LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijzen keihard omhoog richting Sint en Kerst
Prijzen keihard omhoog richting Sint en Kerst
De laatste tijd heb ik de prijzen goed in de gaten gehouden. En wat valt op. Hoe meer we richting Sint en Kerst gaan/gingen hoe harder gingen de prijzen omhoog. Zo kostte een maand geleden nog een handmixer van Philips 39.95. Voor die prijs wordt hij nu nergens meer geleverd en ligt ie op 49.95 en 59.95.
We worden hier met zijn allen weer vreselijk belazerd. En in plaats van boetes uit te delen aan fabrikanten zoals Philips laatst zouden ze de producten extra omlaag moeten brengen als straf voor deze kartels. Een boete heeft geen zin. Schiet de klant nergens mee op. Geldt voor alles. Klant is de dupe en het bedrijf krijgt een boete die ze toch weer op de klant gaan verhalen. Lood om oud ijzer.
We worden hier met zijn allen weer vreselijk belazerd. En in plaats van boetes uit te delen aan fabrikanten zoals Philips laatst zouden ze de producten extra omlaag moeten brengen als straf voor deze kartels. Een boete heeft geen zin. Schiet de klant nergens mee op. Geldt voor alles. Klant is de dupe en het bedrijf krijgt een boete die ze toch weer op de klant gaan verhalen. Lood om oud ijzer.
Re: Prijzen keihard omhoog richting Sint en Kerst
Dat is helaas geen nieuws, is al jaren zo.PJ 66 schreef:De laatste tijd heb ik de prijzen goed in de gaten gehouden. En wat valt op. Hoe meer we richting Sint en Kerst gaan/gingen hoe harder gingen de prijzen omhoog. Zo kostte een maand geleden nog een handmixer van Philips 39.95. Voor die prijs wordt hij nu nergens meer geleverd en ligt ie op 49.95 en 59.95.
Ik ga de kerst afwachten en kijken hoe duur ie dan is...Weten we gelijk dat we niks meer moeten kopen rond deze dagen.
En toch moeten we boodschappen doen ook rond deze dagen, wel kun je andere aankopenPJ 66 schreef:Ik ga de kerst afwachten en kijken hoe duur ie dan is...Weten we gelijk dat we niks meer moeten kopen rond deze dagen.
uitstellen zoals bijvoorbeeld een mixer als je dat nu niet nodig hebt.
-
Als je de reclames en aanbiedingen bekijkt weet je dat je vooral ná de feestdagen moet kopen. Ik zeg wel eens dat voor mij de feestdagen ná de feestdagen beginnen, als je ziet hoeveel korting je dan op heel veel spullen kunt krijgen...PJ 66 schreef:Ik ga de kerst afwachten en kijken hoe duur ie dan is...Weten we gelijk dat we niks meer moeten kopen rond deze dagen.
Nuon doet ook lekker mee. Vanaf 50 euro gratis verzending wordt vanaf 60 euro. Rats zijn het.
-
- Contacteer:
In januari weer BTW vrije dagen bij MediaMarkt......sla je slag
-
Wat dacht je van de kledinguitverkoop...
-
Joh nu al uitverkoop bij veel winkels...maar je weer gewoon wordt genept..
Want is de normale prijs,,,en na de kerst ineens boem
Ik baalde altijd kocht ik leuke dingen als mezelf belonen voor de kerst en na de kerst hangt jn de rekken... maar ja nu weet je het,..
Want is de normale prijs,,,en na de kerst ineens boem
Ik baalde altijd kocht ik leuke dingen als mezelf belonen voor de kerst en na de kerst hangt jn de rekken... maar ja nu weet je het,..
Ja lekker zinloze lokkertjes. Lees de voorwaarden.In januari weer BTW vrije dagen bij MediaMarkt......sla je slag
Want de dingen die je wilt hebben vallen niet onder de btw vrije dagen.
Koop je kerst kado's dan gewoon in de zomer. Of liever nog, koop helemaal geen kerstkado's en schaf die onzin gewoon af.PJ 66 schreef:De laatste tijd heb ik de prijzen goed in de gaten gehouden. En wat valt op. Hoe meer we richting Sint en Kerst gaan/gingen hoe harder gingen de prijzen omhoog. Zo kostte een maand geleden nog een handmixer van Philips 39.95. Voor die prijs wordt hij nu nergens meer geleverd en ligt ie op 49.95 en 59.95.
Nou ik denk dat de meeste mensen hier wel weten, dat rond deze dagen alles duurder wordt.PJ 66 schreef:Ik ga de kerst afwachten en kijken hoe duur ie dan is...Weten we gelijk dat we niks meer moeten kopen rond deze dagen.
Zoals eerder al iemand schreef:
Dat is helaas geen nieuws, is al jaren zo
Ik zou hetzelfde doen als ik winkelier was. Als consumenten nog steeds niet door hebben dat ze beter ruim van te voren inkopen moeten doen om de beste prijs te krijgen dan is dat jammer voor ze.
-
- Contacteer:
sadfly schreef:Ja lekker zinloze lokkertjes. Lees de voorwaarden.In januari weer BTW vrije dagen bij MediaMarkt......sla je slag
Want de dingen die je wilt hebben vallen niet onder de btw vrije dagen.
Bepaalde electronica ( o.a. apple, bose ) is uitgesloten ja, daar hoef ik de voorwaarden niet voor te lezen want is een gegeven feit. Dus als je de voorwaarden weet is het geen zinloos lokkertje want je hoeft dan niet naar MM te gaan.
Genoeg andere zaken welke iemand wel wilt hebben welke niet onder de voorwaarden vallen.
Ikzelf heb mijn zinnen gezet op een smart led van samsung, heb de prijzen al genoteerd en zullen zien of MM dan goedkoper is dan het net als de btw vrije dagen zn intrede doen.