Hallo,
Heden een brief ontvangen van de Postcodeloterij waarin zij meedeelt dat rond 27 april a.s. € 5,25 van mijn rekening wordt afgeschreven tenzij ik voor deze datum reageer dat ik het niet kan. Kan de Postcodeloterij ongevraagd dit bedrag van mijn rekening afschrijven als er geen machtiging tegenover staat?? Bovendien staat er in de brief als je niet kunt deelnemen i.p.v. wilt deelnemen dan moet je reageren wat dan ook weer € 0,15 /min kost. Dit doet me denken aan brieven met de kleine lettertjes waarin staat dat als je het er niet mee eens bent, je voor die en die datum gereageerd moet hebben, anders zit je eraan vast. Al met al een zeer onbeschofte en autoritaire brief waardoor ik heb besloten met onmiddellijke ingang de automatische machtiging op te heffen en de Postcodeloterij voor altijd gedag te zeggen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postcodeloterij
Re: Postcodeloterij
Dit is al het vijfde topic over hetzelfde, dat ik in deze rubriek tegenkom. Kunnen jullie GVD niet eens een keer de zoekfunctie gebruiken, of maken jullie met opzet een forum als dit onleesbaar?
Wanneer jullie maar raak posten kan ik me best voorstellen dat jullie het reglement van die loterijen helemaal niet hebben doorgenomen. Want daar staat het duidelijk in, dat men zicht het recht voorbehoudt incidenteel met extra trekkingen te komen. Jullie hebben daar zelf voor getekend.
Maar als je nou te beroerd bent even de kleine lettertjes te lezen......
Wanneer daarin in het kleinst mogelijke lettertype had gestaan: wanneer je dit en dit telefoonnummer belt, en je leest het reglement eens goed door, krijg je zomaar 200 euro op je rekening gestort, wedden dat jullie allemaal die kleine lettertjes zouden hebben gelezen (ik ook, hoor....)
Wanneer jullie maar raak posten kan ik me best voorstellen dat jullie het reglement van die loterijen helemaal niet hebben doorgenomen. Want daar staat het duidelijk in, dat men zicht het recht voorbehoudt incidenteel met extra trekkingen te komen. Jullie hebben daar zelf voor getekend.
Maar als je nou te beroerd bent even de kleine lettertjes te lezen......
Wanneer daarin in het kleinst mogelijke lettertype had gestaan: wanneer je dit en dit telefoonnummer belt, en je leest het reglement eens goed door, krijg je zomaar 200 euro op je rekening gestort, wedden dat jullie allemaal die kleine lettertjes zouden hebben gelezen (ik ook, hoor....)
Re: Postcodeloterij
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie