| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Provision dvd speler van de Blokker.
-
DkJ
Provision dvd speler van de Blokker.
Hallo,
Ik heb een dvd speler bij de Blokker gekocht van het merk provision.
Helaas hebben de kinderen de afstandbediening stuk gemaakt.
Nu ben ik bij de Blokker geweest en daar zeggen ze dat een afstandsbediening niet los kunnen verstrekken. Zonder afstandsbediening kun je de dvd speler niet gebruiken en dus vraag ik mij af hoe ik dit op kan lossen zonder een hele nieuwe dvd speler te kopen.
Groet, DkJ
Ik heb een dvd speler bij de Blokker gekocht van het merk provision.
Helaas hebben de kinderen de afstandbediening stuk gemaakt.
Nu ben ik bij de Blokker geweest en daar zeggen ze dat een afstandsbediening niet los kunnen verstrekken. Zonder afstandsbediening kun je de dvd speler niet gebruiken en dus vraag ik mij af hoe ik dit op kan lossen zonder een hele nieuwe dvd speler te kopen.
Groet, DkJ
-
Gast
Re: Provision dvd speler van de Blokker.
Probeer de volgende link eens:
www.afstandsbediening.nl en misschien vind je een geschikte afstandsbediening.
Succes.
www.afstandsbediening.nl en misschien vind je een geschikte afstandsbediening.
Succes.
-
ralf
Ik ken Blokker als een bedrijf dat gewoonlijk een correcte service biedt. Ga niet akkooord met het antwoord van een of andere verkoper/verkoopster. Breng de vraag onder de aandacht van het hoofdkantoor in Amsterdam afd. klantenservice tel. 020-5683426.
Sukses!
Sukses!
-
Gast
elke afstandbeniening is los te koop...
alleen wil je de prijs niet weten!!!!!!!!!!!
alleen wil je de prijs niet weten!!!!!!!!!!!
-
Gast
sorry hoor, totaly off-topic, maar succes met ks is echt een verschrikkelijke spellingswijze
Mijn maag draait er van om, haha. Lijkt toch niet?
en ik hoef geen reactie sat sommige mensen overal een probleem van maken, want ik weet van mezelf dat ik loop te zeuren, haha.
en ik hoef geen reactie sat sommige mensen overal een probleem van maken, want ik weet van mezelf dat ik loop te zeuren, haha.
Provision importeur is Boxford in zwolle.
Die kunnen alles leveren.
Ik betwijfel of er een vervangende ab voor bestaat.
Op google kun je de adres gegevens van Boxford vinden.
Succes.
Er is ook nog een grote kans dat de ab gemaakt kan worden.
Vaak is het gewoon een print breuk.
En mocht de reparatie boven de €50,oo uitkomen koop je toch een nieuwe speler.
Ronald
Die kunnen alles leveren.
Ik betwijfel of er een vervangende ab voor bestaat.
Op google kun je de adres gegevens van Boxford vinden.
Succes.
Er is ook nog een grote kans dat de ab gemaakt kan worden.
Vaak is het gewoon een print breuk.
En mocht de reparatie boven de €50,oo uitkomen koop je toch een nieuwe speler.
Ronald
-
Gast
Toch wel fijn dat DkJ zich nog heeft gemeld..... 
-
Gast
Wat een onzin om te veronderstellen dat afstandsbedieningen dan wel los te koop zijn, maar tegen een heel hoge prijs. Nota bene bij Blokker zelf heb ik kortgeleden een universele afstandsbediening gekocht, voor zegge en schrijve 7,95 euro. Het ding kan de funkties overnemen van 7 apparaten, waaronder ook provision dvd-spelers. En het doet dat feilloos. Het kost je maximaal een kwartier om hem af te stemmen opo de apparatuur die jij wil, maar je hebt er voor een veelvoud van de aanschafprijs plezier van.
Immers: je kunt er je TV, videorecorder, CD-speler ook mee besturen. De tijd dat de vervangende exemplaren 100 euro of meer moesten kosten, ligt ver achter ons.
Immers: je kunt er je TV, videorecorder, CD-speler ook mee besturen. De tijd dat de vervangende exemplaren 100 euro of meer moesten kosten, ligt ver achter ons.