LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Problemen met Orange Smart 15 contract.
Problemen met Orange Smart 15 contract.
Onlangs was ik erg ziek en heeft een toenmalige vriend van mij (met wie ik 3 weken heb samengewoont (en hem daarna eruitgeknikkert heb wegens...nou ja laat maar)mijn paspoort en bankpasje gekregen.De pincode wist hij ook.
Hij is ermee naar het LDC (wat betekend dat???) in Geldermalsen geweest en heeft daar een Smart 15 abbonement op mijn naam afgesloten.Dit soort contract kan zonder handtekening afgesloten worden.Je hebt alleen (wat heet) uit "veiligheid" en contrôle een bankpasje nodig voor 1 eurocent te pinnen ter contrôle van de juistheid van de aanvrager (op wiens naam het komt te staan).
Maar ik vraag me af of hij zijn paspoort óók heeft laten zien!
Ik ben er van overtuigt dat HIJ diegeen is die dit gedaan moet hebben!
Omdat het op mijn naam staat en er met mijn bankpasje is gepint,ben ik volgens Orange verplicht te betalen.Maar dat doe ik dus niet!Ik laat het op een rechtzaak aankomen!!!
Letan ze eerst maar eens uitzoeken of J.M.W Kommeren dit gedaan heeft of anders wie dan WEL!!!(ik zou niet anders weten,want ik was ziek thuis dus KAN ik daar nooit zijn geweest die dag!!
Wie geeft me raad??
Graag schriftenlijk!
Helena Brandsma
t.n.v:Orangeprobleem
Twellosebeek 12
8033 BW Zwolle.
(Twellosebeek 123 bestaat niet!Het is nummer 12)
(misbruik van dit adres word onmiddelijk gestraft!!!)
Hij is ermee naar het LDC (wat betekend dat???) in Geldermalsen geweest en heeft daar een Smart 15 abbonement op mijn naam afgesloten.Dit soort contract kan zonder handtekening afgesloten worden.Je hebt alleen (wat heet) uit "veiligheid" en contrôle een bankpasje nodig voor 1 eurocent te pinnen ter contrôle van de juistheid van de aanvrager (op wiens naam het komt te staan).
Maar ik vraag me af of hij zijn paspoort óók heeft laten zien!
Ik ben er van overtuigt dat HIJ diegeen is die dit gedaan moet hebben!
Omdat het op mijn naam staat en er met mijn bankpasje is gepint,ben ik volgens Orange verplicht te betalen.Maar dat doe ik dus niet!Ik laat het op een rechtzaak aankomen!!!
Letan ze eerst maar eens uitzoeken of J.M.W Kommeren dit gedaan heeft of anders wie dan WEL!!!(ik zou niet anders weten,want ik was ziek thuis dus KAN ik daar nooit zijn geweest die dag!!
Wie geeft me raad??
Graag schriftenlijk!
Helena Brandsma
t.n.v:Orangeprobleem
Twellosebeek 12
8033 BW Zwolle.
(Twellosebeek 123 bestaat niet!Het is nummer 12)
(misbruik van dit adres word onmiddelijk gestraft!!!)
Re: Problemen met Orange Smart 15 contract.
Ai!Helena foute boel om je pasje+pincode aan een ander te geven.ik kan je verder geen tip geven om dit geval op te lossen (alleen het kantongerecht) en je argumenten zijn niet echt sterk maar in ieder geval nooit meer doen!
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet.
Volgens mij ruikt dit item niet helemaal zuiver. Ik vind het vreemd dat iemand zijn naam én adres hier vermeldt.
Zocht op adres en vond naast de naam en tel. nummer (038-8501...etc) ook een vermelding van KATTENOPVANG "Miauw" (tel 06-1896...etc.).
Waarom moeten wij schriftelijke reacties/raad sturen naar genoemd adres als je er toch een rechtszaak van gaat maken (je hebt/krijgt toch dan advies van je advocaat)????????
[Reacties per e-mail zou ook kunnen en telf. nummer ook als dat voor iedereen toegankelijk is en ja zelfs hier op het forum]
Je woont met iemand 3 weken samen en geeft hem 3 dingen die je NOOIT mag afgeven, namelijk:
1. Je paspoort
2. Je bankpasje
3. Je pincode
Je bankpasje met pincode kan ik enigszins nog inkomen als je erg ziek bent [hoewel je dan geen geld nodig hebt en je vriend evt. de boodschappen ook zelf zou kunnen betalen], maar WAAROM geef je dan je paspoort? Waarvoor en met welk doel?
Ik heb het idee dat er iemand in de maling genomen wordt. Maar goed, ik kan het mis hebben...
Volgens mij ruikt dit item niet helemaal zuiver. Ik vind het vreemd dat iemand zijn naam én adres hier vermeldt.
Zocht op adres en vond naast de naam en tel. nummer (038-8501...etc) ook een vermelding van KATTENOPVANG "Miauw" (tel 06-1896...etc.).
Waarom moeten wij schriftelijke reacties/raad sturen naar genoemd adres als je er toch een rechtszaak van gaat maken (je hebt/krijgt toch dan advies van je advocaat)????????
[Reacties per e-mail zou ook kunnen en telf. nummer ook als dat voor iedereen toegankelijk is en ja zelfs hier op het forum]
Je woont met iemand 3 weken samen en geeft hem 3 dingen die je NOOIT mag afgeven, namelijk:
1. Je paspoort
2. Je bankpasje
3. Je pincode
Je bankpasje met pincode kan ik enigszins nog inkomen als je erg ziek bent [hoewel je dan geen geld nodig hebt en je vriend evt. de boodschappen ook zelf zou kunnen betalen], maar WAAROM geef je dan je paspoort? Waarvoor en met welk doel?
Ik heb het idee dat er iemand in de maling genomen wordt. Maar goed, ik kan het mis hebben...
Waarschijnlijk iemand die gedumpt is en hier op dit forum zijn gram probeert te halen.
p.s. waarom t.n.v Orange probleem? Krijg je zoveel post
p.s. waarom t.n.v Orange probleem? Krijg je zoveel post
Nou, ik heb ook nog even gezocht naar LDC in Geldermalsen, maar geen verwijzing kunnen vinden.Hij is ermee naar het LDC (wat betekend dat???) in Geldermalsen geweest en heeft daar......
In HEEL Nederland schijnen maar 2 bedrijven te zijn met de naam LDC.
Eentje in Den Haag (kopieerservice) en eentje in Leeuwarden (adviesbureau beroeps-, school- & studiekeuze)
Conclusie: in combinatie met bevindingen in bericht van 03 aug 12:20 uur, is er iets aan de hand met het geposte bericht van Helena Brandsma.
Mijn vermoeden dat iemand (maar ook wij) in de maling genomen wordt (worden) is hierdoor bevestigd.
Wat mij betreft: Tros Radar slotje erop of verwijderen!
hey helena hoe kan het dat iemand jou bank of giropas afhandigt maakt en jij zegt dat er geld afgehaald is ?????????? Jij staat toch onder curitelen???????
Nee het is precies andersom het is iemand die mensen misbruikt, het zelf doet en een ander de schuld geeft. Daarom staat ze onder curitelen. :
Dus toch geen zuivere koffie dat bericht!!
Maar we snappen het nog steeds niet.
Is Petros nu de gewezen ex van Helena Brandsma die hier z'n gram probeert te halen??
Is het 1e bericht van Helena nu zelf door Helena gepost of juist door een ander?
Ik kan hier niet zo goed tegen.....Wie is nu wie? en hoe zit het nu in elkaar?
Please, alsjeblief, vertel ons de story!!!!
Maar we snappen het nog steeds niet.
Is Petros nu de gewezen ex van Helena Brandsma die hier z'n gram probeert te halen??
Is het 1e bericht van Helena nu zelf door Helena gepost of juist door een ander?
Ik kan hier niet zo goed tegen.....Wie is nu wie? en hoe zit het nu in elkaar?
Please, alsjeblief, vertel ons de story!!!!