LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips slaat de plank mis

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
libo1949

Philips slaat de plank mis

Ongelezen bericht door libo1949 »

Philips had een actie dat je 50 euro terug zou krijgen voor een Lumea. Dat loopt dus hopeloos mis. Zie onderstaande brief:

Geachte heer,

Helaas voel ik me genoodzaakt me tot u te wenden. Maar ik ben boos en voel me geschoffeerd door uw medewerkers die zich Klanten Service durven te noemen.
Op 30 mei hebben we een Lumea Comfort gekocht in Philips Myshop. Er liep toen een actie dat we 50 euro zouden terugkrijgen. Ik heb me na de aankoop via internet geregistreerd en op 8 juni kreeg ik een mail van een van uw medewerkers om informatie te sturen (kopie van aankoopbewijs, barcode ect). Ik heb dit direct per post verstuurd. Ik heb gelukkig een kopie gemaakt en voeg deze toe. Wat een gedoe trouwens; waarom geeft u die 50 euro niet gelijk als korting; het zou u mij volgens mij veel kosten besparen, maar dat terzijde. In die mail stond ook dat het wel 4 weken kon duren voordat de 50 euro zou worden overgemaakt.
Vorige week kwamen we van vakantie terug en was die 50 euro nog steeds niet overgeschreven. Ik heb Myshop gemaild die antwoordde dat ik de Philips Klantenservice moest bellen. Je moet dan ook nog 50 cent per gesprek voor betalen. Wat een service………………
Ik heb op 12 augustus contact gehad met uw medewerker. Het was een zeer onaangenaam gesprek. Hij gaf aan dat ik een email ontvangen zou hebben met de mededeling dat de barcode ongeldig was. Ik heb die mail nooit ontvangen, maar [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] was heel stellig: “wij hebben hem verstuurd, dus heeft u die mail ontvangen”. Ik bewaar al mij mails en ik heb deze niet kunnen vinden. Vervolgens kreeg ik het verzoek om die barcode nog maar een keer op te sturen. Misschien kunt u regelen dat er voortaan 2 barcodes op de verpakking worden geplakt voor het geval dat er iets misgaat. Na een lang en onaangenaam gesprek gaf [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan dat hij het met zijn baas zou opnemen en raadde mij aan om een foto van het serienummer te maken en dit te mailen naar [email protected].
Een paar uur later werd ik teruggebeld met de mededeling dat de actie is verlopen en dat we dus niet meer konden meedoen. Op mijn antwoord dat we dus “naar ons geld konden fluiten” was zijn antwoord dat dat mijn woorden waren en niet de zijne. Hij had mijn case besproken met zijn chef en hun conclusie was dat ik die mail wel gekregen had en het verder mijn probleem was. Op mijn vraag of ik kon worden doorverbonden naar zijn baas wilde hij niet ingaan. Ook wilde hij de naam van zijn baas niet geven.
Ik heb jaren een business binnen Philips geleid en heb mijn medewerkers altijd op het hart gedrukt dat hun salaris maar door één instantie wordt betaald en dat is uiteindelijk de Klant. Blijkbaar zijn deze normen inmiddels vervaagd. Ik ben zeer teleurgesteld door deze gang van zaken. We overwegen om een espressoapparaat te kopen en twijfelden tussen Philips en DiLonghi, maar die twijfel is inmiddels over. Dilonghi dus.
Ik heb 35 jaar voor Philips gewerkt en ik schaam me dat uw bedrijf zo is weggezakt.

Met vriendelijke groeten

Libo

Kopie: aankoopbewijs en barcode
Laatst gewijzigd door Radar op 13 aug 2014 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd

bprosman

Re: Philips slaat de plank mis

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb 35 jaar voor Philips gewerkt en ik schaam me dat uw bedrijf zo is weggezakt.
Als dat echt zo is weet je vast "Intern" de weg nog wel. Of neem contact op met "Rob van Tuijl".

Overigens is het DElonghi.

prem

Ongelezen bericht door prem »

U hebt gehandeld met service bureau Jansen, zij werken in opdracht van Philips zo ver ik weet,
http://www.servicebureau.nl/#Home/default
Bel ze eens op hun 040 nummer zou ik zeggen.
Kleine tip van een ondernemer: hoog van de toren blazen werkt meestal averechts en resultaten uit uw verleden draagt meestal ook niks bij.

mika21

Ongelezen bericht door mika21 »

Veel geld of niet: het komt allemaal wel pruimerig en zeurderig en gefrustreerd over. Een nette brief ,korte brief met evt. "bewijsmateriaal" komt beter over.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 aug 2014 16:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: off-topic.

madfred

Ongelezen bericht door madfred »

snuffel1 schreef: de originele barcode (dus geen kopie) en een uitdraai van de bevestigingsmail. U heeft wel de meest moeilijke weg bewandeld want de bewijzen uploaden had ook gekund maar terzijde.
Hoe wil je de originele barcode uploaden?

Gesloten