ik woon in een grote redelijk nieuwe wijk. Maar we krijgen bijna niks aan reclame foders. Ik heb bedrijven aangeschreven, en we moeten ze volgens hun wel ontvangen, dus ze zouden doorgeven aan verspreider.
Dat is nu enkele maanden geleden...ik heb nu 3 x folders ontvangen in 4 maanden tijd!!!!! Normaal komen er elke week folders.
En ja hoor, met de kerstdagen zijn ze wel aan de deur geweest Met folders.....en een kaartje, het is dan de bedoeling dat ik geld geef!
Ja doeiiiiiiii die krijgt echt niks, ik heb het aangepakt, en de deur voor haar neus dichtgesmeten, zo hard dat het glas eruit viel.....ze was iets gewond.. Sorry, maar anders kom je ook niet, dus rot nu ook maar op.
Niet nrmaal
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reclame folders....kreeg ik ze maar .....
Re: reclame folders....kreeg ik ze maar .....
haal die sticker dan ook eens van je deur af
Dus een of ander arm kind krijgt half december te horen dat ze voortaan een paar extra straten van folders moet voorzien, gaat op pad en krijgt een ruit naar haar hoofd gesmeten....
Vind je het (%$@&%$&) gek dat ze nooit meer terugkomt???
Klinkt alsof die nieuwe wijk van jou de containwoningen van Amsterdam Noord is.
Vind je het (%$@&%$&) gek dat ze nooit meer terugkomt???
Klinkt alsof die nieuwe wijk van jou de containwoningen van Amsterdam Noord is.
anders kijk je toch gewoon op http://www.e-folders.nl/
hoef je ook niet naar de oud-papier bak
hoef je ook niet naar de oud-papier bak
haal die sticker dan ook eens van je deur af
whahahhaa LOL
JA IK BEN DE NIEUWE FOLDERLOPER.
DAT MEISJE WAT HET EERST RONDBRACHT WAS ZIEK EN NU BEN IK DEGENE DIE DE RECLAME RONDBRENGT.
het zou wel lullig zijn als ik uw naam op internet zou zeggen he, maja zow ben ik niet, en van die ruit, zand erover
maar ik heb een tip, meestal worden die reclame folders bij een DRUKKERIJ gemaakt. je zou eens een x kunnen proberen om hun op te bellen en dan zouden ze je een gsm nr. kunnen geven van degene die ervoor zorgt dat die folders bij de gene komt die ze naar de lopers brengt
nouwww doejjjj
DAT MEISJE WAT HET EERST RONDBRACHT WAS ZIEK EN NU BEN IK DEGENE DIE DE RECLAME RONDBRENGT.
het zou wel lullig zijn als ik uw naam op internet zou zeggen he, maja zow ben ik niet, en van die ruit, zand erover
maar ik heb een tip, meestal worden die reclame folders bij een DRUKKERIJ gemaakt. je zou eens een x kunnen proberen om hun op te bellen en dan zouden ze je een gsm nr. kunnen geven van degene die ervoor zorgt dat die folders bij de gene komt die ze naar de lopers brengt
nouwww doejjjj