LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame op een consumenten forum.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

Is reclame op dit forum volgens de regels toegestaan?

Ja,volgens mij wel
1
5%
nee,volgens mij niet
21
95%

Totaal aantal stemmen: 22

angel1978

Re: Reclame op een consumenten forum.

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat ik daarmee wil aangeven is dat jij als techneut, computerdeskundige, procedurefreak en tekstfileerder wat meer oog zou mogen hebben of krijgen voor wat zich in die onderwereld daadwerkelijk afspeelt.
Het gaat wel een heel eind verder dan een Welles-Nietes spelletje via de monitor om punten te scoren.
Sharky,

Die teksten en mailtje die over en weer zijn gegaan zijn mij bekend.
Het is niet de 1e keer dat Kees hierover vermeldt.

Ik kan echter geen invloed uitoefenen op Henk Trentelman en zijn WWK.
Sterker nog: dat gaat compleet buiten dit forum om en deze acties zullen ook gebeuren als dit forum er NIET is...

Hoe triest ik het ook vind, dat gaat buiten mijn invloed om en ook het verwijderen van dit topic en/of welk ander topic ook gaat daar NIETS aan veranderen...

Die Trentelman zal dit soort zaakjes blijven doen en zichzelf blijven promoten via zijn eigen sites. Ongeacht wat hier gebeurt.

Je kan het dan hier dood gaan zwijgen, maar dat lost in mijn ogen niets op... Schijnzekerheid... verder niets !
Blijft het feit dat reclame maken op de fora van de Tros verboden is volgens de gedragsregels
Feit is dat niemand je op dat punt tot nu toe heeft tegengesproken.
niemand tot nu toe met steekhoudende argumenten is gekomen om het promoten van kwakzalvers van deze regel uit te zonderen.
Ik heb je geprobeerd uit te leggen waarom ik denk dat hier geen uitzondering op wordt gemaakt.
Tevens heb ik je verteld hoe ik daar zelf over denk en waarom ik denk dat jouw weg modereren niet werkt..

Daarna dus daarom ook mijn conclusie dat we klaar waren met de discussie daar we op een dood punt zijn beland ( herhaling van zetten ).

Maar blijkbaar is dat jou niet genoeg ...
Je moet en zal blijkbaar gelijk hebben en krijgen..

truus 2004

Ongelezen bericht door truus 2004 »

:idea:
Laatst gewijzigd door truus 2004 op 24 sep 2008 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Sharky

Ongelezen bericht door Sharky »

@angel

Eerlijk gezegd heb ik er niet veel boodschap aan wat jij allemaal denkt, veronderstelt, aanneemt, gemakshalve van uit gaat.

Ik heb interesse in een forum, product, apparaat enzovoorts en zoek/lees als 1e altijd een gebruiksaanwijzing.
Mijn motto:'Read the ****** manuel!'

De gedragsregels/gebruiksaanwijzing van Tros-Radar blijken dan allesbehalve duidelijk, anders had Da Silva er geen behoefte aan gehad om dit topic te openen en ik o.a. niet om er op in te gaan.

Er had dan toch tenminste b.v. moeten staan:
ATTENTIE ATTENTIE:
Niemand van de redactie leest ook maar een letter mee en de moderator van het moment komt MET NADRUK alleen in actie als een forumlid iets opmerkt dat NIET volgens de gedragsregels geplaatst wordt.

angel1978

Eerlijk gezegd heb ik er niet veel boodschap aan wat jij allemaal denkt, veronderstelt, aanneemt, gemakshalve van uit gaat.
Hebben we dat in ieder geval overeenkomstig 8)

Je doet hier:
dat jij als techneut, computerdeskundige, procedurefreak en tekstfileerder wat meer oog zou mogen hebben of krijgen voor wat zich in die onderwereld daadwerkelijk afspeelt.
Namelijk flink wat aannames gebaseerd op helemaal niets eigenlijk !

Overigens ben ik nu eindelijk ook wel benieuwd wat jij hier eigenlijk gaat doen !

Ik lees nu al 5 pagina's lang van je wat anderen allemaal moeten doen.. Wat IK moet doen of wat je mij verzoekt te doen.
Wat de moderator zou moeten doen

Allemaal dingen die ANDEREN zouden moeten doen..

Tot nu toe echter heb je je nog helemaal niet op het forum begeven ( qua eigen tekst dan ) en heb je zelf dus nog NIETS gedaan !

Wat ga JIJ er nu eens aan doen ?

Of blijf je hier hangen en zeuren over dat de toepassing van de regels je niet bevalt en laat je het daarbij ?

Sharky

@angel

Ik hoef toch hopelijk niet te gaan quoten hè?

Mag toch ook wel zonder aan jou, als deskundige, vragen of een computer bij de Aldi nou wel of niet een tikkeltje beter is als die daar naast de pure hagelslag staat i.p.v.melk. :wink:

En waarom nou opeens het balletje aan mij doorspelen?
Jij geeft toch aan al jarenlang óók een expert te zijn op forumgebied.
Waarom heb ik die rare situatie rond dat modereren dan nog überhaupt aangetroffen?
Behalve jij doen hier nog meer mensen al langer mee en dan moet een nieuwkomer zoals Da Silva een apart topic openen om er achter trachten te komen waarom kwakzalverspraktijken ongehinderd gepromoot mogen worden bij de Tros? Het lijkt er tenminste niet op dat die figuren ooit strobreed iets in de weg is gelegd.
Ook ik vind dat erg vreemd en verontrustend, vandaar.

angel1978

En waarom nou opeens het balletje aan mij doorspelen?
En dan mij verwijten ontwijkend te antwoorden !

Ik kan me nog steeds niet aan de indruk onttrekken dat je hier enkel komt om hierover te bomen en eigenlijk in het hele forum geen interesse hebt !
Jij geeft toch aan al jarenlang óók een expert te zijn op forumgebied.
Daarnaast is het spelletjes spelen jou dus ook niet vreemd...

Nog steeds ben ik benieuwd welke acties JIJ wilt gaan doen.

Sharky

@Angel

Jouw hele 'discussietechniek' is zo doorzichtig als een pas gelapt vensterglas.
Lijkt ook veel op die van Tulliofan, bij gebrek aan..op de persoon gaan spelen.

Intussen weet ik nog steeds niet waarom nieuwkomers zich zoveel af moeten vragen over modereerbeleid, met name als het letterlijk om mensenlevens gaat zoals bij alternatieve geneeswijze.

angel1978

@Sharky,

je draait om de brij heen !

Ik speel op de persoon ?
Jij komt met de volgende tekst aanzetten:
Wat ik daarmee wil aangeven is dat jij als techneut, computerdeskundige, procedurefreak en tekstfileerder wat meer oog zou mogen hebben of krijgen voor wat zich in die onderwereld daadwerkelijk afspeelt.
Het gaat wel een heel eind verder dan een Welles-Nietes spelletje via de monitor om punten te scoren.
en verwijt mij op de persoon te spelen ? Hoe typeer jij bovenstaande tekst dan ?

Daarnaast vroeg je meermalen om een inhoudelijke reactie, die krijg je en negeer je !

Intussen weet ik nog steeds niet wat je hier nou eigenlijk van plan was te doen ! Bang voor de vraag of bang voor het antwoord ?

truus 2004

goedendag
Laatst gewijzigd door truus 2004 op 24 sep 2008 13:03, 3 keer totaal gewijzigd.

Sharky

@angel

Wij hebben dan duidelijk een verschil van mening over wat inhoudelijk is.
Ik vind jouw berichten of niet inhoudelijk of zeer zwak.
Meer hakketakken vanwege het hakketakken.

Maar ik heb inmiddels wel meer informatie gevonden over het modereerbeleid van de Tros:

http://cryptocheilus.wordpress.com/2008 ... /#comments

Zéér intressante leesstof, die hebben ook al zo'n hoge pet op van het modereerbeleid bij de Tros en blijken een 'engeltje' erg zwaar op de maag te hebben liggen
Duidelijk dat er wel degelijk door meerdere personen met de redactie gemaild is en dat al maanden geleden.
Toch gaat het promoten van kwakzalvers tot op de dag van vandaag gewoon door bij de topics alternatieve geneeswijze.

Ik zie dan ook verder af van deelname op wat voor topic bij de Tros dan ook. Het niveau voldoet bij lange na niet aan dat ik, met name van een consumentensite zou mogen verwachten.
Het is bedroevend dat dit allemaal maar schijnt te moeten kunnen, reclame maken voor een veroordeelde, uit zijn ambt gezette Tullio Simoncini met een kankertherapie die wetenschappelijk bewezen niet werkt.
Reclame voor een werkgroep de WWK, een stichting Sergio en ga zo maar door, allemaal BEWEZEN verkopers van gebakken lucht met kankerpatiënten als doelgroep.
Er zijn al doden gevallen en op de volgenden hoeft maar gewacht te worden.
Met hoeveel maten wordt er gemeten? M.i. met heel wat maten teveel.

truus 2004

Goedendag !
Laatst gewijzigd door truus 2004 op 24 sep 2008 12:52, 2 keer totaal gewijzigd.

angel1978

Knap hoor Truus :wink:

@Sharky,
Ik zie dan ook verder af van deelname op wat voor topic bij de Tros dan ook. Het niveau voldoet bij lange na niet aan dat ik, met name van een consumentensite zou mogen verwachten.
Gelukkig heb je je blijkbaar bedacht gezien deze reactie(s)

Geplaatst op 23 Sep 2008 22:12 door Sharky

Ondanks dat we het op een flink aantal punten NIET eens zijn, streven we volgens mij wel hetzelfde doel na !
Zéér intressante leesstof, die hebben ook al zo'n hoge pet op van het modereerbeleid bij de Tros en blijken een 'engeltje' erg zwaar op de maag te hebben liggen
Die link had je van mij ook mogen krijgen ( heb er al eens aan gerefereerd ). Vanzelfsprekend zijn ze niet te spreken over het modereerbeleid. Het gros is er namelijk afgegooid met een ban i.v.m. grof taalgebruik. Met een aantal kan ik het ook erg slecht vinden, met anderen overigens valt het wel mee :)
Ook heeft dit persoon de weblog van Crypto gemanipuleerd.
Hier wordt iemand tekort gedaan volgens mij 8)

Sharky

@Truus2004

Het lijkt mij verstandig om je laatste bericht eens goed te lezen, want je haalt volgens mij even Angel en Sharky door elkaar.
IK heb namelijk gemeld dat ik het niveau beneden de maat vind!
Jouw 'detectivewerk' laat dus te wensen over en ik zag graag een rectificatie.
Je trekt zowiezo in dit bericht even conclusie's over Angel1978, die ik zeer discutabel vind, want waar zijn de bewijzen? Zomaar wat roepen kan iedereen.

angel1978

@sharky,

Verwacht daar maar niet teveel van.
Ik meldde in het 1e bericht al dat ik het vermoeden had hier meteen troll te maken te hebben.
Volgens mij heeft ze zelf niet begrepen wat dat inhoudt en zich ineens beledigd voelde.. :wink:

Haar 1e bericht gaf al genoeg aan, daar ze daar zei al vanaf 2004 hier te zijn ( haar naam suggereert dat ook ), maar even op haar naam zoeken liet zien dat ze zich pas op 21 september ( dit jaar ) registreerde.

Weet niet of je haar berichtje over TullioFan gelezen hebt in het andere topic.. maar dat is ook van zo'n strekking.

Daarom kies ik er dus ook voor haar te negeren. Blijft nog altijd de beste manier van omgaan met een troll. Als ze andere intenties heeft, mag ze dat eerst in andere topics laten zien !

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Geplaatst op 17 Sep 2008 10:32 door angel1978

--------------------------------------------------------------------------------

@Da Silva,

Doe dit nou niet !
Het levert niets op ( loop al wat jaren mee hier, heb dit type topics al tientallen malen voorbij zien komen ), het trekt alleen maar mensen aan die graag willen zeuren en hier lekker los kunnen gaan.
Uiteindelijk loopt het topic uit de hand, wordt verwijderd en de frustratie wordt alleen maar groter...

Daarnaast is dit geen consumentenkwestie en dus in principe zelf ook tegen de regels... Zou men dus handhaven, dan zou dit topic verwijderd moeten worden...
Nou helemaal gelijk gehad angel 1978.
Overigens heb je er zelf ook hard aan mee gewerkt.
Wat de vraag over reclame aangaat vind ik zelf dat
als de vragensteller met een link geholpen kan worden
dit moet kunnen.Denk aan onderdelen of service diensten
waar een hele hoop consumenten ervaring mee hebben

Da silva

Ongelezen bericht door Da silva »

.Denk aan onderdelen of service diensten
waar een hele hoop consumenten ervaring mee hebben
Dat is wat anders en wordt hier ook niet specifiek genoemd in de regels.
Maar ik moet de eerste consument nog tegenkomen die geholpen is met links over Natriumcarbonaat of iets in die strekking.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Er worden vaak links gegeven naar een onderdelenshop
wat men dan reclame vind

Sharky

Daarnaast is dit geen consumentenkwestie en dus in principe zelf ook tegen de regels... Zou men dus handhaven, dan zou dit topic verwijderd moeten worden...
Sinds wanneer is een deugdelijke gebruiksaanwijzing cq. bijsluiter géén consumentenkwestie?

ron1

Ongelezen bericht door ron1 »

Ja, alleen jammer dat sommige enkelingen denken dat HUN mening de mening van de rest van Nederland moet en zal zijn.

Ook mag er wel eens iets aan schrijfwijzen gedaan worden,sommige individuen gerbuiken na elke zin een UITROEPTEKEN !

Dit lijkt meer om een schreeuw voor aandacht als wat anders.Beetje jammer.

Verder mag van mij heel het forum vol met reclame worden gezet,lekker belangrijk.Reclameplaatsingen/advertenties e.d. leveren geld op,met dat geld kan weer een forum blijven bestaan.Persoonlijke websites heb ik helemaal geen probleem mee,moet juist gestimuleerd worden.

Vriendelijke groet.

Da silva

Ongelezen bericht door Da silva »

@ Ron1 Hoe onnozel kun je zijn?
Denk jij nu echt dat dit forum inkomsten heeft uit reclame?
Je zou het bijna gaan denken dat ben ik met je eens gezien de ontelbare verwijzingen naar de alternatieve sector.
En maak je geen zorgen:dit forum kost de Tros niets,geen tijd geen geld geen aandacht,nul komma nul.
Dus weg met die reclame.

Gesloten