In augustus kocht ik een nieuwe Philips stofzuiger. Bij de stofzuiger zat de actie, gratis stofzuigerzakken/filters en geurkorrels. Je moest de bon opsturen samen met een formulier te downloaden vanaf de Philips site.
Helaas tot op heden nog steeds niets vernomen. Na al een aantal mailtjes te hebben gestuurd enkel de reactie gekregen dat de mail niet binnen de behoorde tijd was beantwoord en zij ervan uitgingen dat mijn vraag reeds was beantwoord........ Reply-en werkt niet dus wederom een mail verstuurd met de inhoud van de vorige mail er weer in vermeld. M.a.w. dat ik nu al wel heeeel lang wacht op antwoord van de Philips. Ik vind het schandalig.
Bellen kan uiteraard ook, maar dat kost je dan weer 0,20 cm. en voordat je dan eens iemand te spreken krijgt...............
Slechte zaak van Philips! Nog meer mensen met deze ervaring?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] philips stofzuigerzakker actie
Re: philips stofzuigerzakker actie
Mijn ervaring met de actie's van Philips is dat het wel eens 3 maanden kan duren voor je de spullen in huis hebt.
Heb een keer een MP3 speler bij een zonnebank gekregen en heb daar meer dan 3 maanden op moeten wachten.
Soms is een actie zo succesvol dat de voorraad op is en dan is het wachten geblazen.
Is misschien hier ook het geval.
Heb een keer een MP3 speler bij een zonnebank gekregen en heb daar meer dan 3 maanden op moeten wachten.
Soms is een actie zo succesvol dat de voorraad op is en dan is het wachten geblazen.
Is misschien hier ook het geval.