011 11:23
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Hi PJ66,
Ik ben verbaasd dat de klantenservice hier niet van op de hoogte is. Het registreren van de deelnemende scheerapparaten gaat via de MyPhilips pagina op onze website (link hieronder). Wanneer je daar het serienummer invoert en een scan of kopie van het aankoopsbewijs upload, krijg je een 'contractnummer' waarmee we de verlengde garantie kunnen terugvinden.
Zou je mij via een privebericht je mailadres door kunnen geven? Op deze manier kan ik de chatgeschiedenis vinden en de klantenservice op de hoogte brengen.
Excuses voor het ongemak en de frustratie. Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Voor het registreren moet je eerst een account aanmaken op MyPhilips en daarna het juiste product kiezen:
https://secure.philips.nl/myphilips/lan ... stid=55684
Met groet,
Jeroen
Philips Webcare
Ik ben verbaasd dat de klantenservice hier niet van op de hoogte is. Het registreren van de deelnemende scheerapparaten gaat via de MyPhilips pagina op onze website (link hieronder). Wanneer je daar het serienummer invoert en een scan of kopie van het aankoopsbewijs upload, krijg je een 'contractnummer' waarmee we de verlengde garantie kunnen terugvinden.
Zou je mij via een privebericht je mailadres door kunnen geven? Op deze manier kan ik de chatgeschiedenis vinden en de klantenservice op de hoogte brengen.
Excuses voor het ongemak en de frustratie. Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Voor het registreren moet je eerst een account aanmaken op MyPhilips en daarna het juiste product kiezen:
https://secure.philips.nl/myphilips/lan ... stid=55684
Met groet,
Jeroen
Philips Webcare
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Plezier met een scheerapparaat? Dat is toch meer een noodzakelijk kwaad? Of mis ik enkele toepassingsmogelijkheden?PhilipsCare_NL schreef:Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
GJvdZ schreef:Plezier met een scheerapparaat? Dat is toch meer een noodzakelijk kwaad? Of mis ik enkele toepassingsmogelijkheden?PhilipsCare_NL schreef:Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
-
- Berichten: 32323
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Jawel, je zoon van 6 kan hem, als hij vochtbestendig is, als microfoon onder de douche gebruiken terwijl hij 'vader Jakob' door het huis heen galmt.GJvdZ schreef:Plezier met een scheerapparaat? Dat is toch meer een noodzakelijk kwaad? Of mis ik enkele toepassingsmogelijkheden?PhilipsCare_NL schreef:Ik hoop dat je wel met plezier gebruik kan maken van je scheerapparaat!
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Aanmelden en registeren gaat ook totaal niet bij Philips lekker is dat.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Inmiddels heb ik de klacht gemeld bij KLACHTENKOMPAS. Ben benieuwd!
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
PHLILIPS blijft in gebreken!!
-
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 05 apr 2013 00:06
- Locatie: Gronau
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Dat ligt niet aan Philips. Ik heb net probleemloos een account aangemaakt.PJ 66 schreef:Aanmelden en registeren gaat ook totaal niet bij Philips lekker is dat.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Gefeliciteerd pffffffffffff
Heb jij geluk zeg jeetje want een kul antwoord.
Heb jij geluk zeg jeetje want een kul antwoord.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Waarom is dat een kul antwoord ? Geeft in ieder geval aan dat het niet zo zeker is dat het aan de Philips website ligt. Heb je het nog eens geprobeerd recentelijk ?Heb jij geluk zeg jeetje want een kul antwoord.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Talloze keren. Zelfs een nieuw account aangemaakt. Maar het gaat zo slecht met de service nu dat het nu niet meer alleen daar aan ligt.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Wij hebben toevallig net ook een scheerapparaat met extra garantie gekocht. Account aanmaken en gegevens voor de extra garantie invoeren ging eenvoudig.
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Die koop je niet die krijg je erbij. Maar goed ze willen het oplossen. Wacht nog even.
-
- Berichten: 517
- Lid geworden op: 27 feb 2013 20:21
Re: PHILIPS kent eigen acties niet!
Heel tof dat ze 't nog willen regelen, want je bent echt compleet onbeleefd. Tegen de mensen hier en tegen Philips. Wat wil je? Smartengeld? Ik kan me best voorstellen dat het vervelend is als ze je bij de klantenservice zo afwijzen, maar dit is wel érg overtrokken.