LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reklame

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Targa Florio
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2008 12:13

Reklame

Ongelezen bericht door Targa Florio »

Heerlijk zo'n forum waar je even je gal kunt spuwen. Ik erger me dood aan veel commerciele tv zenders en met name SBS6. Wanneer je op teletext van een commerciele zender wilt kijken hoelaat iets op tv komt, krijg ik eerst dikke negerinnen, rijpe dames, ge*le tieners en overigen die van alles met me willen doen, maar niet even behulpzaam zijn om even mee te kijken hoelaat de film begint. SBS spant de kroon. Afgelopen week wilde ik graag de film 'The Firm' zien. Het boek had ik gelezen, maar nooit de film gezien. Halverwege de film kun je eigenlijk alleen maar afhaken. Je valt van het ene reclameblok in het andere, en daarbij krijg je ook nog eens 'hart van Nederland' en het weer 'tussendoor'. Dat tussendoor tussen aanhalingstekens staat zegt alles over de programmering. SBS kan beter de slogan verzinnen dat de reclames wel eens onderbroken kunnen worden door een film oid. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Even op teletext kijken hoelaat het is kan ook niet meer. Waar vroeger het klokje stond staat nu dat ik zomaar 60.000,- veilig kan lenen. Hoera!

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Reklame

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Even op teletext kijken hoelaat het is kan ook niet meer
:?

Polly Parker
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 feb 2007 15:58

Re: Reklame

Ongelezen bericht door Polly Parker »

koop een klok ..... voor de tijd

huur een dvd ..... voor de film

weg ergernis :)

Dirkie
Berichten: 2942
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Reklame

Ongelezen bericht door Dirkie »

Of koop een DVD recorder (want videorecorders zijn er bijna niet meer) en neem programma's op. Dan kun je ze later kijken en alle ongewenste zaken doorspoelen. Scheelt een heleboel tijd en ergernis. :lol:

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Reklame

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Of koop een DVD recorder (want videorecorders zijn er bijna niet meer) en neem programma's op. Dan kun je ze later kijken en alle ongewenste zaken doorspoelen. Scheelt een heleboel tijd en ergernis.
en vaak staat de tijd ook weergegeven op een dvd recorder :D

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Reklame

Ongelezen bericht door MLF »

sbs6 :cry:

Gesloten