LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclamefolders

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Reen

Reclamefolders

Ongelezen bericht door Reen »

Omdat ik een bloedhekel heb aan de kilo's reclame werk die ik wekelijks in de bus kreeg besloot ik een sticker bij de gemeente te halen waar op staat dat ik GEEN reclame wens te ontvangen. (de bekende NEE | JA -sticker)
Enkele maanden ging dat prima, maar de laatste tijd krijg ik steeds vaker gewoon het hele pakketje, in het plastic, naar binnen geduwt!
Ik weet niet hoe ik moet achterhalen wie er verantwoordelijk is voor de distributie want dat staat natuurlijk nergens vermeld!!

De huis aan huis bladen krijg ik nog wel, maar daar valt regematig ook zo'n pakket aan reclame zooi uit dat ik er mijn ramen mee kan dichtplakken!! Binnenkort dus maar gaan voor de NEE | NEE sticker...

Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben, of heb ik sinds kort een nieuwe bezorger die het wordje NEE niet begrijpt!????

bigbartmans

Re: Reclamefolders

Ongelezen bericht door bigbartmans »

Beste Reen.

Ik denk dat het laatste geval bij jou aan de hand is.
Een bezorger die niet begrijpt dat Nee ook NEE is.
Hier schort het waarschijnlijk in de 'opleiding'.
En aangezien je meldt dat de folders die je ontvangt altijd in plastic zitten, kan ik vrijwel zeker zeggen dat deze van Netwerk VSP komen.
Deze reclameverspreider is voor zover ik weet de enigste in Nederland die zijn folders in plastic verpakt.
Maar op de meeste folders staat klein afgedrukt door wie ze verspreid zijn en waar men naartoe kan bellen voor klachten (zoals bij de folders van Bristol).
Of u kunt uw klacht bij het volgende internetadres kwijt: http://www.vsp.nl/index2.html

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

B. Couwenberg uit Tilburg

Reen

Ongelezen bericht door Reen »

Dank u voor de tip;
Ik heb ze gemailt met de klacht!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

verspreider staat op elke folder met foon nr erbij!!!!!

lees die dingen dan ook eerst :wink:

Me, Myself and I

Ongelezen bericht door Me, Myself and I »

In sommige talen betekent nee ja en andersom.
Buitenlandse bezorger ?

Of het is een vrouwelijke (blonde) bezorg(st)er,
ze zegt nee als ze ja bedoeld.

Advies : NEE-NEE sticker.
Helpt dit niet neem dan een postbus en
spijker je brievenbus dicht. Nooit meer reclame.

Sterkte ermee. :arrow:

Gesloten