LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reparatiekosten Sony Blu Ray speler BDP-S300
reparatiekosten Sony Blu Ray speler BDP-S300
Na aankoop van een Sony Blu RAY BDP-S300 DVD speler heb ik een ongelukje gehad bij het installeren waardoor de HDMI aansluiting aan de buitenkant defect is geraakt. Zonder nog enig moment te hebben gespeeld heb ik de BLu Ray speler naar Sony Badhoevendorp gebracht. Valt natuurlik niet onder de gerantie want ik heb het ongelukje zelf veroorzaakt. Thans heb ik van Sony een reparatiekosten prognose ontvangen. Reparatie van de HDMI aansluiting zal tussen de € 387 en € 473 bedragen incl.BTW maar exclusief transort-behandelingskosten. Ik heb de Blu Ray speler gekocht voor € 248 bij Mediamarkt. Weliswaar was dit een aanbiedingsprijs. Volgens de verkoper was hij echter eerder geprijst op € 395. Hierdoor vind het reparatiebedrag nogal erg hoog. Heb verder nog geen enkele ervaring op het gebied van Blu-Ray. Is het aangeboden reparatiebedrag niet erg hoog?? Heeft iemand hier ook ervaring mee gehad. De reparatie zal inhouden dat het ondereel C1 MCBRD Corner S Uigangssignaal-sectie vervangen moet worden. Graag reactie en bij voorbaat dank hiervoor. Groetjes,Leo
-
Re: reparatiekosten Sony Blu Ray speler BDP-S300
Gewoon een nieuwe kopen, krijg je er meteen een aantal gratis blu-ray schijfjes bij kado. En de overige posts meteen wissen want om 4 keer te reageren is wel veel!!
Re: reparatiekosten Sony Blu Ray speler BDP-S300
Wat denk je zelf. Als je minimaal € 387 moet betalen om een apparaat van € 248 gerepareerd te krijgen, dan snapt volgens mij iedereen, dat het veel te duur is. En een verkoper kan zoveel beweren, maar jij hebt maar € 248 betaald.Is het aangeboden reparatiebedrag niet erg hoog??