Sharky,Wat ik daarmee wil aangeven is dat jij als techneut, computerdeskundige, procedurefreak en tekstfileerder wat meer oog zou mogen hebben of krijgen voor wat zich in die onderwereld daadwerkelijk afspeelt.
Het gaat wel een heel eind verder dan een Welles-Nietes spelletje via de monitor om punten te scoren.
Die teksten en mailtje die over en weer zijn gegaan zijn mij bekend.
Het is niet de 1e keer dat Kees hierover vermeldt.
Ik kan echter geen invloed uitoefenen op Henk Trentelman en zijn WWK.
Sterker nog: dat gaat compleet buiten dit forum om en deze acties zullen ook gebeuren als dit forum er NIET is...
Hoe triest ik het ook vind, dat gaat buiten mijn invloed om en ook het verwijderen van dit topic en/of welk ander topic ook gaat daar NIETS aan veranderen...
Die Trentelman zal dit soort zaakjes blijven doen en zichzelf blijven promoten via zijn eigen sites. Ongeacht wat hier gebeurt.
Je kan het dan hier dood gaan zwijgen, maar dat lost in mijn ogen niets op... Schijnzekerheid... verder niets !
Feit is dat niemand je op dat punt tot nu toe heeft tegengesproken.Blijft het feit dat reclame maken op de fora van de Tros verboden is volgens de gedragsregels
Ik heb je geprobeerd uit te leggen waarom ik denk dat hier geen uitzondering op wordt gemaakt.niemand tot nu toe met steekhoudende argumenten is gekomen om het promoten van kwakzalvers van deze regel uit te zonderen.
Tevens heb ik je verteld hoe ik daar zelf over denk en waarom ik denk dat jouw weg modereren niet werkt..
Daarna dus daarom ook mijn conclusie dat we klaar waren met de discussie daar we op een dood punt zijn beland ( herhaling van zetten ).
Maar blijkbaar is dat jou niet genoeg ...
Je moet en zal blijkbaar gelijk hebben en krijgen..